Ingen start nu heller!

Näe de här cellgifterna slog verkligen ut alla värden i kroppen. Jag vill så gärna att han ska få starta!! Hans trombisar låg på 24 (150-400) ujujuj! De måste vara minst på 100 för att få starta. I fredags låg de på 34, alltså en sänkning! Inte bra inte bra...
För övrigt är Tim pigg men han går inte i skolan sen en vecka tillbaka! Vi är rädda att de ska hända nåt tex få en boll skjuten på sig, knuffad eller nåt annat. Han har grymma blåmärken på hela kroppen.
Det blidde inte någon musikterapi idag, Noomi var magsjuk! Så vi fick nöja oss med ett blodprov, fast det var svårt det med..ska inte gå in på detaljer.*hmmm*
I morgon är det Bup dax igen, Tim älskar o gå dit. Där får han spela memory vilket han är grymmare än grymast på. Jag kan aldrig vinna över honom idet.Puss!
Janne har köpt en scooter/moppe , en jätte fin blå liten sak ;)  Tim o Johan går bara o väntar tills den blir reggad så de kan få sitta bakpå. Själv nöjer jag mig o se på.
Tim vill så gärna åka utomlands, helst där det finns vattenrutchbanor på poolområdet. Men i dagsläget ser ekonomin skral ut, men vi ska nog lyckas klara det !
Vi har haft fina dagar ihop, ska försöka filma lite mer .. det känns så fånigt bara. Men jag lär nog inte ångra det.

Nu ska jag få grabbarna isäng, det blir svårt o få dem o sova när vi alla sover i samma rum.

Var rädda om varandra!
Kram! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jäkla trombisar... jobbigt att gå och vänta för att det ska bli bättre värden!!!!

Fina bilder du har lagt in på killarna och pappa :-)

Jag fortsätter att titta till er genom bloggen!!!

Stor kram Johanna

Postat av: Moa

men fan vad segt, hur kan de sänkas ännu mer sådär? får väl hoppas det är ett tecken på att de funkar bra och att tumörerna tar stryk av det iallafall...

vattenrutchbanor är skoj! illa med ekonomin dock, är ju så ibland :( men det finns ofta billiga resor till vissa ställen så ni kan ju kolla runt!

kram

2008-05-12 @ 23:38:01
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Rita

Jag önskar att ni får er resa till vattenrutschbanorna!

2008-05-13 @ 01:34:11
Postat av: Boel

Det var väl sjutton också att det inte går att starta upp, men vi fortsätter att hålla tummarna. ringde Er i fredags men Ni var ute. Jag återkommer.
Krama om allesammans
kram Boel o Stefan

2008-05-13 @ 07:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback