Tim ledsen

Jag vaknade av att Tim grät i morse, han hade kräkts. Lilla gubben, han var så orolig att tumören hade vuxit. Kräkningar på mornarna var ju de typiska sympomen Tim fick. Men jag tror inte alls att det är så utan att han har nåt virus i kroppen eller att det är Temodalen (cellgifter) som visar hur stark den är mot kroppen. Han har ju inte tagit den på över 7 veckor jämnfört med 4 i vanliga fall. Jag själv har nåt knas i magen o mår illa, det har jag gjort i två dagar nu. Som sagt jag tror det är nån elak liten bacilusk som spökar här hemma.
Han började med cellgifterna i går kväll, värderna såg bra ut för kurstart. *skönt*

Om 6 dagar fyller hjärtat 11 år. Tiden har gått så fort, visst har de här 3 ½ åren varit tuffa men det har svettsat oss samman som familj, Som jag älskar den pojken, min underbara goa Tim. Var o köpte en massa tårtor o cocosbollar idag till Tims födelsedag. Orkar helt enkelt inte fixa en massa tårtor o baka allt själv. *latmask*

Janne bara repar o repar varje kväll, han har en spelning på tisdag  med en ny talang som ajg inte kommer ihåg namnet på, Ska bli kul o se, har ju inte sett honom lira på så många år. Mam o Pap sitter barnvakt. Det känns bra när de ställer upp för oss o våra barn. 

Min lillebror har åkt iväg till Japan, han ringde på väg till flyget o sa hejdå. Hoppas att han får en skön o avkopplande resa, för det behöver han.
Själv längtar jag till Sardinien.Att få träffa mina goa, trevlig vänner och den gudomligt goda maten. MUMS! Tror vi kommer att ha det bra där nere Mia o jag.

Telefonen ringde precis, det var Tims läkare S som undrade hur han mår. Kom fram till att det troligtivs är en bacill.Han har jouren i helgen om det skulle vara nåt. Det känns tryggt.
Han ska även kolla på  Tims onda fot på måndag efter att han har varit hos Noomi på musikterapin
Tack syster Ac för att Du finns och att du orkar med oss.Vad skulle vi göra utan Dig!

På söndag är det påskfest på "hotellet", det ska bli kul o få träffa lite andra päron i samma sits, Man ska tydligen få dekorera tårtor..hoppas man får äta upp tårtan man har pyntat ;)
image238
Är det nån som har känt av pollen eller är jag allergisk mot Svinto? Det svider lite i ögonen o känns aningen "dammigt" i halsen,jag hoppas att det är pollen.....

Nu ska jag kolla om det är nån som har fixat middag, den brukar ju stå där färdiglagad på spisen ;)
Var rädda om varandra
Kram!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars Tim.... klart han är rädd!!! Hoppas bara att det är en dum bacillusk som krypit in hos er.

Tack för inlägget på min blogg, och förståelsen för min upplevelse idag *ler lite*

Jag hämtar olika bakgrunder från denna sidan http://www.anettesgrafik.com/ Här finns jättemycket. Jag vet inte hur blogg.se funkar, men på min blogg så lägger laddar jag upp bilden i just bildmappen. Sen går jag in "Färg och utseende" och väljer bilden som bakgrund!!!

Hoppas du hängde med hur jag menade :-) Fråga igen annars!!!

Krya på er vid ev bacill och ta hand om er!!!

Stor kram Johanna

Postat av: Johanna

Hmm skumt... ja då vet jag tyvärr inte. Du får nästan fråga någon som har blogg.se för ett bättre svar!!!

Kram kram

2008-03-13 @ 20:19:37
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Moa

usch, jag förstår att han är rädd att tumören vuxit men vi hoppas på ett virus.
haha jag kan inte fatta att det är 19 mars på onsdag, tiden går så fooooooort, har ju knappt hunnit vara 20 innan jag fyller 21... hoppas det blir bra både på födelsedagen och kalaset för tim!

jag är pollenallergisk och förkyld nu men jag har varit det ett bra tag så jag vet tyvärr inte om det är allergi eller vanlig förkylning... men jag har hört att det ska vara mycket pollen i år och att det verkar ha kommit redan.

2008-03-14 @ 12:09:55
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Josefin

Hoppas den bara är ngt dummt virus.. Själv känner jag mej inte alls bra heller, jag kräktes också imorse o har ont i huvudet o har haft feber till och från i 2 månader nu. Är på sjukhuset varje dag o nu ska jag få göra en röntgen av hjärnan, känns lite läskigt. Det ända dom har kommit på än så länge är att det är ngt fel med njurarna. Och jag tycker bara det här känns så jobbigt o då kan jag tänka er hur starka ni är!
Tycker så synd om Tim och er, hoppas han får bli frisk snart!
Massa styrke kramar till er

2008-03-14 @ 15:41:47
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se
Postat av: Carina H

Det finns en massa Alpollen här i Skåne i alla fall!

2008-03-15 @ 16:52:17
Postat av: Moa

IMORGON ÄR DET FÖDELSEDAAAAAAAAAAAAAG :D :D :D

2008-03-18 @ 14:01:41
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback