Mån 10 dec 2007

Idag var det segt må jag säga. Både Tim och Johan kom in o la sig bredvid mig i morse för att ligga o småprata. Det var Johans tur att få paket i adventskalendern, en liten "natt"lampa i form av en sko.
Tim kom till skolan vid lunchtid, han är jätte trött och hör ännu sämre nu när han har öroninflammation. Mona ringde från skolan vid 13 o sa att jag måste hämta Tim för han var alldeles för spattig. Eftersom han har fått fler o fler EP anfall så hämtar o lämnar vi honom i skolan from nu. 
Anfallen är inte direkt traditionella alltså inte kramper utan mer frånvaro, helt okontaktbar samt att han hummar med tom blick.Oftast håller det på upp till fem minuter. Man kan ha svårt  attt se när han får ett anfall, om man inte vet om att han har ep.

Jag hämtade honom alltså vid skolan o vi åkte ner till centrum för att hämta ut ett paket samt köpa en julklapp. Nyfiken som en strut öppnade vi paketet och där låg två fantasktiskt fina blå vetekuddar. Det var Ewy, damen vi träffade på planet ner till Sardinien som skickat  paketet. Hon syr vetekuddar och har dessa till försäljning.Är det någon som är intresserad så hör av er.Jag blev så glad, tänk att hon tog sig tid o skickade barnen varsin söt kudde.Tack Ewy!
 Jisses va mörkt det har varit hela dagen. Bläääh

Idag fick vi hem tvättmaskinen - hurra va skönt! Självklart var avloppsslangen aningen för kort så Janne o Anders åkte iväg till Bhuset.Så i morgon kan vi tvätta!



Kapacitet 7 kg; AAA-klass
Klockan är 22.00!Nu är det dax för PB.

Ha en fin vecka o en mysig Lucia på torsdag!
Kram!

http://hem.bredband.net/b333120

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas ni får en underbar Jul och ett riktigt Gott nytt år!
Många kramar Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback