Kamratposten

Idag startade dagen med ett besök på sjukhusets provtagning.Ergenyl nivån skulle mätas.
Igår fick Tim ett mindre ep anfall. Han fick domningar i benen, svaghet i armen o stickningar i tungan. Doktor Niklas tittade på Tim o konstaterade att anfallet troligtvis var över. Han fick stanna kvar ett tag på observation o då passade han på att äta några mackor. Nu är han på fötter igen och allt är som vanligt.

Klockan 12 ringde det på dörren och där stod Helena och Stefan från Kamratposten. De följde Tim lite under dagen. Stefan tog fina bilder som vi hoppas får ta del av. Helena fick spela fotboll och alla olika sällskapsspel Tim kunde rota fram i den dammiga bokhyllan. Tim fick berätta hur han upplevt allt han varit med om under sin sjukdomstid, både hur han känner och allt spännade och otäckt han varit med  om.  Tim tyckte det var kul att få besök från trevliga medarbetare från Kamratposten. Tack Helena & Stefan! ( Jo ja tackar ja, våfflor med sylt på )

Johan har varit på dagis idag, han vill inte gärna gå dit just nu. Fast när man kommer dit ser man hur bra han leker med de andra barnen.
Dagens i-landsproblem: Vad ska vi äta till middag? Alla vill ha olika saker här idag, Johan vill ha "mindre" goda fiskbullar, Janne falukorv varken Tim eller jag vet vad vi vill ha... så var det med det!
Vädret har varit kalas solen har strålat  hela dan.
Nu ska jag rota i frysen...tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Eva Lundström

Hej Anna-Karin!
Jag är Eva, Lottas mamma och din mammas syjunte-
väninna. Vill bara berätta att det inte går en dag utan att jag tänker på lilla Tim och undrar hur han mår. Jag blev så ledsen när jag hörde av hans morfar per telefon häromdagen att Tim blivit sämre igen och måste börja med ny tuff behandling.
Vill också berätta at Lotta och Anna också frågar mig ofta hur ni har det och även tänker på er alla.
Vi håller tummarna för att Tim ska bli bra snart!
PS Du skriver jättefint Anna-Karin DS
Hälsa till Tim!
Kram
från Eva
Tomas hälsar oxå.

2007-06-03 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback