Lilla Sarah har blivit en ängel

Nu finns det ännu en söt liten tjej ängel där uppe i det blå och Sarah heter hon.
Hon var drygt 1 år första gången jag träffade henne.Hon låg o log i vagnen söt som hon var. Nu finns hon hos de andra barnen, William,Matilda och Greta.
Det känns så overkligt på nåt vis, man tror att allt ska lösa sig på nåt konstigt vis o när ett barn går vidare, alltså inte bort för jag tror ju på ett liv efter detta så gör det så fruktansvärt ont.
Jag vet hur mycket Sarah har plågats i detta liv så nu har hon det bra där uppe med de andra spec med sin morfar.

Till Jenni:Jag vet inte om Du orkar prata, vi vill så gärna vara hos er men vi vill inte störa.
Allt är så känsligt just nu det vet jag, men om det är något vi kan göra, vad som helst så säg bara till, okej?!
Ni finns i våra tankar.

Tänder ett ljus för Sarah gumsan , Kram
Baby Angel IV Art Print by Joyce Birkenstock

Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack Anna-Karin, va fint du skrivit och vilken underbar bild. Allt är kaos och jag går omkring i nån sorts dimma. Vet att ni finns där och det kändes bra att Janne ringde och pratade med Markus.
Kramar massor till er,vi hör av oss, promise.
Jenni o Markus o flickorna

2007-07-10 @ 11:37:44
Postat av: sara

hej (:

2007-11-08 @ 16:24:15
Postat av: sara

vad gör du

2007-11-08 @ 16:25:11
Postat av: sara

HETER DU SARAH

2007-11-08 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback