Ny röntgen på g.

Är sååååååååå nervös inför måndagens MRT. Det känns som om den här är väldigt avgörande för Tims framtid.
Sista MRTn visade ju att tumörerna hade gått tillbaka så jag hoppas o ber att den här ska visa likadant. Eller varför inte att allt är borta!!! Det vore underbart.
Jag har försökt att sätta mig in olika situationer både bra o mindra bra men min allra högsta önskan är att Tim ska få börja leva sitt liv utan alla dessa mediciner o besök på sjukhuset varje vecka.
Som jag skrev tidigare är han inte alls lika glad som tidigare, det känns som han har gett upp lite. Det är inte bra på nåt vis. Försöker hitta motivation till lite glädje och uppmuntran men det är svårt just nu.
Tänk om han hade en juste kompis som han kunde hitta på saker med. Men nu är läget inte så tyvärr, han har inte en enda kompis idagsläget.  Ja livet är inte lätt.
Håller alla tummar jag kan och ber alla gudarna om hjälp, Tim ska bli frisk!
(Fredag den 18 får vi besked)
image206

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej håller tummarna och mitt hope-halsband att ni ska få ett bra besked på MRT. Skulle önska att man kunde trolla fram ett bra besked och en bra kompis till Tim. Bamsekramar från en okänd farmor-mormor.

2008-01-11 @ 22:31:40
Postat av: Lisa

Håller tummarna för Er på måndag..
Kramisar Lisa

2008-01-12 @ 11:42:33
Postat av: Maria

Hej på er,
Fy faaan för denna jävliga väntan. Jag vet så väl vilken fruktansvärd ångest man lever med hela tiden. Jag önskar sååå att ni ska få ett positivt besked så ni kan få mer ork och koppla av ordentligt och så att Tim får glädjen och orken tillbaka.

Jag har tänkt på er jättemycket. Vi har själva mått skitdåligt inför vår röntgen som gjordes i måndags (gick bra ialla fall).

Många kramar till er och mycket styrka inför nästa veckas utmaningar.

Kram /Maria

Postat av: Helene

Jaa, hörrni, vi håller alla, alla tummar för att det skall bli ett jättebra besked!
Orättvist vore det annars. Vi håller själva på med lite jobbiga kontroller nästa vecka, kanske vi kan muntra upp varandra i korridorerna???

Kram kram,

medmamma Helene

2008-01-12 @ 22:24:02
Postat av: Ulrika Färemo

Hej,
Även vi i Skåne håller alla tummar vi har för Tim och er i veckan som följer. Kanhända jämnåriga ompisarna är blygsamma, men bästa kompisarna är ändå mamma och pappa...
Hoppfulla kramar till er alla
/Ulrika (Matilda's mamma)

2008-01-13 @ 02:12:19
URL: http://hem.passagen.se/dummapricken
Postat av: Pernilla

Hej,Tim med familj!
Håller tummarna HÅRT inför morgondagen! Läste vad Tim själv skrivit..Jag har cancer men cancern har inte mig. Punkt slut!
En bestämd ung man,som VET vad han vill! Kämpa på!
Styrka till er ALLA

2008-01-13 @ 22:21:58
Postat av: Maria

Tänker på er idag och håller tummarna!
Kram/Maria

2008-01-14 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback