Jaha ja

Inte för att man är så mycket klokare nu men jag ska försöka förklara ändå.
Tim fick göra ett EEG i eftermiddags. Då mäter man hjärnaktiviteten , där konstaterade man att det var nåt som var knas. Det liknar lite som en stroke fast en stoke blir varaktig medans den här "bara åker förbi" därför domningar,tal,läs och skrivsvårigheterna igår. Ahhh ja mer än så kan jag inte förklara just nu... i morgon ska han kanske få göra en MRT det beror på om det finns plats. En neurolog skulle iallafall prata med oss och förklara EEG:t bättre. Känns ju bra. Tack brorsan för att Du kom dit i dag, känns bra. Och tack Yvonchen för de nattliga samtalen :) LOVE U !

Nu ska jag ta hand om Jois..
Kram!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej hej!! Ville bara säg hej och säga att jag tänker på er!! Hoppas Tim snart får må bättre och slipper allt elände. Vore jätteroligt och försöka ses snart igen... vet att ni inte våga planera så mcyket men vi akn väl höras o se om vi akn få tilld et inom en snar framtid....

Kram från Heidi, Putte, Linus och Lova

Postat av: Anonym

Tänker på er håller alla tummar för att rtg svaret på Tim var bra.

kram

Åsa

2007-02-07 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback