På måndag!

Det ska bli intressant och se om Tim får assistent i skolan på måndag. Som vi har bråkat med denna skola, jissus!  Tycker man inte ska behöva bråka om en sån bagatell, Tim har haft/har ett helvete som inte många barn genomgått- tack o lov. Har ju pratat med så många andra föräldrar i samma sits o de har inte haft några som helst problem med sin skola, tvärtom deras rektor har ringt upp dem o frågat vad skolan kan ställa upp med. Ja tänk om det var så i Bäckahagensskola!!
Nog om det!
Tim mår mycket bättre än sist, men visst är vi rädda för ett till anfall. Han fick kortison förra fredagen och det sitter fortfarande i, svårt att sova och nedstämd.På tisdag är det dax för nya cellgifter o den här gången är det dubbeldos injektion plus tabletter.
Vi har blivit bjudna på påskfest på Scandic genom ALB, det ser vi fram emot. Hoppas Jenni m familj oxå kommer då.
Tim har börjat gå på musikterapi på tisdagar hos Noomi (ALB) en liten parantes är att hon är min gamla musiklärare från lågstadiet kul va! Hon var världens bästa musikfröken tyckte jag. Så jag är så glad att hon tar hand om Tim. Där ska han få lära sig att spela gitarr, han har redan lärt sig två accord.
Nåt han också vill göra igen är att simma med Susanne på lekterapin, de hade så skojigt förra terminen.Guacamole!! *S*
Det var lite Tim info det, för övrigt mår alla "okej". Förkyla med det är väl alla just nu.
Hörde att Viktor hade börjat träna, det måste vi oxå ta tag i... igen,Du Viktor jag tycker Du ska spara ut håret, Jooo det tycker jag visst!! *S*
I kväll är det melodifestival igen, ingen låt som jag direkt fastnat för men blev överaskad av R.Lunds bidrag, trodde hennes låt skulle va en softis - kul!
Ska lägga in lite bilder så ni får se vad som  hänt på sista tiden.
Trevlig helg!
J & A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback