Sommar sommar sommar...eller?

Jaha ja, vad är det som har hänt hos oss Ahlgrenare?
I onsdags kväll kom vi hem från Cypern. Den resan var lite kaos om man säger så. Vi lär inte resa med Solresor fler gånger iallafall. Dålig eller oätlig mat om man ska va helt ärlig på halvpensionen, reseledarna hade ingen servicekänsla what so ever! Näe inga fler resor med dem. Men vädret var kanon, vi hade 35-40 c så det blev till o ligga i skuggan o sola. Vi träffade trevliga familjer där nere o på flyget.:)
På hemresan glömde jag min taxfree påse under flygstolen, gissa om jag låg o grubblade hela natten. Tur som jag hade var den upphittad o inlämnad på effektförvarningen så det blev till att åka ut till Arlanda dagen efter.Tjoho!
Nog om det, nu är vi hemma i sköna svedala igen. Borta bra men hemma bäst! Fast jag skulle gärna ut o resa  i november igen.

Tim är pigg och glad, han mår allmänt bra, tack o lov. På måndag är det dax för cellgifter igen, då är det Temodal som gäller i 3 veckor. Jag vill inte förlora vår älskade Tim. Sist vi var på ALB så sa de att det var mer troligt att han inte skulle överleva det här. Så nu ber jag alla ni som är inne o läser här att skicka all energi till Tim så han klarar det här- för det SKA han!

Blev så glad i går när Lena Ranehag ringde, vi har försökt att komma fram på hennes telefontid men det har varit helt omöjligt.Men så igår ringde hon upp *hurra* Lena ska ge Tim distanshealing och vi väntar med spänning.
Jag tror ju stenhårt på sånt här som ni vet. Har berättat för Tim vad han ska göra, att bara ligga avslappnad på sängen och koppla av. Nu ser vi fram emot den 5 september kl 17.00! Tack Lena för att Du tar Dig tid!
Det är nog inte bara Tim som skulle behöva healing, utan både Janne och jag, tänk alla spänningar vi har i kroppen. Men vi får ta oss tid för oss själva när Tim är frisk!

Ja just det, Tim vann ju Aftonbladets vardagshjälte tävling. Nu har han fått priset! Gissa vad han fick?! Jo en Aftonbladet Sport fotboll samt en bok om Zlatan. Så var det med det.

Idag kommer våra kära vänner från Sardinien, Marco och Filippo. De ska stanna här i 5 nätter. Ska blil gööör kul o träffa dem igen. Barnen ska vara hos faster Yvonne över natten.
Ja det var en kort summering av augusti.
Ja just det vi ska till Kolmården den första september, alla som är medlemmar i barncancerföreningen sthlm får ju åka med.....*hmm..en hint o joina*
Det ska bli skönt o få komma ner dit o titta på alla söta farliga djur.
Ha en fin helg och var rädda om varandra.

Hopp & Kärlek
Anna Karin


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Anna Karin, såg att du lyckats att nå Lena Ranehag. Är i akut behov av hjälp, behöver komma i kontakt med Lena. Ingen mer än jag vore mer än tacksam om jag kunde få din hjälp!
Tack på förhand, Camilla tel 0702-573797

2007-08-30 @ 23:44:07
Postat av: LENARANEHAGHORA

Såna som Lena Ranehag är äckliga människor som skor sig på desperat folk. FY !

2009-06-01 @ 08:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback