Varberg nästa

Ja det är sant! Vi åker ner ett par dagar till Almers hus o bor ihop m Fam W & E. Det ska bli så kul o få lämna Sthlm för ett tag. Vi trodde vi skulle kunna åka iväg tidigt nnnnså blidde det såklart inte. Tim var tvungen o lämna prover idag o läkaren tyckte det behövdes lite blodpåfyllning o det tar ju ett par timmar så nu när klockan är halv tre har vi fortf inte kommit iväg! MEN vi åker i kväll i vilket fall som helst!
Tack Fam Edwardson som tar hand om lille Svinto under de här dagarna, Ni är guld.
Och tack till guldklimpen Helene, * ja jag lovar att ta en massage....bara för Dig gumman*

När jag ändå håller på med o tacka vill jag säga STORT TACK till LG, ja du vet ju vad det gäller. Tim blev jätte glad fast det kanske inte visade sig utåt. Det ska bli så spännande! Tjoohooo.. först ut! nana naa naa naaaana naaaa...

Ja jag ska väl ta o packa klart här..
Är på ett strålande humör idag, kan inte bli nåt annat, Tim blev överlycklig (hoppade upp o ner)när han fick veta i morse om Varbergresan. Nu ska vi smälla i oss glass ute i trelövsläge---hmmm.. o kanske en tripp till Ullareeeeed. (:

Kram på er alla goa
oxo

Kommentarer
Postat av: Boel

Väl unnnat för Er alla, hoppas att Ni får det bra och verkligen kan koppla av tillsammans och ha de skönt.

kramar i massor
Boel

2008-05-14 @ 15:34:56
Postat av: Marie Wettergren

Ha det så bra och njut . Vi har aldrig kommit dit ännu men det ska vi göra någon gång

2008-05-14 @ 15:35:57
Postat av: Kristina

Okänd läsare - men jag följer er här.Önskar er några riktigt sköna och roliga dagar.

2008-05-14 @ 16:44:18
Postat av: Moa

ha det så fint i varberg! glass i treslövsläge låter fint också (var där när jag hälsade på i en gammal kompis sommarstuga i närheten av ullared för en hel del år sedan) och ullared är ju det roligaste!
kram
Moa

Postat av: Mysan

ha en underbart välförtjänt semester :)

2008-05-14 @ 17:40:49
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Anette

Hoppas ni får det alldeles underbart!
Många kramar Anette

2008-05-14 @ 18:13:21
URL: http://nenne68.blogg.se
Postat av: Rita

Åh, Ullared....där har jag aldrig varit men jag tror rejäl shopping är mycket bra för hälsan, fniss.... Ha det bra!!!

2008-05-15 @ 00:05:59
Postat av: Monica Ringqvist

ÅÅÅhhhhhhhhhh Almers Hus... DET är er väl unt!! vi var där en vår när allt exploderade i naturen omkring.. så ljuvligt.. Jag hoppas att ni får en härlig vecka tillsammans och att Tim är tillräckligt pigg att njuta också..

((KRAM)) Monica

2008-05-15 @ 20:11:29
Postat av: Anne-Lie

Såg att ni skulle till "Sveriges framsida".Här har vädret varit toppen och det verkar så förbli även om det skulle bli lite svalare.Hoppas ni får ett trevligt brejk och att glassen på Tre Toppar i Läjet(Träslövsläge)gör underverk.Lite shopping i Ullared är nog inte dumt det heller, även om jag nog inte ser tjusningen i det men jag bor nog för nära.Tips ta en tripp till Österöö fårfarm ett helt ljuvligt ställe och lammen så här års gör det inte sämre.Ha det underbart allihop och ät så mycke glass ni orkar. Kram Anne-Lie

2008-05-15 @ 23:11:56
Postat av: Jossi

Ha det så himmla bäst ni kan! Ni är värda allt :)

2008-05-16 @ 08:32:08
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se
Postat av: Therése

Önskar er en underbar vistelse i Varberg! Vila upp er ordentligt! :-)

2008-05-16 @ 11:21:20
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Ha en riktigt skön och avkopplande vecka. Vila, njut och mys. Hoppas att Tims blodvärden håller sig så pass så att han orkar och kan koppla av och mysa han med.

2008-05-18 @ 14:04:33
Postat av: Johanna

Hoppas ni har haft en härlig weekend i Varberg!!!!

Stor kram Johanna

2008-05-19 @ 12:06:13
URL: http://grynisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback