Fredag

Sitter här med min choklad shake i handen o vet att Tim måste väckas. Han ska på återbesök på Q80.Vet ni att han har gått ner över 4 kg på 4 dagar, inte bra inte bra. Han ser så liten o tanig ut där han ligger i sängen, lilla gubben.
Tim ska få anitbiotika o ta prover så det lär väl ta halva dagen om jag inte gissar fel. Vi har rätt dåligt om tid om sanningen ska fram. Vi har ju överraskningsfesten i morron o allt ska falla på plats.
Vill passa på o tacka våra goa mysiga o omtänksamma vänner: HELENE THE ROCK K OCH WALLENHOLMARNA. Ni finns där alltid för oss, greatful.
Sen ett kalasstort tack till vår nyfunne vän EMILY! utan dig hade festen inte blivit så smarrig o sockrig. Lööööv.
Nu kommer det en yrvaken kille ut från sovrummet. Ska ta hand om honom nu, tycker att han verkar lite piggare idag än i går.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Boel

Åh vad mina tankar är hos ER jämt och ständigt. Känns som jag följer Er varje sekund. Hoppas att dagen blir bra trots allt.



Kramar

Boel

2008-10-17 @ 11:19:52
Postat av: Moa

hej

hoppas det går bra idag... att det går åt rätt håll nu så ni kan ha festen och tim får gå upp lite i vikt igen, fyra kg på fyra dagar är ju verkligen inte bra.

kram!

Postat av: Marie och Julia

Kram till er ni vet att vi tänker på er. Hoppas allt blir bra imorgon

2008-10-17 @ 14:45:24
Postat av: Sussie

Ha en bra fest imorgon. Glöm allt om cortison, viktminskning, sjukhus och ha en riktigt mysig dag!

Kramar till dej, Tim!!!

Sussie och Jeff

2008-10-17 @ 15:53:56
Postat av: Pelin

Tänker på er!Hoppas att det blir bra imorgon.

Kämpa på tuffing!

Kram på er

2008-10-17 @ 18:05:48
Postat av: Rita

Jag önskar Tim en superduperfest och hoppas att han kan njuta av den trots sjukhus och elände! Ni är i mina tankar! Kram!

2008-10-17 @ 21:32:19
Postat av: Kicki

Lycka till på sjukan, Tim! Det måste gå bra, eller hur? Och Janne och Anna-Karin, ni är enastående som orkar. Kram på er. Och brorsan får en bamsekram!

2008-10-17 @ 23:24:36
URL: http://kilden.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hoppas överraskningsfesten var helt underbar och gjorde tim glad!!! :)

2008-10-18 @ 17:32:32
Postat av: Micke och Åsas granne Johanna

Tänker på er mycket!!Kramar från oss Johanna Micke Lucas Alva och pyret i mage. Tim är stark och alltid glad när vi brukar se honom när ni är här i krusboda!!Tänker på er!

2008-10-19 @ 00:18:23
Postat av: Anonym

Hur mår ni? Jag blir lite orolig när det inte står något om hur helgen varit.Hoppas min oro är obefogad.

Tankar till er.

2008-10-19 @ 20:24:09
Postat av: Rita

Tänker på er och undrar hur det är med Tim? Var han nöjd med partyt? Min son var mycket impad över att Tim hade Poodles som gäster. Det är en orättvis kamp ni för. Vi är många som tänker på er och hoppas att det på något kosmiskt sätt ska skänka er lite styrka. Massor av kramar!

2008-10-20 @ 09:58:28
Postat av: Therése

Sänder en kram till er alla och hoppas att ni alla har det bra.

2008-10-20 @ 11:26:29
Postat av: Anonym

kämpa på och ge inte upp! skänker all styrka och tanke till Tim och er andra! kram

2008-10-20 @ 14:12:38
Postat av: Katarina

Hej. Hoppas att festen blev av och att den blev lyckad. Ni behöver ju verkligen få något roligt och annat att tänka på. Ni om några förtjänar det verkligen. Tänker på er ofta. Många kramar Katarina "Katta"

2008-10-20 @ 21:41:47
Postat av: Nicolina

Det är så hemskt att läsa om någon som är så ung, som är så sjuk.

Men samtidigt, så himla stark och motiverad!

Keep up the good work little man!

Kram till er!

2008-10-20 @ 22:40:01
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/
Postat av: cecilia

Tänker på er och framför allt Tim,,,sänder styrka och hoppas festen blir underbar, det blir denler, med en sån fin kille som huvudperson!!!!!



Kram cecilia

2008-10-21 @ 08:50:47
Postat av: En tjej från 6B i någonstans ..

Hej Tim !

Jag hoppas verkligen att dom hittar nåt botmedel mot din sjukdom . Och att du inte får några mera negativa besked ..

Du och dina föräldrar är väldigt starka och ni kommer klara detta :)

Kram på alla er . / en tjej från 6B ;)

2008-10-21 @ 10:40:00
Postat av: Anonym

jag kommer in här hela tiden och alltför ofta, undrar hur är det med dig Tim!

2008-10-21 @ 13:40:00
Postat av: Jenny (skååningaen) Nilsson

Hejsan goa familjen! Mina tankar är hos er hela tiden. Sängarna står bäddade till er så det är bara att sätta er i bilen/planet och åka iväg...Tim, du är en underbar kille och du äger en del av mitt hjärta! Med en risk att låta som värsta Carola, skickar jag även en tanke till högre makter för att hjälpa dig och din familj. Hoppas festen var aaassskulig! Puss och kram // jenny JJ Balle ;)))))))))))))9

2008-10-21 @ 13:51:53
Postat av: trine

HeJ Tim!! Jag hoppas att din fest blev kul!! Hoppas ocksa att du mar battre och slipper sjukan. Kramar fran Trine

2008-10-21 @ 15:34:11
Postat av: Therése

Hej! Tänker på er alltsomoftast och nu när ni inte skriver någonting så kan man inte låta bli att oroa sig för hur ni har det. Hoppas innerligt att ni "bara" är upptagna med vanligt vardagsliv och att ni snart är "tillbaka." Kramar!

2008-10-21 @ 18:25:53
Postat av: Cina

Hej på er alla!! Hoppas, hoppas att ni hade eran fest och att den var såååå kul, framför allt för dig Tim. Hoppas också att du mår bättre nu och slipper sjukhuset. Nästa fest får ni ha hos oss på Örbygården...Ha det nu allra bäst, tänker på er!! Kram Cina

2008-10-21 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback