Tim

Dagen började med att jag tittade ut genom fönstret o regnet bra öste ner. Hurraaaaa...not!
Men har man hund så spelar vädret ingen roll. Janne o jag gick ut o tittade på lokalen vi ska ha den 18e, vi kom fram till att den är alldeles för liten. Så nu lutar det åt att vi är i dagis lokaler. Det blir till o maila runt till alla igen.
 Så alla berörda vet nu att det blir på Johans dagis Sjösavägen 4 istället!!

Idag var vi inne i studion också för att lägga det sista på Tims sång.Aftonbladet web-tv var där och filmade plus intervjuvade Tim.Lite för mycket spänningar tydligen eftersom han blev så trött längre fram på dagen.
Det var knappt han klarade att lägga på sången på slutet!Klippet kommer ut imorgon eller på tisdag sa de till oss. Kul att låten snart är klar.

Nu ska jag gå o göra mig en smarrig super smarrig Alevo shake...( känner hur strupen drar ihop sig) Tänk att en kopp thé skulle bli en sån lyx.
Kram till alla!


 http:// hem. bredband.net/b333120


Kommentarer
Postat av: Rita

Hejsan, Följer med spänning rapporterna om inspelningarna! Ska bli kul att se/höra! Sköt om er fina familj! Kram Rita

2008-10-05 @ 23:28:16
Postat av: Anonym

tomorrow...tror jag..el tis.

2008-10-06 @ 00:09:23
Postat av: Eva

Hej,



Ni är en härlig och tapper familj!!! vad kan man göra för någon annan??? Förstod att Tim gillar

Djurgården-skulle kunna kolla med min vän Pa Dembo

Touray om Tim kan hänga med på en träning???Eller om dom bara kan träffas???



Hör av er om den idén!!



kram Eva

2008-10-07 @ 10:02:11
Postat av: "Farbror Göran" Ekevär

Hej Tim!

Du är en mycket speciell kille som jag tänker mycket på. ICA Maxi har BlåbärsPrinsesstårtor.(ett tips till födelsedagen)Sms:a vad du vill ha i present!

Mvh Göran

2008-10-09 @ 14:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback