Tim skriver lite........................

Hej
Jag mår bra just nu fast jag har ett jätte äckligt sår i näsan. Vore skönt om de försvan.jag var inte i skolan idag för att jag var så trött. jag har inga kompisar i skolan det är tråkigt. jag vill ha nån o leka med på resterna o hemma. men annars går det bra tror jag haha . igår så åkte jag skridskor med pappa i gubbängen fast det var jätte blött jag ramla en gång hårt så det gjorde ont. sen jobbade jag hos Beckan i hans kiosk då fick jag hjälpa han å sortera dvd filmer o stå i kassan, det var jätte kul, hoppas jag får göra det fler gåger. jag vill ha en ny mobil en SE w580. jag fyller 11 år snart kanske får jag en då.hoppas.  när jag fick reda på senaste rönken blev jag skitglad bra att de har nästan försvunit men jag har en ganska stor kvar den ska de strålkniva bort det känns bra fast lite jobbigt. mamma har tagit fram en sida om strålningen. det finns en film man kan se på där.

http://www.gammaknifestockholm.com/main.asp?page=0

ni som skriver på min hemsida,  jag blir jätte glad för det mamma o pappa också.
i sommar vill jag åka på kollo jag fick hem paper om det i dago det verkar kul. sen vill jag åka till marco o filipo i italien. vi kanske får åka till almershus det vill jag.

jag önskar aatt jag blir frisk i år.
hej då
kram Tim
http://hem.bredband.net/b333120/

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Tim! Kul att du mår bra förutom näsan :) och att du vart glad över röntgen :)

Kul med skridskor :) Gick det bra för pappa att åka då=)?

Ha det bra!
Kram Susanne

Postat av: Anette

Hej Tim! Vad skönt att du mår så bra, och att röntgen var sååå bra.
Jag blir ledsen för din skull att du inte har några kompisar. Du verkar ju vara en sån underbar kille. Hoppas det ordnar sig.

Många kramar Anette

2008-01-30 @ 18:37:29
URL: http://nenne68.blogg.se
Postat av: Moa

jag förstår verkligen att du vill ha en kompis, tim! säger som anette, visserligen har jag bara läst på hemsidan och bloggen men du verkar vara en underbar kille och jag hoppas det löser sig snart. och att strålkniven tar tumören nu!

kram

2008-01-30 @ 19:37:44
Postat av: Louise

Jag hoppas att 2008 är året då du blir frisk Tim,
och jag hoppas att du hittar en bra kompis som du kan vara med!

Kram Louise

2008-01-31 @ 07:41:18
Postat av: Maria m Olivia

Hej Tim, Vad mycket du skrivit! Jätteduktigt! Sår i näsan är inte kul. Vår Samuel har haft det - fast han inte har några knölar. Det gjorde ont och blev stora skorpor hela tiden i näsan. Det går över. Även om det är jobbigt nu.

Vår Olivia som är lika gammal som du - har det också lite jobbigt med kompisar. Hon har en kompis som hon leker med ibland. När hon får leka med henne är hon jätteglad. Men tjejer kan va så jobbiga och prata skit om de som inte är med just för tillfället och då blir hon ledsen såklart.

Hon är en riktig pysseltjej. Eftersom hon också varit sjuk så hänger hon ju inte med på så mycket andra aktiviteter där hon måste springa omkring och sådär. Gillar du att pyssla så hon kompisen för dig!

Du vet säkert inte vilka vi är men mamma och pappa brukar träffa oss ibland. Säg åt dem att komma och hälsa på nån dag. Annars kommer vi till er och fikar!
Ha det så bra nu och hoppas du blir piggar snart så ses vi säkert/Kram till dig från oss

2008-02-01 @ 09:18:25
Postat av: Rita

Hej Tim, Det är din mammas gamla brevvän från barndomen igen. Vet du att jag har också ett jätteäckligt sår i näsan! En djup spricka som gör jätteont om jag kommer åt den. Jag får den varje vinter när inomhusluften blir torr. Ibland måste jag liksom bara peta på den där sprickan för att jag får för mig att den blöder eller något och då ser det ju ut som jag petar näsan! Vuxna människan på 35 år! Har du något tips? Hälsningar från Rita

2008-02-12 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback