Läääänge sen....

Jisses vad man har tvättat mattor den senaste veckan.Kiss kiss o åter kiss. För att inte tala om moppandet. *S*
Nu har vi  INGA mattor nånstans här hemma, såååå kallt om fötterna o omysigt men om ett par månader kan vi nog lägga tillbaka dem igen.Det är som att ha en liten bäbis hemma igen. När vi fick hem Svinto, ja han heter det nu så var det som när man kom hem från BB första gången. "hjälp hur gör man" men nu känns han som en familje medlem. Vi älskar vår lite gråboll. De sista dagarna har han fått gåt utan koppel ute o det går hur bra som helst. Lite läskigt var det första gången, var rädd att han skulle springa sin väg. Han kan redan sitt, ligg och lyssnar till sitt namn. Nu letar vi efter en valpkurs, så om nån känner till någon bra så hör av er!!
Ska lägga in lite bilder på vår lillkille.

Tim har fortf. för låga värden för att påbörja ny cellgiftskur. Vi ska dit i morgon på hörsel test o då lämnar vi även ett blodprov sen får vi se om vi får klartecken. Vi har även fått datum för MRT, 27 mars o då gäller det! Jag har redan fått magknas, att denna MR ska vara så laddad, ja jag säger o det. Men nu är det väl ändå Tims tur o få leva livet. Själv är jag grymt trött på sjukhus o allt vad det bär med sig. Inte så konstigt kanske efter 3 år och 4 månader. Det känns som man ligger i vänsterfilen hela tiden o alla bara kör om en hela tiden. Andra barn blir klara med sina behl. o vi står o stampar på samma ställe. Slut gnällt.
Jag är grymt glad för de barn som är klara med sina behl. Ett stort grattis till "Iv" och till Wilma. Våra kämpar!

Johan har blivit en baddare på att rita, idag kom han hem med en teckning som föreställde en riddarborg, jätte fin. Lägger in den här så ni kan beundra!
Lägg huvet på sne bara;)

Janne jobbar på, men han är nere i en svacka o har gått ner 5 kg på 2 v. Vi hoppas på en snar topp snart.

Nu ska ni få ett cd tips- Simple Plans senaste "simple plan", helt suverän.tycker jag!

Ja snart fyller Tim 11 år (19mars), vet inte om vi orkar ha nåt kalas, tänkte kanske ha öppet hus. Då får de som vill komma o fika. Eller har ni några andra bra lätta förslag? Känns helt fel o inte ha nåt "barnkalas" jag har ju alltid haft partaj när barnen fyller år. *samvete, samvete*

Jag o Mia åker snart, det ska bli sååå underbart skönt. Vi hoppas på lite sol  o kanske ett dopp i  havet. Jooo det måste man ju. Marco säger att det absolut inte går o bada i mars haha. Vi ska få bo vid havet denna gång oxå, tror det bir i Ceckos strandhus.Längtar iallafall.
Pratade med Helene idag, o hon ville ha lite sällis till Gåååtttlaaand. Jag hakar gärna med med Svinto. Har inte varit där sen jag var 12 år.Kul! Helene är en tjej jag gillar, raka rör o inga krussiduller. :)

Nu ska jag ut o rasta Svinto.
Jo jag ska tillägga att pappa min mår bra igen,*skönt* han får ta det lugnt ett tag framåt.

TACK  för alla inlägg/kommentarer.
Kram på er!

Tims hemsida:
http://hem.bredband.net/b333120

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till Svinto.
Det är klart att det är Tim´s tur att leva livet nu.
Massor med kramar till er!
Kram Anette

Postat av: Moa

det är verkligen tim´s tur att leva livet nu!

åh, tim, fyller du också år den 19 mars??
då är jag på dagen tio år äldre än dig :D

inte konstigt att ni är trötta på sjukhus...
men vi får verkligen hoppas att cellgifter
och strålkniven får bort den sista dumma pricken
så att ni slipper det snart!

kram!

2008-03-04 @ 18:41:35
Postat av: Jossi

Åh vad mysigt med en liten Svinto :) hihi

2008-03-07 @ 16:26:42
Postat av: Rita

Superfin Riddarborg!!

2008-03-10 @ 00:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback