Ola Tim Måns på julfest

Ola Tim Måns på julfest


Kommentarer
Postat av: sofie

vilken stakare men det måste vara kul och få träfa måns men hurhar du kunat det

2007-06-25 @ 12:22:19
Postat av: Lillemor

jag vet att detta är ett gammalt inlägg och du kanske inte ser min kommentar, men ändå. Ville bara säga att din son ser himla snäll ut, och lyckost honom som får stå mellan dom där :) Fast jag ahr faktiskt träffat Ola iofs... Ha det så bra!

Postat av: Lillemor

jag vet att detta är ett gammalt inlägg och du kanske inte ser min kommentar, men ändå. Ville bara säga att din son ser himla snäll ut, och lyckost honom som får stå mellan dom där :) Fast jag ahr faktiskt träffat Ola iofs... Ha det så bra!

2007-07-07 @ 22:13:10
URL: http://lillemorpedro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback