Torsdagen

Närmar sig med bestämda steg. Då vet vi vad som gäller för framtiden. Tim ska ha nya celligfter, de här verkar ha vant sig o funkar inte som de ska *hmm* Så vi håller tummarna för de nya som ska göra Tim frisk!
Vi fick samtal från Tims läkare Stefan som talade om att de SKA göra strålkniven, när vet vi inte än men vi får säkert svar på torsdag. För det måste ju ske inom snar framtid!!! Den här veckan har varit extremt jobbig, psyket är inte som det borde vara, men har det varit det under de här långa tre åren undrar man..näe säger jag. Jobbigt jobbigt jobbigt är det iallafall.
Jag är glad att Du Tina ringde, det gjorde mig gott att få prata med Dig. Du om nån vet hur det känns o vad vi går igenom just nu. Känslorna går som en bergodalbana, upp o ner hela tiden, ena sekunden kan man prata om det o andra inte, då rinner tårarna bara.

Vill passa på att TACKA alla som stöttar oss i vår kamp och framför allt ni som skriver på sidan, era ord gör sååå mycket. Mest fantastiskt är ju ni som inte ens "känner" oss och ändå skickar uppmuntrande mail & ord på vägen. Tack så in i norden mkt.

Nu får vi se vad torsdagen har i sitt sköte, tills dess: var rädda om varandra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Moa

jaa nu är det ju några månader sedan de bestämde att det skulle bli en strålknivsomgång till, verkligen dags med tanke på senaste MR!
ja nu får de nya cellgifterna göra sitt jobb också

Postat av: Johanna

Jag kniper och håller tummarna stenhårt för torsdagen.

Tänker på er så mycket!!!

Jättekramen till er alla

2008-04-08 @ 20:36:34
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: cecilia

Kram på dig med, klar man vill stötta, även om man inte känner er,,, men att se bilder på fina Tim och få ta del av er historia gör mycket med en som människa! Jag kniper mina tummar och hoppas så in i bängen att Tim blir botad!!!
Kram från en bloggläsare...cecilia

2008-04-08 @ 21:41:40
Postat av: allicen

Ögonen tåras varje gång jag läser ett inlägg här... Håller tummarna för eran skull!!

2008-04-08 @ 21:57:41
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Jossi

Åh jag tycker så hemskt synd om er, det går inte att skriva med ord! *tårar i ögonen*
Håller tummarna för er på torsdag! Hoppas allt får gå bra nu!!!

2008-04-09 @ 07:43:45
Postat av: Therése

Det är en självklarhet för mig att göra det jag kan för att stötta och uppmuntra er. Kram! :-)

2008-04-09 @ 08:00:51
Postat av: Helene, Ivars mamma

Åh, strålkniven, ja, den skall göra susen!!! BASTA!
Du, Ivar och jag är på ALB imorgon också, på eftermiddagen...sms:a om du vill ta en latte i fiket. Kramar om dig så länge! /Helene

2008-04-09 @ 13:52:18
Postat av: Elsa

Jag håller verkligen alla mina tummar för er! Hoppas så att Tim ska få må bra! Men även ni underbara föräldrar som ger allt! Kram

2008-04-09 @ 15:06:46
URL: http://elsavictoria.blogspot.com/
Postat av: Marie

Läser ofta er blogg sen min dotter och jag upptäckte Tim som vardags hjälte. Alla barn som går genom den sjukdom är hjältar och även vi föräldrar
man växer som person även om man mår skit.
Kram

2008-04-09 @ 18:49:05
Postat av: Ann-Margreth Bergström

Hej familjen Ahlgren!
Vill bara som "okänd" säga att jag håller tummarna och tårna för Tim. Allt kommer säkert att gå jätte-bra. Som Tim själv skriver att han har cancer men cancerna har inte honom, det tror jag stenhårt på.
Kramar Lillan

2008-04-09 @ 19:36:13
Postat av: mia&frank

Hej min mamma mia visade denna sidan för för mig jag är lika gamal som dig. önskar av hela mitt hjärta att du ska blr bra. om du vill så vill jag bli kompis med dig.

kommer att läsa om dig varje dag.

frank

2008-04-09 @ 22:14:26
Postat av: mia&frank

Hej min mamma mia visade denna sidan för för mig jag är lika gamal som dig. önskar av hela mitt hjärta att du ska blr bra. om du vill så vill jag bli kompis med dig.

kommer att läsa om dig varje dag.

frank

2008-04-09 @ 22:14:45
Postat av: malin

Kämpa på tim med familj.
Har själv en kille som blir 10 i år, kan inte på långa vägar förstå vad ni måste gå igenom.
Av en slump hittade jag till eran sida, men kommer hålla tummarna & visa min pojk när han kommer från skolan vilken tapper son ni har.
Kommet att läsa varje dag & önskar att allt går bra.

Kramar Malin

2008-04-10 @ 08:40:49
Postat av: Johanna

Lycka till idag hos läkaren!!! Tänker på er jättemycket!

Kram Johanna

2008-04-10 @ 09:21:05
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Helene, Ivars mamma

Tänker på er lite extra idag och hoppas att ni får ett bra läkarbesök på ALB!
Hoppas också att vi syns i korridorerna?

Igår lyssnade jag och Ivar på Tims fina inspelning-jäklar vad duktig han är! Skall be om en autograf av honom!

Kram Helene

Postat av: I

Det är så orättvist.
Inga barn borde få den förfärliga sjukdomen.

Och om de fick den så skulle de bli friska pronto.

Hoppas att strålkniven gör ordentlig nytta och tar bort alla tumörer nu.

2008-04-10 @ 10:19:32
Postat av: Mysan

Jag håller verkligen alla tummar och tår för Tim!

Ni är starka, jag är imponerad!

Kramar!

2008-04-10 @ 12:52:57
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Stina i Umeå

Hej!

Jag är en "okänd" läsare av eran blogg, som bara vill tala om att jag följer er varje dag, tänker på er och önskar av hela mitt hjärta att allt ska gå bra! Tim - du är en så fin och tapper kille, jag beundrar dig! Kämpa på!

Varma kramar från ett snöigt Norrland!

2008-04-10 @ 18:41:23
Postat av: Moa

hoppas det har gått bra idag!

2008-04-10 @ 18:57:54
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback