Lilla dagen D.

Ja då är man nyss hemkommen från vårdcentralen då. med mig fick jag en tiodagars kur mot halsfluss., en rejäl en sa farbror  doktorn. Alltså min 3e kur sen julafton.
Tim har inte sovit nåt i natt, han är nyss uppstigen och sitter o äter rostade mackor med sitt lapachothé..urk!Alltså hemma från skolan idag. Själv har jag inte heller kunnat sova på 3 nätter, det är säkert stress inför dagens MR?! Varför denna ångest? det ska ju gå bra.... det måste det.
Hade en depp dag i går, satt o pratade med mor min i telefon o vi båda satt o grät ikapp.Varför ska det vara på det här viset? Kan inte barn få vara friska o glada, det är ju vi gamlingar som ska gå bort först.Så orättvist.
Om ni undrar varför det är så mkt "fel" i texten idag så är det för att jag llånar Tims bärbara dator, inte så van o skriva på den kan jag erkänna. Min har kraschat o vi måste köpa ny hårddisk.KUL!
Sa jag att vi har köpt en ny videokamera? den är  jätte fin o smidigt liten. nu måste vi bara lära oss filma på rätt sätt, inte " idag är det den xxx o kan du inte sjunga den där låten ...."
Om 6 timmar är det dax för röntgen, det blir janne som åker den här gången.Jag vill ju inte smitta nån med mina bacillusker.Sen är det bara o vänta i 4 dagar, bara o bara det kommer vara fyra lååånga dagar kan jag säga.om allt vill sig väl ska vi ut o käka på lördag, det ska bli trevligt.håller tummarna att vi kan fira stort då.
sköt om er
kram
ak

tack alla som stöttar oss idag, det betyder så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag håller alla tummar för Tim och hela familjen!
Många kramar Anette

Postat av: Anonym

Håller alla tummar för Tim och hoppas och tror att det blir ett bra besked

kram


Åsa

2008-01-14 @ 14:57:06
Postat av: Åsa i Skåne

Lycka till Tim!! Hoppas på positiva svar... Tänker på er och håller mina tummar. Kramar!!

2008-01-14 @ 17:41:15
Postat av: Anette

Hej Anna Karin!
Våran hund är 25% New Foundland 75% Golden Retriver. Vissa som är allergiska har klarat henne utan att reagera. Hon är så otroligt snäll så hon nästan är dum. Hon älskar barn i alla åldrar.
Kolla gärna in på hemsidan:
http://web.comhem.se/kemppinen/

Fortsätter att hålla tummarna!!!
Många kramar Anette

2008-01-14 @ 18:33:07
URL: http://nenne68.blogg.se
Postat av: Moa

hoppas dagens MR går bra!!

2008-01-14 @ 19:06:41
Postat av: Jenny

Det är första gången som jag skrivet här och hoppas att det bringar tur.
Nu räcker det med allt elände.

Vi håller alla tummar och tår för Tim idag.

Kram Jenny

2008-01-14 @ 19:30:32
Postat av: Johanna

Håller tummar och tår för att röntgen gick bra och att resultatet blir glädjande!!!

Stor kram Johanna

2008-01-14 @ 21:54:02
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Maria i Vagnhärad

Jag håller alla tummar och tår för Tim.
Kram

2008-01-15 @ 17:20:01
Postat av: Maria

Tänker på er som f-n och håller tummarna så att de nästan går sönder!/Maria

2008-01-17 @ 09:13:12
Postat av: Mamma AK

Tack för alla tankar o tummar, i morrgon gäller det! Jag är såååå nervös, måtte det går bra.
Kram!

2008-01-17 @ 20:24:22
URL: http://HEM.BREDBAND.NET/b3331

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback