Seeeegt...

Hallå där!

Redan onsdag, dagarna bara försvinner. Har märkt att kvällarna bara blir mörkare och mörkare och det gillar jag INTE. Vill ha ljust ute på kvällarna!!

Johan har varit ute i Kungsängen sen i lördags hos mapa. Det har varit jätte skönt för oss alla.Att slippa tjata och bråka hala dagarna. Tim har tyckt det har varit jätte skönt. Han har haft fullt upp de här dagarna. Först var han på Edwins 9 års kalas sen kom grabbarna över hit och Edwin sov över. Dagen efter åkte de till E´s land i Sala och badade.Då tog vi oss en sväng ut till Gålö Janne och jag.SKÖNT!
Sen kom Elinor och Alex hit vid 9 på måndag morgonen så helt plötsligt hade vi 3 barn.hade ju tänkt att åka och bada men regnet stod som spön i backen, är det inte typiskt va! Så vi spelade Fia med knuff, Diamanten och Uno. På em kikade solen fram och då bar det av för ett snabbdopp på Hökis badet.
Igår tidag så var vi på sjukan typ hela dagen. Hade läkartid klockan 9,30 men fick komma in 11.Blir lite trött på att sitta och vänta heeeeeela tiden. Sen var det att vänta ett tag till för själva sprutan, så vi kom iväg vid 12.30. Åkte till Vegagrillen och åt lunch, grabbarna tog självklart en burgare medans jag tog det mer exotiska pannkakor med glass och sylt.
Väl hemma igen spelade Tim fotboll med Elinor och Lina Å. Tim har kommit in en "mobilfas" där han ska ha med mobilen överallt och ta allas nummer.*ler*
Ringde till K-ängen och där fick vi höra att min mormor hade svimmat av och slagit sig illa och sedan fått åka in med ambulans till Danderyd. Johan tog illa vid sig och ville inte stanna till ambulansen kom, han som annars ÄLSKAR bilar med blåljus. Fick iallafall veta att de skulle röntga henne under kvällen för att se att hon inte skadat lungorna vid fallet. Vi får se hur hon mår i dag lilla mommo!
Tim har precis åkt till sjukhuset för behandlling, idag blir det en sk långdag då det är provtagning på hjärnvätskan. Elinor som sovit över följde med även hon. Janne ska åka över till Anette och Stefan i eftermiddag för att träffa Patric som ska tatuera Jan Kenneth. Vi får väl hålla tummarna att tiden inte spricker på sjukan idag. Själv ska jag till Pia, sjukgymnasten. Hon är verkligen jätte duktig. Just nu får jag Akupunktur med el, funkar klockrent på axeln. Imorgon är det Jannes tur att få träffa henne, han har ju så ont i ryggen, stackarn.
Ska ev träffa Linda & Victor i helgen, deras lille lintott Gustav har fyllt år. Just nu känns det som vi inte kan planera mer än en två dagar i taget. Jobbigt för mig som är eller ska väl säga var en planerings människa!
Nu ska jag försöka få nått vettigt gjort här hemma.
Ha en skön somamrdag!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback