Onsdag den 7 november 2007

Halva veckan har gått! Janne stortrivs på sitt nya jobb som han haft sen 1 oktober. Där tar han hand om söderorts busskurer, ser till att det finns tidtabeller, sanera klotter mm.Skönt att han trivs, vi käkade lunch  igår i Älvsö, det är lite kul o komma ut o käka ihop.

Johan har haft en bra vecka på dagis fast vi kom ner lite sent i dag. Han och Tim tar det sååååå soft på mornarna, ingen kan stressa dem. Spelar ingen roll när man väcker dem. Tim har varit seg de sista dagarna, svår väckt o somnar på eftermiddagarna. Han ligger o sover just nu...

Idag var han med mig till Farsta, jag skulle titta lite på julklappar. Hittade lite till barnen o till Janne hittade jag...haha nä nä det berättar jag ju inte!
Mörkt har det blivit oxå, är det nåt jag inte gillar så är det mörkret.fy tusan!
Hur långt är det kvar till julen..46 dagar.. det kommer att gå såååå fort, vips så är det nyårsafton.
Hörde att Morris ska fira julen i Goa, det låter skönt. Varmt o soligt får man hoppas. AVIS!

Jahaja... jo just det,. OTW ringde idag och berättade att vi  ska få gå på fotbollsgalan på måndag tror jag att det var. Hoppas att Johan klarar av atts sitta still så länge bara.
Undra hur det går med Svenska hjältar, om Tim kommer med eller inte. Jag tror dessvärre inte det men det vore grymt skoj om han var en av dem som gjorde det.
Håller tummarna!

Har ringt ZIlla o Tottes management idag o frågat om biljetter till julkul på Globen den 8 dec. Nalles resa har blivit stiftelse och det börjar rulla på så smått. Så har du nån känning som vill ställa upp så hör av dig.
Victors mamma Ellen sa att JulKul skulle  vara jätte kul, så nu hoppas vi på lite spons på det.
Janne,  Gretas pappa ska springa Maraton nästa år för NR.

I övrigt vet vi inte så mycket mer ang Tims behandling o allt därtill... det känns lite jobbigt som att man är i skymningslandet. Jag vill ha ett schema, veta vad som händer o så.
Bad AC på Alb om en läkartid i slutet av november då ska jag höra mig för.

Nu är det middagsdax, lövbiff med pommes o café de parisås

Kram!!!
Lönnar på hösten

Kommentarer
Postat av: Boel

Hej!

Tack för ditt inlägg i gästboken. Hoppas allt bra med Er trots alla orosmoln. Jag håller tummarna. Ja det vore kul om Timpa kom med i vardagshjältar vi får hoppas.
Gud så hungrig jag blev när du skrev om middagen. Själv tog jag mig lite grönsakssoppa som är ganska Ok lite trött på den bara.
Hälsa och krama om alla
Boel

2007-11-08 @ 08:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback