Hemma igen!

Efter ett par underbart härliga dagar nere i Varberg är vi hemma i vardagen igen...tyvärr. Jag vill tillbaka ner där stressen inte finns. Vi kom ner vid 22.30 på onsdagen kvällen, sent men det var det värt. Barnen sov nästan hela bilresan ner.Tim fick ju blodpåfyllning innan så vi kom inte iväg förrens kl 18. Väl nere fick vi ett varmt mottagande av våra härliga vänner. Så skönt att vara med dem som är inne i "skiten". de vet verkligen hur man mår.

Vi åt såklart glass på tre toppar, jag tog den grekiska varianten med jordgubbar...mums!
Det blev inget badande nere på spaat den här gången, ungarna hade så kul att de ville inte gå ner o bada. Tim träffade en mysig kille från Norrland, Petter som var lika gamal. De hade kul om dagarna, lirade fotboll spelade wii o satt bara o myste i soffan på kvällarna.
Tyvärr blev det ingen massage för mig..nu får jag stryk av Helene!! *aj aj* men det fanns inga lediga tider dessvärre. Så det får bli i augusti när vi far dit igen.
Summan av kardemumman är att vi VERKLIGEN behövde de här dagarna , fast de var få så känndes det som dubbelt upp.
Måste ju säga att vi shoppade loss på Gekås, hela 6000 t.om.kul kul kul.

Tim har fått en önskan uppfylld av stiftelsen Min stora dag: Vi åker till Paris o går på EuroDisney den 13 juni. Det ska bli så kul. Vi var o fixade pass til barnen. Johan såg ut som värsta huliganen på kortet men ack så söt.
Vi ska stanna två dagar utöver så nu letar jag efter ett bra o billigt hotell inne i centrala Paris.
 Någon som kan ge nåt bra tips för jag är helt lost i Paris?????!!!

Jag vill så gärna skriva mer men jg har tyvärr inte orkan i dag känner jag...sorry

Kram!


Kommentarer
Postat av: Becca

Skänker er en tanke och hoppas med er om ett mirakel!

Postat av: Monica Ringqvist

Åh vad skönt att ni fick härliga dagar på Almers Hus..
längtar dit själv.. det ÄR ett paradis där!!

Kram Monica

2008-05-21 @ 09:20:22
Postat av: Monica Ringqvist

Glömde ju säga GRATTIS!! Vad härligt för Tim och för er alla att få åka till Disneyland.

Jag hoppas det går bra med behandlingen, förstår att det är delat till att sätta igång, helst av allt vill man ju bara att det ska försvinna genom ett mirakel så Tim får må bra
direkt!!

KRAM Monica

2008-05-21 @ 09:30:03
Postat av: Moa

GRATTIS! :)

6000kr på ullared blir ju en hel del kassar ;)

när vi var i paris för ett år sedan bodde vi på ett hotell som heter hotell baudelaire bastille som låg alldeles vid bastille. det var enstjärnigt och hade rätt trångt i trappan och ingen hiss men rummet var bra med två dubbelsängar och bra badrum och det var god frukost även om det var lite ont om platser i rummet där. men det var billigt iallafall, och jag är nöjd så länge det går att sova ;)
sen är det ju olika vad man trivs med, har en kompis som får panik om det inte är trestjärnigt och helst bor på högklassiga hotell medan jag känner mig malplacerad på sådana ställen och hellre lägger pengarna på shopping :p

kram!

2008-05-21 @ 18:01:54
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Johanna

Vad härligt att ni har haft det bra. Vänner och avkoppling är precis vad ni behöver... Det är skönt att ni får ladda batterierna, ni lever ju så tufft...

Grattis till resan oxå :-) Så roligt ni kommer få :-)

KRAM Johanna

2008-05-21 @ 20:49:54
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Anna Peterson

hej.. vi var i Paris i höstas jag och Andreas och bodde på ett jätte bra och billigt hotel. Kolla ibis.com, billigt och bra standard.
Lycka till
kram

2008-05-25 @ 17:17:12
Postat av: Anna

Hej... jag var precis i paris. Vi bodde på ett mysigt hotell precis bakom Notre Dame. Hotel du Mont Blanc hette det. Små, prydliga rum och läget var perfekt. Utanför låg ett bageri med de godaste crepes jag ätit, och riktigt goda croissanter.

Webadress till hotellet: http://www.france-hotel-guide.com/h75005montblanc.htm

2008-06-02 @ 15:53:08
URL: http://minholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback