SUCK!!!

Ja kära vänner!!
Tack än en gång för att ni finns med oss.
Nyheten vi kommer med nu är tyvärr ännu sämre än den var förut!!!
Tims senaste magnetröntgen fick vi svar på idag, Torsdag. 13/11 och den visade på 20 !!!!! nya förändringar i hans hjärna. Alltså 20 nya tumörer.
Tim själv känns som han börjar att kasta in handduken vid det här laget,han är väldigt trött och sover många timmar om dagen plus att hans balans verkligen har fått en riktig törn.
Han har svårt att gå i trappor och talet börjar bli otydligt och sluddrigt. Tims läkare gav oss inte heller  mycket hopp utan sa att han skulle kolla vad som återstår att göra? Livet känns just nu väldigt  jobbigt och vi känner oss kraftigt uppgivna...
Vet inte riktigt vad mer vi kan skriva i det här läget!!! OK??
Ha det.....

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Finner inga ord.Hoppas på mirakel.Stora styrkekramar till er alla.Kramar från Varberg

2008-11-13 @ 23:44:01
Postat av: Maria

Har läst er blogg i flera månader men aldrig kommenterat. Nu sitter jag här med tårar som rinner ner från min kind. Känner en fruktansvärd smäta över det ni går igenom. Kan inte förstå var ni få all er kraft ifrån och kan inte förstå den smärta ni måste känna. Jag önskar så innerliggt att jag kunde gjort något för att rädda er Tim, men tyvärr kan jag inte ge er det miraklet, däremot hoppas jag att Tims öde kämpar för hns liv på denna jord. Det livhan INTE har levt klart!!

Fan fan hata hata cancer

2008-11-13 @ 23:50:25
Postat av: Kristina

ojojoj så många förändringar som tillkommit. Vet inte vad jag ska säga .Men det viktiga nu är ju att Tim har det så bra han kan.Förstår oxå att ert liv nu känns hopplöst tungt och svårt.Gå ut i skogen och SKRIK ut er förtivlan , så har jag gjort vid ett jobbigt tillfälle i mitt liv och faktúm är att det kändes något lättare inombords när man skrikit ur síg en del av allt man bär där inne.

En varm tanke till er skickar jag här .

2008-11-13 @ 23:53:09
Postat av: Micke (lilla Simons pappa)

F*N också :( det skär i själen att läsa, vi tänker på er, och vilket fruktansvärt besked ni fått :(

2008-11-13 @ 23:58:26
Postat av: Sebastian

Ni känner inte mig, men jag brukar läsa den här bloggen för att se hur det går för er och Tim. Ni ska veta att det är många som tänker på er, fast vi inte känner er. Vet inte mer vad jag ska skriva. Hoppas att det på något sätt ska lösa sig, fast det ser mörkt ut.

2008-11-14 @ 01:44:53
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in på min sida, en ny lite annorlunda design ligger uppe, välkommen!

Postat av: texas trine

i'm sorry...

2008-11-14 @ 05:07:28
Postat av: Marie

Åh nej läste om detta nu på morgonen tårarna rinner ner för kinden och sonen undrar om han gjort något då mamma är ledsen ,men jag sa att det var något mamma läste på nätet. Ni finns ständigt i mina tankar massa kramar och stryka till er alla.



Kram Marie i Motala

2008-11-14 @ 07:31:04
Postat av: Loppan

Har följt er blogg ett tag men aldrig kommit mig för att skriva nåt. Tim drog runt på min dotter i skrindan på ALB första gången hon var inlagd (hon var 1 år drygt och jag hade dragit henne i timmar och så kom han och hjälpte till), sen såg jag honom i Aftonbladet och efter det har jag följt eran blogg.



Livet är så förbannat orättvist! Jag kan inte göra annat än skicka alla kramar och alla tankar till er!!!

2008-11-14 @ 08:10:16
Postat av: Lotta

Oj, vet inte vad jag ska skriva. Det gör ont i mig att läsa detta inlägg. Livet är orättvist. Kan inte göra annat än att säga jag tänker på er och skickar ett gäng styrkekramar till er. KRam

2008-11-14 @ 08:15:14
Postat av: Kerstin

Vilket fruktansvärt besked! Det är så sorgligt, så sorgligt!

2008-11-14 @ 08:15:39
Postat av: Therése

Det gör så oerhört ont att åter igen läsa att ni slagits ner till marken med full kraft. Ni har gjort allt som står i er makt för att peppa och hjälpa er käre son och han har själv haft en alldeles enastående kraft inom sig. Ni är underbara - hela familjen och jag beundrar er för ert mod att berätta om er fruktansvärda situation här på bloggen. Jag kan inte hjälpa er, bara sända massor av styrka, värme och kärlek till er. KRAMAR TILL ER ALLA!

2008-11-14 @ 08:16:50
Postat av: Boel

Kära vänner!

Det gör så ont i mig när jag läser det Ni skrivit. Tänker på Er och självklart så hoppas vi alla på mirakel.

Kramar i massor till Er allesammans

Boel Stefan Marie och Christopher

2008-11-14 @ 08:24:50
Postat av: Från en till en annan...

...saknar ord (finns inga!)

Kramar!

2008-11-14 @ 08:31:37
Postat av: Majvor

Nu underbara kämpande familj. Tänker på er, gråter med er, hoppas på mirakel och vill försöka sända er all den styrka jag kan uppbringa.

Många styrkekramar från Majvor Joachim och Tobias

2008-11-14 @ 08:49:42
Postat av: MM

Men herregud! JAg förstår inte ens hur det är möjligt att det kan bli så här. Varför? Det måste vara en fruktansvärd smärta just nu.

Kramar till er!

Postat av: Jane

Man blir helt tom, svårt att hitta ord... "Varför" är väl det man tänker på mest... Önskar verkligen att mirakel nu inträffar... Kramar i massor till er alla i familjen

2008-11-14 @ 09:03:11
Postat av: Therese

Har följt er kamp ett tag nu men trodde aldrig att detta var möjligt. Hur kan världen vara så grym?

Vi är många som tänker på er och hoppas på mirakel.

Kram från Therese i linköping

2008-11-14 @ 09:07:13
Postat av: Rita

Den gudarna älskar.... Och att Tim hör till en av guds finaste ser man direkt! Det river i bröstkorgen på mig av medkänsla med er. Jag hoppas ni kan vara så nära som ni varit under hela den tid jag följt er här även i den här svåra tiden! Kan för lite om den här sjukdomen för att förstå hur ovanliga mirakel är i det här skedet. Men vet att Tim i sig är ett mirakel som hållt igång så tappert trots att han varit sjuk så länge. Massor med kärlek till er alla!

2008-11-14 @ 09:20:33
Postat av: Anette

Nej,nej,nej ord känns så överflödiga just nu. Tänker på er och skickar över massor med kramar.

Kram Anette

2008-11-14 @ 09:29:26
URL: http://nenne68.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har aldrig träffat er , men mina tårar trillar nerför kinderna.

Jag känner med er och jag tänker på er

Skickar massor av styrka , kraft och mod till er alla

Kram Jenny

2008-11-14 @ 09:31:50
Postat av: Morris

Oooh, det gör så ont i hjärtat att höra.

Säger som Helen - man kan inte undgå att beröras, sitter på jobbet med tårarna rinnandes.

Det spelar ingen roll hur nära man står er

i detta läge.

-Shit vilken jävla sjukdom rent ut sagt!

Kan bara tänka mig hur ni mår nu...

Känner verkligen med er,

STOR kram

2008-11-14 @ 09:39:50
Postat av: Jossi

Nej de får inte va sant!

Har följt er blogg mkt länge o är lite snål på kommentarer vilket ja ångrar nu!

Styyyyyrkekramar är de minsta ja kan ge <3

2008-11-14 @ 10:22:37
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Förb.sjukdom!!!

Såg på Tims kort att han såg trött och tärd ut,

har följt er resa under en tid och kommer så fortsätta göra.

Håller fortf. tummar och tår för att ett mirakel ska ske.

Det största miraklet har dock redan hänt er:Ni fick en underbar son (om än tyvärr kanske bara till låns)

ta tillvara tiden, vad fn. ska jag säga..

Ord är överflödiga men jag gråter och det väääärker i bröster över att livet far så hårt fram med honom.

Ge Tim en styrkekram och hälsa honom att han är min superhjälte!( som jag vet har styrka och mod att möta vad som än händer)

HÅLL TUMMARNA NU ALLA VI SOM LÄSER TIMPAS BLOGG,VI HOPPAS HOPPAS ATT ETT UNDER KAN SKE!

2008-11-14 @ 10:30:59
Postat av: Ellen

Fy fan...jag följer bloggen, finner inge ord som kan ge någon stöd. Fantastiskt vilket mod,styra att ni orkar dela med er av ert liv..



Kramar från Ellen, Victor och Maja

2008-11-14 @ 10:39:32
Postat av: Amira

Ge inte upp,tänker på er. Många kramar till er...

2008-11-14 @ 10:46:16
Postat av: Åsa från Skåne

Jag läser er blogg flera gånger i veckan. Tänker så på er, hoppas på mirakel... Vilket jobbigt besked ni fick. Hoppas ni ändå kommer iväg till Gran Canaria, den kraften kan ni behöva. De viktigaste nu är att ni får vara nära Tim och att han har de så bra han bara kan + att han får vara hemma och slippa sjukhuset. Kram på er alla!!

2008-11-14 @ 11:26:50
Postat av: Carina H

Dina ord " min förstfödda, min son, min älskling " sticker som vassa spjut i mitt hjärta. Har tre underbara pojkar. Bara tanken att något sådant skulle drabba oss! Ni underbara fina föräldrar!! Ge varandra all kärlek, värme och närhet som ni förmår. Låt er underbara Johan oxå få känna att ni kan ge varandra och honom detta.

Tänker på er dag och natt.

2008-11-14 @ 12:57:41
Postat av: Kicki

Oh, kära vänner! Ta hand om varandra och ta till vara på dagen. Det är detta vi är mest rädda för, att förlora den vi älskar mest. Att våga visa känslor, att våga vara sig själv, att våga säga hur det är. Det vi inte vet, det är det jobbigaste, att inte ha kunskap om vad som kommer att ske. Rädslan! Finns inget värre, att inte veta. Hur blir det nu, va ska man göra nu? Frågorna är många.....och ingen kan svara.

Försök att ta vara på varandra och va rädda om er!

Stor Kramar till er alla....

2008-11-14 @ 13:50:03
URL: http://www.kilden.devote.se
Postat av: Gunilla Göteborg

Har aldrig träffat er, men läser varje dag på eran blogg om eran underbara Tim, så fruktansvärt fin kille, finner inga ord hur ni måste ha det, känner mig sååå ledsen, hoppas ni finner styrka Kram Gunilla

2008-11-14 @ 14:15:19
Postat av: Linda

Vilket fruktansvärt besked. Det finns inga ord.

Smärtan måste vara utan dess like...



Tänker på er alla och speciellt på Tim var sekund.

Var rädda om er!



2008-11-14 @ 14:59:01
Postat av: Anna& Marcus

USch usch vad vi blir ledsna av att läsa detta...Finner inga ord. Krama om Tim ifrån oss och Kram till er andra oxå.//Marcus Anna Ronnie Jennie

2008-11-14 @ 15:20:50
Postat av: Cina

Tänker på er alla och känner så oerhört med er. Kramar till er alla!

Cina

2008-11-14 @ 15:23:47
Postat av: Jerry

Det här gjorde oerhört ont att läsa. Saknar ord. Kram till er alla i er kamp!

2008-11-14 @ 15:26:13
URL: http://jerbaz.wordpress.com
Postat av: Ann-Charlotte

Vi har följt er blogg länge men aldrig skrivit något här .Lider med Er, tänker på Er och hoppas på ett under .Ta hand om varandra som ni har gjort hela tiden .

Vill omsluta Er med värme genom våra kramar .

Ann-charlotte Sören Lina Sjödén Wahlström

2008-11-14 @ 15:28:08
Postat av: Lotta

Stackars stackars Tim. Ja stackars hela familjen. Efter en sådan lång och modig kamp ska man vinna. För ett år sedan befann jag mig i samma sits som ni gör nu. Men jag har inga råd att ge. Inte heller någon tröst. Ingenting hjälper. Allt är bara så fruktansvärt grymt. Ni är en underbar familj och jag kan inte förstå varför ni ska krossas på det här sättet. Jag tänker på er och känner sås mycket med er.

Många kramar

Lotta (Davids mamma)

2008-11-14 @ 15:47:11
Postat av: cecilia

Åhh,, fina ni, och fina Tim..lilla gubben så sjuk och trött. Inte lätt att veta vad jag skall skriva till er, ord är liksom överflödiga nu...önskar er alla styrka att ta er igenom denna tid som är så svår...och orättvis på alla sätt!!!!

Kram cecilia

2008-11-14 @ 16:16:57
Postat av: Mikaela H

Jag har läst här ett tag, men aldrig kommenterat tidigare.



Jag finner inga ord... Det är så orättvist!! Det gör så ont i mitt hjärta. Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för Er.



Vill bara skicka en kram till hela Er familj. Ta väl hand om Er. Jag hoppas på mirakel.



Kramar i massor, Mikaela

2008-11-14 @ 16:21:31
Postat av: Moa

tjugo nya tumörer... fy fan alltså...

jag vet inte vad jag ska säga mer än att det är så fruktansvärt hemskt och orättvist. och att till och med tim som varit så himla bestämd med att han ska vinna kampen själv börjar ge upp. det gör så ont.

jag hoppas att läkarna kommer på något att göra, något som hjälper. kram till er alla.

2008-11-14 @ 16:26:58
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Jenni

Smärtan är grym, ovissheten stor, sorgen är evig men kärleken är oändlig och större än allt annat.

Pussar och kramar till en väldigt speciell och fin familj. Vi finns ett stenkast ifrån.

Jenni o Markus<3

2008-11-14 @ 16:45:57
Postat av: Anna (från 6:års pandan)

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag kan omöjligt tänka mig in i er situation och jag vet inte om mina ord kan trösta er i denna sorg.. men jag skickar tusen kramar till er iaf!!



Jag har bara varit en liten liten del av Tims liv men jag VET att han är stark! Ni klarar det här!



Kramar i mängder

2008-11-14 @ 17:19:43
Postat av: Anna

Livet är så grymt! Kan inte sätta mig in i er situation, men har själv barn och kan inte ens tänka tanken på att missta dem.

Önskar att mirakel sker!

Kramar

2008-11-14 @ 17:48:23
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Alexander

Hej tim.



Tänker på dig hela tiden.

Hoppas vi syns snart igen.



Kramar från Alexander!

2008-11-14 @ 18:37:57
Postat av: Ida Ståhl

Det ända jag vill ge er, är stora varma kramar som jag hoppas kanske kan kännas skönt!

Jag tänker väldigt mycket på er och hoppas att Tim har det så bra han kan ha det, det vikigaste är ju att han känner sig bekväm i denna usla situationen!

Jag hejar på er och bankar och slår på dessa dumma dumma nya och gammla prickar!

Kram Ida

2008-11-14 @ 19:09:17
URL: http://idastahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej nej nej.... 20 nya tumörer ryser Kan livet bli mer orättvist...



Så ledsamt att läsa era ord, stackars Tim.



Min tankar värker inom mig, finns inga ord som kan trösta.



Tim har turen att vara hos er, en så fantastisk familj som ni är. Tim är trygg och känner så mycket kärlek.



Njut så mycket ni kan av varandra...



Många kramar Johanna

2008-11-14 @ 20:02:50
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Sebastian

Skit Oxå!!! Har ju följt bloggen men inte lämnat många kommentarer Men känner Nu att jag måste skicka medtanke till Er. Denna J-VLA sjukdom.Tankarna går till Er.

2008-11-14 @ 20:05:03
Postat av: Ann-Margreth Bergström

Kära familjen



Jag läser er blogg varje vecka. Det finns inga ord att skriva som känns tillräckliga. Kan bara säga

att jag känner med er och skickar massor med styrkekramar

från

Lillan en mamma från Gotland

2008-11-14 @ 20:48:23
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/17330544
Postat av: Monica R

Åkte förbi globen imorse och hörde på radion om Sthlms horseshow och tänkte då på Tim som vi mötte där, förra året, genom Nalles Resa..



Nu tittar jag in här och läser och får en stor klump i magen. Otroligt, oerhört svårt att ta in, jä*la skitsjukdom!! Vilka envisa prickar..Jag önskar jag kunde trolla fram ett mirakel.. men kan bara skicka en massa styrkekramar, både till Tim och er föräldrar och syskon. Jag tänker på er, hoppas och ber.



stor varm kram Monica R

2008-11-14 @ 21:44:53
Postat av: Åsa

Så ledsen jag blir när jag läser om det oerhört tunga besked ni fått. Finns inget att säga som lättar er börda, men jag hoppas att ni känner att det är många som vill hjälpa er att orka bära den...Livet är sååå grymt ibland. Stor kram!

2008-11-14 @ 23:31:50
Postat av: Thomas

Mina tankar är hos er alla i familjen hela tiden, men framför allt hos dig Tim. Jag blir så arg och ledsen och bara önskar att jag kan göra nåt för er. Ni får ringa oss när som helst, dag som natt spelar ingen som helst roll.



Thomas, Irmas Pappa

2008-11-14 @ 23:49:48
Postat av: felicia

åhnej. nu blir jag verkligen ledsen. Jäkla skit.

jag sänder er massa tankar.

2008-11-15 @ 00:06:05
Postat av: Birgitta-farmor-mormor

Finner inga ord.



Bamsekramar till er alla.

2008-11-15 @ 09:15:17
Postat av: Anneli Hellgren

Hej! Har följt eran blogg ett tag, det är så tråkigt att läsa detta besked!!! Jag lider med er!!!

Det går inte att föreställa sig när det gäller ens barn!!! Jag håller tummarna att miraklet kommer!!

Sänder kramar i massor till er i denna svåra stund/ Anneli med familj

2008-11-15 @ 09:39:05
Postat av: Marie

Jag har följt er blogg under en ganska lång tid och hela tiden hållt tummarna för Tim. Han är en sån kämpe er son...

Jag hoppas att mirakel kan ske.

Ni finns i mina tankar.

Kram

2008-11-15 @ 10:21:38
Postat av: Malin

Skickar massor med styrkekramar till er!! Ni finns i mina tankar!

2008-11-15 @ 12:27:01
Postat av: Maria

Tårarna trillar

Bamsekramar till hela familjen.

Jag tänker på er!!!

Maria

2008-11-15 @ 18:34:16
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej

Har följt er länge men inte skrivit så mycket. Sänder er alla mina tankar och lyckönskningar.

Önskar allt jag kan att Tim ska få må bra

Många Kramar från en 3-barnsmamma

2008-11-15 @ 19:42:59
Postat av: Frida

NEJNEJNEJ! Fan vilka tråkiga fruktansvärda nyheter. Jag är så ledsen för er skull. Det ska ske ett mirakel! Jag tänker så på er.



Massa kramar från Jensens i väst.

2008-11-15 @ 20:23:18
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Perre

Ja vad tusan skall man säga, ord räcker inte.

2008-11-15 @ 22:48:51
Postat av: Maria i Vagnhärad

Oh nej det kan inte vara sant...

Denna Onda hemska sjukdom skall inte vinna igen. Varför ??

Kramar till hela familjen.

2008-11-16 @ 12:58:44
Postat av: Pelin

Hittar inga ord.Livet är sååå orättvist!Gråter med er.Hoppas på mirakel och skickar massor med styrkekramar till er.Tänker på er!!

2008-11-16 @ 14:58:19
Postat av: Lena Magnusson

Hej hela familjen Ahlgren!Jag vill att ni ska veta att jag tänker mycket på er! Försökte ringa i fredags men inget svar. Jag hoppas att Tim har fått tillbaka lite krafter och snart kan vara med oss i skolan igen. Om ni orkar får ni väldigt gärna ringa mig hem eller till skolan. Många varma kramar till er alla men flest till underbara Tim!!

2008-11-16 @ 18:00:23
Postat av: Alex mamma (Ewings sarkom)

oj oj ja vad ska man säga...själva så har vi fullt upp med att ta hand om vår cancersjuka Alex 17 år,det gör så ont i hela mej när jag läser vad som händer i den stackars lilla kroppen...Alex har nu bara en cellgiftskur kvar av sin behandling...finns inga ord skickar massor av styrkekramar ...vilken jä-----kla sjukdom våra barn har...

2008-11-16 @ 19:02:34
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Det finns inga ord... tänker på er alla.

Styrkekramar.

2008-11-16 @ 19:06:23
Postat av: Susanne

Finner inte några ord att skriva..

Många kramar till er blir det istället.

2008-11-16 @ 19:25:53
URL: http://www.susilidus.blogspot.com
Postat av: Mette

Nej orden vill inte komma till mig heller.

Vad kan man säga?

Tänker på er alla.

Kram Mette

2008-11-16 @ 20:29:31
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej vänner.



Vi har haft dunder-förbön för Tim idag. Över 100 pers samlades i kyrkan för att be för honom och för er.



Guds rika välsignelse till er!!!

2008-11-16 @ 20:32:26
Postat av: Kristina

Kan inte sluta tänka på dej Tim.

2008-11-17 @ 00:49:12
Postat av: Emma

hej,



jag har last er blogg ibland men aldrig skrivit nagonting..



Jag tanker sa mycket pa dig Tim, och hela din familj.



Manga kramar emma

2008-11-17 @ 09:56:52
Postat av: Jenny "Rasmus mamma"

Skickar massor med styrkekramar till er. Tänker på er dagligen.



Carpe Diem



Kram Jenny

2008-11-17 @ 10:46:01
Postat av: Jessica ( Ryans mamma)

Har själv en son som haft cancer så jag vet hur jobbigt det är med alla känslor och hopplöshet och förtvivlan. Men detta bakslaget är ju som ett slag i ansiktet!

Håller alla tummar för er och mina tankar finns hos er..



Mvh Jessica

2008-11-17 @ 12:58:47
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: anna

jag känner inte er, men har följt bloggen sedan aftonbladet. Jag finner inga ord om beskedet, för det finns inga. Kämpa på tim! du är en hjälte!



kramar.

2008-11-17 @ 16:09:34
Postat av: Rita

Mina tankar är hos er!

2008-11-17 @ 16:09:45
Postat av: Emelie

Tårar rinner ner för min kind..finner inga ord..Tänker på er och framförallt Tim! Hoppet är det sista som lämnar oss! Ge en bamsekram till Tim från mig, världens modigaste kille!

2008-11-17 @ 16:36:24
Postat av: Anonym

2008-11-17 @ 18:55:46
Postat av: Ima Lifh

Kramar varmt om....





Till alla läsare, stöd barncancerfonden! Köp ett HOPE- halsband, från barncancerföreningens hemsida, och ge bort i julklapp till nära och kära så gör ni dessutom en god gärning. Eller skänk en slant till forskning så vi kan få ett slut på denna vidriga sjukdom!

2008-11-17 @ 23:27:43
URL: http://www.myaloevera.se/ima
Postat av: peter pc carlsson

det finns inte mycket vi läsare kan göra, vi läser, vi gråter och våra hjärtan blöder. Men det är ni som lever med såväl hopp som förtvivlan, det är Tim som för kampen. Vi kan inte annat än att be, inte annat än att hoppas och önska det bästa till er.



Kram

2008-11-18 @ 00:51:54
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Monica R

Hur är det med er? Tänker på er!

Många varma kramar.

Monica R

2008-11-18 @ 07:38:54
Postat av: Annikapannika

Nämen va fasen!! Nej!! Sänder styrkekramar åt Tims håll. Ber om mirakel. Det är inte rättvist!!!!



kram

2008-11-18 @ 13:02:19
Postat av: ewa o daniel

Sänder Varma Tankar o Bamsekramar till er !!



ewa o daniel

2008-11-18 @ 16:13:06
Postat av: Åsa

Undrar så hur det går för er kämpe, tänker på honom mest hela tiden....Hoppas att han får ha det så bra som möjligt och slipper ha så ont och besvärligt. Kram på er!

2008-11-18 @ 16:18:27
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Tänker på er Styrkekramar i massor.Kram från Varberg

2008-11-18 @ 21:39:54
Postat av: Monica R

((kramar)) Monica R

2008-11-19 @ 08:22:16
Postat av: Therése

Kära familj, läser på tims egen blogg ett inlägg från mamma Anna-Karin..

Finner inga ord men vill lämna några värmande och kanske stärkande kramar till er.



2008-11-19 @ 11:24:32
Postat av: Kerstin

Mamma Anna-Karin

Jag kan ana din fruktansvärda smärta. Jag kan inte sätta mig in i din smärta till fullo även om jag själv har ett barn som varit mycket svårt sjuk i cancer. Hon har nu varit fri från sjukdomen några år. Vi har också tillbringat mycket tid på ALB. Att ens barn/ungdom får en livshotande sjukdom är så svårt, så svårt. Det är en så stor och djup sorg man känner från dag ett och sen går det upp och ner och man hoppas och hoppas..... Jag vill visa mitt deltagande och tala om att jag tänker så mycket på er, hela familjen

2008-11-19 @ 15:15:20
Postat av: cecilia

Fina Tim,,stryker dej ömt på kinden och sänder dej styrka,,,,Styrka till er i familjen med!



Kram Cecilia (en blogg läsare)

2008-11-19 @ 17:07:13
Postat av: Johanna

Kikar in, det gör jag varje dag. Jag hoppas trots allt jobbigt omkring Tim och familjen att ni njuter av varandra, tar vara på tiden och myser tillsammans.



Tänker på Tim så mycket... Han finns i mina tankar varje dag...



Kramar Johanna

2008-11-19 @ 20:32:46
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Anna-Karin,kan inte säga att jag vet vad du går igenom men dina ord skär i hjärtat.Häng in där och släpp ALDRIG hoppet om ett mirakel. Stora styrkekramar till er alla och ge Tim en extra från mig.Kram från Varberg

2008-11-19 @ 23:02:30
Postat av: Maria i Vagnhärad

Hoppas att familjen och speciellt Tim mår bra, eller så bra som man kan må efter detta hemska besked.

Jag tänker på er hela tiden. Jag hoppas med er.

Denna onda , hemska och fega sjukdom skall inte vinna över flera fina oskyldiga barn.

Styrkekramar till familjen och fina Tim.



Skänk pengar till Barncancerfonden... snälla.

2008-11-20 @ 08:02:11
Postat av: Anonym

Blir så ledsen när jag läser ert inlägg.



Håller med ovanstående inlägg, skänk pengar till Barncancerfonden (tror att man kan ange vad men vill att pengarna ska gå till, forskning om melludoblastom tex).



Vet inte vad ni orkar, om ni orkar en runda till? Vet inte heller om läkarna hittat på något nytt?



Klistrar in en länk. Det är kliniska försök delvis av nya mediciner som pågår eller har genomförts.



http://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=%22Medulloblastoma%22



Vill inte ge något falskt hopp, själv har jag (med min son) dåliga erfarenheter av expriment med nya, inte ännu utarbetade metoder.



Tänder ett ljus för er ikväll!



/ Anna i Ö-by

2008-11-20 @ 08:36:54
Postat av: Anonym

Nu får jag inte länken att funka igen bara för det! Så här kommer jag in:

Google, sök hela webben:

medulloblastom clinical trials



Anna i Ö-by

2008-11-20 @ 08:44:09
Postat av: Peter Krogh

Hej!

Vi följer er, men kan inte finna ord för att trösta er, förrutom att vi delar er oro.

Oscar, Anna och Peter

2008-11-20 @ 11:21:18
URL: http://www.sjukicancer.se
Postat av: Siw

Ja det finns inte ord.

Kramar om!

2008-11-21 @ 09:50:42
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: fia

det är så grymt , så grymt men det vet ni ju redan .

det är så orätt vist mot tim och hela eran fam , man önskar att man kunde göra nåt för er vad som helst . VI alla här hoppas på mirakel och tänker på er och kampen ni har framför er .

krmar om och skickar alla styrke krmar som finns till er .

/fia.

2008-11-21 @ 11:52:30
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Mette

Tänker mkt på er.

Kram Mette

2008-11-21 @ 12:19:58
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tänker på er. Kram:)

2008-11-21 @ 13:32:49
Postat av: Boel

Tänker så mycket på Er allesammans



kram

Boel

2008-11-21 @ 13:49:51
Postat av: Caroline

Jag var i kyrkan och tände ett ljus för kämpen Tim igår! Hoppas alla våra böner hjälper för att ett mirakel ska ske!

2008-11-21 @ 16:15:57
Postat av: Helena (som var på KP tidigare)

Jag tänker på er!

Stora kramar

2008-11-21 @ 17:55:05
Postat av: Helena (som var på KP tidigare)

Jag tänker på er!

Stora kramar

2008-11-21 @ 17:56:53
Postat av: Malin

Någon har sagt att det finns mening med allt, men var är meningen med detta? Däredmot måste jag säga att det finns mirakel, jag har själv sett det! Piggekramar till er alla !

2008-11-21 @ 18:49:31
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Angelica från Aftonbladet

Jag tänker på Tim och på er ofta! Jag tror på mirakel och jag hoppas och önskar att ett kommer att ske. Ge inte upp!!!

Kramar

2008-11-21 @ 19:17:23
Postat av: Sandra

Nånting jag absolut inte förstår är varför "nån" gör såhär mot barn. Tårarna rinner och hjärtat smärtar! Sänder alla tankar och styrkekramar till hela familjen! Tim: Håll ut grabben! Försök vara stark ett tag till, "nån" ger förhoppningsvis upp snart och låter dej vara!

2008-11-21 @ 21:47:11
Postat av: tomas

BÖN bön bön!



Vi måste be Gud i bön och i Jesu namn om räddning.



/ tomas





2008-11-26 @ 11:37:51
URL: http://www.gudsvilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback