Upp & Ner!!!

Ja då var vi hemma igen då. Resan till Mallis var helt underbar. Vi solade o badade mest hela dagarna o åt glassi stooora lass. Toppen semester!
Träffade härliga människor från både Sverige, England och Irland.
Man saknar poolen här hemma när det är så varmt som det har varit idag!

Igår fick vi reda på Tim´s MRT svar. De var inte som vi hade hoppats på direkt. Det syntes inte någon större skillnad sen i mars, alltså måste de byta metod.Så i morgon ska han få en starkade medicin insprutad i hjärnan, stackarn. Bara han blir bra. Har haft rejäl ångest i natt, då alla de värsta tankarna dök upp.Är så fruktansvärt rädd att minsta min goa kille.
Jag frågade Tim om han blev ledsen att det inte gått så bra som vi hoppats på, då svarade han så här :
Mamma! jag är inte ledsen, det är ju bara så att det tar lite längre tid nu,men jag SKA blir frisk så är det bara, så oroa dig inte. Han är otrolig , vilken livskraft den pojken har. Älskar dig så det gör ont hjärtat.
Så håll nu alla tummar o tår som går att det ska lyckas den här gången.

På torsdag ska vi om vädret tillåter åka in till Skansen på Pippi-dagen. Det blir en massa uppträdande o stohej hela dagen.Bla ska DIF Hockey vara där o lajja. Kl 18 kommer det vara uppträdande på stora scenen mm. Så följ gärna med oss.

Nu måste jag blunda ett par timmar.. ha en skön dag i morgon. jo en sak till ..
Marianne Öhman jag bir så glad att det är nån från Tims skola som hör av /bryr sig! Du är den enda som gjort det så STORT TACK till Dig!

Tjingeling!
AK

Kommentarer
Postat av: sarah

Nu sitter jag här och har läst hela din blogg! Vill bara säga vilken underbar liten kille du har haft! Vilken kämpe, han är allt guld värd! Jag är helt rörd och ja blev rätt tagen utav allt, fällde ett par tårar. Min morfar dog utav canser och de är en sjukdom jag är svag för och inte alls gillar! Hoppas Tim inte aled allt för mycket!



Ha de bra!

kramar sarah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback