Snart påsk & födelsedagar

Imorse åkte Janne & Tim iväg till ALB ( Astrid Lindgrens Barnsjukhus) för att ta blodprover.
Förra provet visade aningen låga vita blodkroppar. Så vi håller tummarna för bättre resultat i dag!
Sen bar det iväg till Ikea hela familjen, Johan som har öroninflammation och satt så lydigt i vagnen.
Det var tänkt att vi skulle äta köttbullar när vi kom dit men hela Stockholm verkade ha samma idé som vi. Tim blev jätte butter, "citron munnen" , han hade ju sett fram emot att få äta sina älskade köttisar.

Storhandlade till helgen på Kvantum, även där var det mycket folk  fast mest pensionärer med vassa armbågar! Väl hemma så var det dax o packa upp alla matkassar, men tycker det mesta var godis o sånt.Var är all mat???? :)
Solen skiner o våren har äntligen kommit hit. Fast värmen verkar dröja...hmmm..

Tim ringde till Alex som kom över på cykel. Så nu är de ute o bikar.
Tycker det är sååååå skönt nu när Timpan mår bra och kan vara ute o latja med sina klasspolare.
 Vi har trappat ner på kortisonet från 8 tabletter ner till 1 om dagen. Han har blivit lite rund, men lika go för det. Ett tag trodde vi att han skulle äta oss ur huset ;)  så han åt  ett mål mat var 3 :e timme.*hihi*
Väldigt ovanligt för Tim som man vanligen får tvinga i mat. :-P

Allt löper på bra, i morgon ska han gå på fritids , där ska de ha påsklunch.Efter det blir det bowling. Då är jag jag som ska vinna *haha* 
På kvällen ska Tim ut o leka påskkärring..haha näe jag skulle inte tro det va! Inte en chans på miljonen.
Ha en mysig kväll allesammans & GLAD PÅSK!
Kram
Anna Karin 

Inte att förglömma: TIM, vi älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: AK

Ja jag ser att jag slarvat med stavningen igen, och att vissa meningar har blivit lite knasiga.
Men jag tror ni förstår ändå!
Natti natt!

2006-04-12 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback