27/12 hoppsan!!

Hej på er!
Idag var vi på fest hemma hos Veronica som fyllde år!
Allt var ok och vi festade och sjöng Singstar ända tills Tim såg riktigt seg ut och sa att han måste gå hem och vila!!
Vi avslutade vår del i det hela och stövlade hem.
Tim somnade och sov från 21.30 till 22.45!!
När han kom upp så sa han att det kändes så varmt!!
Tempen åkte fram och visade på 39,6!!!! man upphör aldrig att förvånas! killen har en temp i den nivån och kommer upp och säger att det känns lite varmt?
Vi har nu pratat med avdelningen och fått beskedet att  stanna hemma tills imorrn.
Då ska vi kontakta dom igen för ny status ang. febern! värdena är lite för bra för att vi ska vara tvungna att åka in!!!
Dessutom har vi ju den överhängande risken för att både Johan och Tim bär på Vattkopps-smitta vllket gör det omöjligt att ligga på den vanliga avdelningen..  Ja,ja!! vad är en bal på slottet.


Ahlgrens

Kommentarer
Postat av: Peggy, karin o christian

skickar nyårskramar o hoppas tempen är ok till morgondagen.

2008-12-28 @ 00:39:49
Postat av: Johan (Wilmas pappa)

Jag blir så hilma ledsen hela tiden.....för att det inte finns något att säga. Det kanske det finns men jag vet bara inte vad och hur. Tim är såååå cool, ni är såååå duktiga på att kämpa vidare........man måste...visst.....och för Johan.....visst..men ni gör det. Kommer ihåg en gång på Q84 när ni berättade att ni inte fått sömntabletter utskrivna eller va det nu var. HALLÅ??????? Fattar dom verkligen vad ni går igenom????? Hade dom nekat mig hade det nog slutat i en låst cell. man kan ju skriva hur mycket som helst om allt som hänt...inte hänt....saker man skulle vilja ha hänt...eller inte alls ha hänt. Men man kommer ju alltid tillbaka till verkligheten. Och där gör ni och har alltid gjort ett sjuuuuuuuuuuukt bra jobb med allt. Ni har så mycket kärlek i er till Tim och allt runt omkring så att det räcker tusen år fram i tiden!!!!! Jag hoppas att jag våga krama om er nästa gång vi ses, som jag alltid vill, men som som jag aldrig vågar....nästa gång ska jag vara mer mig själv. Våga att visa att ni är bäst!!!!!!!!

2008-12-28 @ 01:36:01
Postat av: Rita

Roligt att ni lyckades ha trevligt och sjunga Singstar på födelsedagsfesten men oerhört trist att kvällen slutade med hög feber.... Det går ju många elaka virus just nu och jag tycker var och varannnan e sjuk (inkl.jag själv). Jag vet inte om det vore bra eller dåligt om febern berodde på ett virus....Hoppas bara att Tim snabbt mår bättre! Massor med Kram från Rita

2008-12-28 @ 04:21:17
Postat av: Johanna

Hoppas febern har gått ner tills idag...



Många kramar

Postat av: Ima

Tårarna rinner som vanligt..

Sååå berörd av er!

Försöker skriva så mycket men det låter bara fjantigt, lamt och som om jag inte riktigt når fram med det jag egentligen vill säga. Tänker på er och önskar er bra 2009.

Kram

2008-12-28 @ 12:35:23
Postat av: Susanne

Hoppas febern går ner...

Och att ni får stanna hemma...

Kram

2008-12-28 @ 12:41:27
URL: http://www.susilidus.blogspot.com
Postat av: Therése

Även jag tittar in till er och hoppas att Tims feber är lägre idag. Ni är otroliga kämpar allihop.



Kram!

2008-12-28 @ 13:48:13
Postat av: Moa

skit... hoppas febern har gått ner!

kram

2008-12-28 @ 19:53:54
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Hoppas att eventuella virus flygit sin kos och tatt febern med sig så att ni får ett riktigt Gott Nytt År.....För en bal på slottet kan ju trots allt vara helt underbar.Stora styrkekramar till er alla från Varberg

2008-12-28 @ 21:44:05
Postat av: trine

Hej Tim! Hoppas dumma febern är borta och att du och din familj får en kanon nyårsafton. Stay cool!! Love från Texas.

2008-12-29 @ 05:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback