Onsdag 6 feb

Ja nu sitter man här klockan är 6.06 på onsdagsmorgonen och jag har inte kunnat sova nåt alls i natt. Det är ju så frustrerande o bara ligga o vända på sig, tankarna far i huvudet och kroppen vill inget annat än o sova. Så nu väntar jag på att barnen ska vakna, Tim ska upp vid halv åtta o johan halv nio. Ett tag kvar med andra ord. Regnet slår mot fönsterbläcket, härligt ljud! På tvn är det reklam för nåt mirakelsmink som döljer alla skvadranker *S*
Janne o jag åt frukost ihop, DET var länge sen vi gjorde det så tidigt!
Igår var det semeldan, vi mumsade varsin semla här hemma. Johan han åt bara grädden men inte "vaniljen" som jan kallar mandelmassan,bullen gav han sin mamma. Pratade med Mia om Sardinien, vi åker nog dit ett par dar i mars.
Tims födelsedag närmar sig med stormsteg. Måste börja planera ett ev partaj för de närmaste. Det lär gå i bowlingenstecken eftersom Tim älskar o bowla.Tänk att han fyller elva, 11 år. Helt otroligt.
Tim är så jätte duktig på att sköta sig själv om mornarna, han går upp o fixar o donar o kommer iväg tidigare än bestämt till plugget. Min kille! Älskar dig!
Nu ska jag kolla på lite matlagning på 4ans gomorrontv,
ha en ´bra dag
kram

Kommentarer
Postat av: Bloggläsare

Hej Tim hoppas att ditt "äckliga" sår i näsan har läkt.Hoppas också att du får en trevlig 11 årsdag. Önskar er styrka och kämpaglöd.
Kramar från en bloggläsare

2008-02-06 @ 17:53:14
Postat av: Moa

HAHA! jag och johan skulle kunna dela en semla, jag äter nämligen allt utom grädden :p

oooh födelsedag som närmar sig låter skoj :)
det gör iofs min också men jag lär väl ha ålderskris ända tills dagen innan ungefär, så har det varit de senaste åren. fast, från 20 till 21 är det inte liiika farligt stort som från 19 till 20 :p

så blir det när man blir gammal :p

hoppas såret i näsan har läkt, tim!

2008-02-06 @ 20:42:59
Postat av: Rita

Lustigt, Hampus firade precis sin 10-årsdag - med att ha kalas på bowlinghallen!
Kram Rita

2008-02-12 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback