Kolmården

Idag åkte vi efter mycket om och men till Kolmården som är lite av en tradition arrangerat av Barncancerfonden. Det skulle vara uppehåll nere i Norrköping, det hade vi kollat upp redan igår. När vi kom ner duggregnade  det men inte så det störde nån av oss. Vi hann precis lagom till delfinshowen där Linda bengtzing var gäst. Tänk vad duktiga delfinerna är, vilka fantastiska däggdjur! Vi strosade runt o träffade familjen Nilsson, de vi var tillsammans med i Varberg, Almers hus. Härlig familj. Vi åt en gourmet lunch tillsammans bestående av  pannkakor, köttbullar o makaroner och ostpaj för endast 240 pickadoller! Mätta o belåtna gick vi ner o lekte i lekparken.
Över lag en bra dag trots lite regn.Timpa o Johan har mått bra hela dagen vilket fortfarande gör det hela till en absurd situation när man tänker på öken-beskedet vi just har fått.!!
Men,men!! det är ju skönt att det rullar på någorlunda.
Ha det bra under morgondagen. Hejs svejs!!









DET GÖR SÅ FÖRBANNAT ONT, JAG VILL INTE , JAG VILL VERKLIGEN INTE!

Kommentarer
Postat av: Anette

Kramar bara om er eftersom det känns som ord är överflödiga.



Sköt om er.

Kram Anette

Postat av: Rita

En tjej från det gruppboende som jag är platsansvarig på skulle också till Kolmården med sin familj idag. Vi var också där med hela gruppboendet i maj - det var en upplevelse vill jag lova!



Vad betyder det - att Tim mår så bra fast hjärnan har så många "prickar"? Vad händer nu? Mer mediciner? Ni är fantastiska som lever livet så fullt trots all oro och motgångar! Kramar i massor från Rita

2008-09-07 @ 22:05:35
Postat av: Majvor

Tänker på er KRAM KRAM KRAM!!!

2008-09-07 @ 22:16:59
Postat av: Johanna

Skönt att ni fick en bra dag tillsammans....



Tänker på er så mycket



Kramar Johanna

2008-09-07 @ 22:27:53
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: MM

Fy fan AC och Janne! Det gör ont i hela kroppen när jag tänker på er. Jag förstår verkligen inte - det går inte att förstå. Hur kan denna lilla stora kille vara så sjuk? Ofattbart. Kramar från oss också!

Postat av: Therése

Jag hoppas att den fina sol vi har här når ända upp till ert Kolmården och att ni får en härlig dag idag!



Tänker på er hela tiden och det gör så ont inom en - så ont..



En stärkande kram till er allihop - den kanske håller er uppe någon minut längre..



Ni är bäst! Barnen är fantastiska och lillebror - det är ok att inte orka lika mycket varje dag.



Med vänliga hälsningar!

2008-09-09 @ 09:23:48
Postat av: Helena (som var på KP förut)

Stor kram på er alla fyra. Jag tänker på er i denna svåra stund.

2008-09-09 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback