Torsdagen den 24 januari 2008

Snart är veckan slut, tänk att det är en vecka sen vi fick beskedet! Ja jag kan ju säga att den här veckan har varit betydligt lugnare i magregionen. OCH på sovfronten.
Måste bara säga TACK till alla er som har stöttat oss, det betyder så ofantligt mycket. Om ni bara visste!Tack!

Gudars vad gott det är med Polly, spec de där med arracksmak...mums!
Jag har fastnat i mitt sockerträsk igen!! Det som gick så bra, klarade det i 1½ mån sen kom julen o allt därtill... men jag SKA börja på ny kula så fort jag har den däääär känslan igen. Hopppas den kommer snart bara!

Idag var vi uppe på ALB och lämnade prover, de såg bra ut så nu kör vi Vepesid- cellgifter i 3 veckor.
Den här medicinen brukar ta hårt på Tims värden. Så nu har jag laddat med blutsaft o massor av kosttillskott härhemma.
Vi träffade M med familj som låg inne för sin sista kur. Vad härligt! Förstår ändå deras oro, vet precis hur de känner. Men jag vet att det kommer att går bra för lilla T. Hoppas vi kan få åka till Varberg framöver.

Jaha ja vad mer finns o berätta?
Det skulle väl vara skolsituationen då, Tim har ju inga vänner alls. Vi ska ta upp det när vi har möte nästa vecka. Det känns så fruktansvärt orättvist, han kämpar på, tar inget förgivet och han vill verkligen leva livet. Han sa på väg hem från sjukhuset idag " jag skulle vilja börja leva om mitt liv igen," lillgubben! Man tar allt så självklart när man är frisk, även vi här hemma. visst har vi ändrat många av våra åsikter under årens gång. Man borde stanna upp lite då o då o ta sig en funderare på saker o ting.

Tänker på Irma varje dag, det är extra jobbigt för Irma hade ju exakt samma sjuksom som Tim, De har verkligen följt varandra genom de här 3 åren, de behandlingar inte Tim hade gjort hade Irma o tvärtom! Det blir mer påtagligt när ett barn går bort som har samma diagnos, det blir som sitt eget barn skulle försvinna. Kan inte beskriva känslan men ni fattar nog.
Lägger en länk till en underbar fin Irma :http://www.youtube.com/watch?v=QbR-_pDGqFI
Vi saknar Dig.

Sitter även o tänker på Matilda, jag hade aldrig äran o få träffa denna söta tjej men jag vet att Tim mejlade henne när de var ambassadörer för NR. Uppskattar att hennes mamma skrivit o pushat oss- tack!
Tim sköt upp raketer till tjejernas minne på nyårsafton, det tycker jag var rätt gulligt gjort.
Självklart finns William i våra hjärtan. Go Gotland!

Näe nu ska jag sluta för idag, torka tårarna( blir alltid en massa sånna när jag tänker på våra änglabarn) o önska alla en riktigt härlig helg!

Var rädda om varandra!
Kram!

Gästboken hittar ni här: http://hem.bredband.net/b333120/index.html

Kommentarer
Postat av: Tina o Thomas

Vill att ni ska veta att vi tänker mycket på er även om vi inte orkat höra av oss.

Följer er hela tider här på hemsidan och blev oerhört lättade av den senaste mr-en även om den nya tumören oroar oss. Var oroliga och vet precis hur pressande det är inför dessa undersökningar.

Utöver den vanliga oron så gör det ont att höra att Tim inte har kompisar. Jag kan inte förstå detta. Känner ju inte Tim men det lilla jag sett och hört av honom så är han så otroligt fin och omtänksam och borde ha fullt med fina vänner som stöttar honom i detta.

Funderar mycket på om det är något vi kan göra för er? Ni vet ju att vi har kört med mycket alternativa behandlingar som vi är nöjda med även om det nu inte räckte hela vägen för Irma. Vi är ändå övertygade om att allt vi gjorde förlängde Irmas liv och gav henne väldigt hög livskvalité. Vi har en hel del tillskott kvar, är det något ni vill pröva så berättar jag gärna mer.

Tack för all omtanke om oss och fina ord om vår tjej. Det värmer. Stor kram till er från oss/Tina o Thomas

Postat av: Moa

skönt att värdena var bra så att det inte blir problem med medicineringen

skolsituationen låter ju inget vidare... har själv haft svårt med vänner under delvis ettan i lågstadiet och större delen av högstadiet och det är ju inget roligt alls... bra att ni ska på möte nästa vecka så ni får ta upp det med skolan

2008-01-25 @ 18:00:15
Postat av: Minna

Hej Tim!
Jag tänker på dig massor!!! Och Grattis på födelsedagen! Vilka fina skor med hjul du fick! Det måste vara svårt att åka med dem? Fast säkert inte för dig som har åkt så mycket med vanliga skridskor. Jag hade ingen aning om att ni har skaffat en hund.... Vad SÖT den är!!!!! Hälsa mamma, pappa och lillebror! Bit ihop lite till...det kommer att gå bra! =) Massor av kramar!!!!!!! Ö: Minna med fam. (tanten som jobbade i högdalshallen)P.S Min son Jon hälsar!!!

2008-03-25 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback