Snart jul igen då...

Jul jul i vårt hus...
Känner mig rätt lugn inför stundande julbestyr i år faktiskt. Både Johan & Tims klappar är klara, men om jag känner mig rätt så slinker det nog ner några till i säcken.
Svårare blir det o fixa klappar till mina föräldrar och mormor, de har ju redan allt. Så vi får se vad det blir under granen till dem i år. För klappar måste man ju ha!

Är lite glad för Tims skull just nu. Vi bytte ut kortisonet i tablettform mot injektion istället.Oj vilken skillnad det blev. Nu sover han bättre på näterna till skillnad från de andra då han var uppe till 3 och vandrade.Inte lika deppig blir han heller och det gör mig jätte glad.*hurra*
Vi har fått en jätte bra kontakt på mobila teamet på ALB. De har hjälpt oss med skolkrånglet och gjort tester på Tim (minne). TACK, verkligen!

Sen har vi då Emelie Nallesson som är på väg till Tim från Finland.Missa inte att följa denna spännande resa på
http://www.nallesresa.se/index.htm
Kanon initiativ av Per-Erik som kom på den briljanta idén med Nallarna. Vilka underbara människor man har stött på under Tims långa resa... tur att vi har er som piggar upp när det känns extra motigt!

Tim har varit i skolan hela den här veckan, känns bra men ännu bättre om han får en assistent som kan sitta bresvid honom så han slipper jaga upp sig. Han låser sig när han inte få lugn och ro så nu hoppas vi inerligt att det ska lösa sig! Helst innan jul!

Vad mer har hänt/händer?
Jo på söndag är det julfest på Sheraton, det ska bli kul. Förra året fick de god mat , underhållning, pepparkaksbak och träff med tomten såklart!
Veckan efter det ska vi på galapremiär för Happy Feet, en barnfilm om pingviner.Kul va!
Så det är mycket kul som händer i Tims liv nu såhär innan jul.

Igår opererades lilla M, alla våra tankar gick till Dig. Blev så glad när jag fick ett sms i morse där Du sa att allt hade gått bra. Tillsammans klarar Du & Tim det här. Sen blir det fest!! :)

Är det nån som vill åka upp till fjällen nästa år, hojta gärna till- vi är på!

Ha en skön helg o var rädda om varandra!
Ljus & Värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback