Sardinien

I morgon åker Janne och jag till Sardinien i en vecka. Det ska bli så skönt, synd att det regnar där nere just på tors-mån när vi är där. Men maten lär vara gudomlig!
Svårt att vara ifrån barnen så länge.Lär väl få en hög telefonräkning. :)
Inatt drömde jag en sån hemsk dröm om Tim, så jag var tvungen att väcka honom  o be honom lägga sig brevid oss i sängen. Allt för att ha koll på hans andning.
Har haft jorden stressigaste dag, skulle ha packat men har inte haft tid till det..har farit runt som en yrhöna... växlat pengar , köpt presenter till Marco och Filippo, tvättat, röjt i barnens rum mm.. så i morgon bitti måste vi packa o fixa det sista.
Nu ska jag gå och ta mig en Losec och en Treo o läggamig i soffan o titta på Heros.
Var rädda om varandra!
Kärlek!
AnnaKarin

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas ni får en underbar semester.

Postat av: Anna

Ni har en fantastisk son! =)

2007-10-14 @ 14:26:31
Postat av: Birgitta

Hoppas ni haft en bra semester trots ev. regn. Såg Tim på TV ikväll och tycker att han är en jättestor hjälte. kram

2007-10-14 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback