Här kan Du se o höra Tim sjunga

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article3466169.ab

Kommentarer
Postat av: Anna (pandan)

Hej igen =)

Var precis inne på aftonbladet och såg den fina filmen! Ge Tim en stor kram från mig och till er själva också för den delen! för att ni är så grymma! =)



Kram gamla 6.års fröken från Pandan... Anna

2008-10-06 @ 17:36:44
Postat av: Nadja

jag vill tipsa om en blogg som heter www.jagefrisk.blogg.se

Bloggen skrevs av en tjugoårig tjej som tyvärr gick bort i cancer. Hennes mamma bloggar också, kanske har hon tips på behandlingar som inte bet på madde men som kanske fungerar på er Tim? Ni har förmodligen redan vart inne på den sidan, men om ni inte har det, så se det som ett tips och ett försök. I alla fall får ni kanske tillgång till någon att bolla ideér med. En som en gång var i samma sits som ni. Länken till mamman är levaidag.blogg.se

MVH/Nadja

MVH/Nadja

2008-10-06 @ 18:14:11
Postat av: John

Hej Tim med familj läste om dig i aftonbladet och kände att jag måste skriva en rad. Jag har skjälv en son på sex år som i våras fick återfall i leukemi så det vart att operera in nästa dosa i huvudet och börja om från början. Idag måndag var det dags för nästa kur på Q84 har slutat att räkna för länge sen. Men jag har sagt till min Jacob att vi ska kämpa och kriga på så Tim du är ett mirakel så kämpa på.HOPPET ÄR DET SISTA SOM ÖVERGER OSS

2008-10-06 @ 19:20:19
Postat av: Johanna

Du är grym Tim.... Du är så modig och en förebild!!!



Jag har skrivit om dig i min blogg idag Tim... uppmanat mina läsare att skänka pengar till Barncancerfonden.



Kämpa på nu Tim...



Många kramar Johanna

2008-10-06 @ 21:03:42
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: C.S

Du är min förebild och den coolaste ungen jag någonsin hört talas om, kämpa på nu för dettsa ska du klara och som någon skrev, "hoppet är det sista som överger människan" jag hoppas att du och din familj har hopp för det har ialf jag vare sig det går som det ska eller inte.

2008-10-06 @ 21:21:41
Postat av: Rita

Han är så fin eran Tim! Ni kan verkligen vara stolta och glada över eran kloka, charmiga och mycket söta son (och givetvis över den lille söte Johan åxå men honom har jag ju inte sett på film ännu). Kram Rita

2008-10-06 @ 21:37:19
Postat av: emma

hälsa tim från mig och säg att jag ser upp till honom och ber för honom och ber andra genom min blogg även göra det.

2008-10-06 @ 23:13:13
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Therese

Såg Tims video på aftonbladet...och så många känslor välde över mig. Tyker ni är otroliga att ni är så starka, och att Tim är så stark och duktig. Tims låt var så fin och stark. Fortsätt kämpa på..

Finner inte riktigt ord...Fantastisk kille...

Till Tim...beundrar dig..tycker du är fantastisk. Stark. En stor kram till dig..



Ta hand om er. Förtsätt kämpa.

Kramar Therése

2008-10-06 @ 23:33:21
URL: http://apieceoftess.blogg.se/
Postat av: AnGeLiTa

Hejsan,



Angelita är mitt namn och jag fick tyvärr nyligen veta om Tims fall. Jag tycker att det är hemskt tråkigt det han går igenom och även ni som står honom nära. Jag kan inte sitta här och ljuga genom att säga att jag förstår er för det kan jag inte göra om jag inte själv har gått igenom samma sak, men jag hoppas innerligt att Tim blir bättre. Han har hela livet framför sig och ska inte behöva bekymra sig för såna tråkiga saker. Gör mig verkligen ont i hjärtat..



Jag sysslar mycket med grafisk desig och är designer på en hemsida som heter filmfix.se och när jag var inne på tims hemsida så såg jag några bilder som jag bara var tvungen att pilla med litegrann så det blev en enkel bild här till Tim från mig..hoppas han inte och ni självklart misstycker att jag photoshopade lite hans bilder.



http://i35.tinypic.com/2n6ddme.jpg



Kramar

AnGeLiTa

2008-10-07 @ 01:27:26
URL: http://www.filmfix.se
Postat av: Åsa

Ville bara skriva att jag tänker på er och håller alla tummar för er fina Tim.

Har hört talas om stamcellsbyte, men det kanske inte är något som funkar på den här typen av cancer..??

Kramar

2008-10-07 @ 08:19:36
Postat av: Malin

Jag har läst er blogg, och vet att ni går igenom den värsta mardröm man kan tänka sig... Att ens barn är svårt sjukt, det känns så orättvist! Jag förstår att ni tappar hoppet, att ni är förtvivlade, ledsna och rädda, men jag håller med Tim, han tänker inte ge upp och hopp och livslust är viktiga ingridienser för att lyckas övervinna detta svåra. Sluta inte tro på mirakel, för de finns, jag har själv varit med om det.... Jag tänker på er alla.... Kramar Malin

2008-10-07 @ 08:59:41
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Hopas det var okej att jag lånade bild från aftonbladet och länkade hit till er!

Syftet är endast att samla ihop lite pengar till barncancerfonden!

2008-10-07 @ 10:19:32
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej familjen Ahlgren! Såg artikeln på aftonbladet och fick då syn på eran sida, ni är så starka!Vilken jätte fin sång! Önskar att jag visste om nån mirakel kur...Vi ses i huset! Kramar familjen Jara Cofré 4 tr...:)

2008-10-07 @ 14:52:31
Postat av: felicia

Följt er ett tag, men nu är försa gången jag skriver något.

Hörde din nya låt idag, Tim, den var jättebra!!

Håller mina tummar så att det blöder för dig.

Du är verkligen tuff. Du är faktiskt bara 2 år yngre än mig.

2008-10-07 @ 18:16:46
Postat av: Camilla

kom in på eran sida av en slump har läst varenda inlägg!

blev så ledsen av att läsa allt detta.

vad ni har fått gå igenom.. och speciellt tim

han e verkligen en stark kille!!

än sker mirakel

alla styrke kramar till er!

hoppet är det sista som lämnar en!

mvh Camilla

2008-10-07 @ 18:38:37
URL: http://roxii81.blogspot.com/
Postat av: Maria

Tim......du är verkligen en kämpe i mina ögon.

Så stark och så full av gnista!

Kämpa på.....du klarar detta=)

Många styrkekramar Maria

2008-10-07 @ 22:55:17
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Peter Krogh

Du är en kämpe, tack för senast, hoppas att ni hade en trevlig dag här nere i plattlandet.



Oscar och Peter Krogh/Malmö

2008-10-08 @ 21:11:49
URL: http://www.sjukicancer.se
Postat av: Therese

Hej Tim!

Har följt dig i din blogg ett tag nu och kände att jag måste skriva några rader.

Jag är mäkta imponerad att en sådan ung kille som du har denna livglädje och ork att hjälpa andra.

Sköt om dig och tänk på dig själv oxå.

Kämpa på!

Kram Therese

2008-10-09 @ 15:43:32
Postat av: MM

Kram från mig - följer er som vanligt.

Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback