Lite bilder från veckan som gått.

IPolisbilen rullade in på dagisgården i torsdagseftermiddag för att hämta Johan.
Här har vi en "nervös" liten killeAlla barnen ville fråga nåt. Mest spännande var förstås pistolen
Stämningen var aningen dämpad i bilen. Har aldrig sett Joahn sååå lugn o tyst förut.
Reflexkillar o bil!Fototajm!  Tack till Farsta poliserna, Johan o Niklas som kom och förgyllde Johans och Tims eftermiddag. Say Cheeeeese!Mormor bjöd på middag ute på lokal.!Smarrigt.
Söt!Goa assistent Mona och Tim har hemundervisning.Bilden är tagen idag onsdag.
Tycker att Tim ser pigg ut.,vad tycker ni?

Stort tack till Lotta som fick den briljanta idén att ringa Farsta polisen. Kärlek! Den behövdes verkligen den dagen, då vi fick sådana tråkiga besked från sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej på er! Vilka härliga bilder. Åh, vilken snygging eran modiga Tim är. Och visst ser han pigg ut.

Massor av kramar!

2009-02-04 @ 18:49:54
Postat av: Anette

Va kul med poliserna.Måste ha varit kul för killarna.

Va fina han är Tim, Johan med för den delen.

Kramar i massor!

Postat av: Johanna

WOW.... vilken häftig grej :-) Inte varje dag man får träffa poliserna sådär!!!!



Härligt att få se lite bilder på killarna



Stor kram

2009-02-04 @ 20:54:23
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Åhh, en sån fin kille han är er Tim, Johan med såklart. Bra med poliser, dom kan allt vara bra trevliga dom med om man är på rätt sida lagen ;).



hoppas er fina Tim får mår okej länge! Tänker på er och sänder massor av styrka!

kram från en blogg läsare

Cecilia

2009-02-04 @ 21:05:23
Postat av: Ann & Dizel

Han ser så fin ut er Tim!!! Coolt med poliserna som eskorterade lillebror och storebror! Eloge till poliserna!! Tänker på er!

Styrkekramar//

2009-02-04 @ 21:51:15
URL: http://unforgettable.se/dizel
Postat av: Angelica

Ja, Tim ser oerhört pigg ut på sista bilden. Ifall jag inte visste hans historia hade jag nog inte kunnat ana.



Tänker på er!!!



Kramar

2009-02-04 @ 23:43:43
URL: http://harmoni.devote.se
Postat av: trine

Wow, läckra bilder!! Vilka snygga killar (inte poliserna...) Kram från Trine

2009-02-05 @ 03:15:57
Postat av: Peggy,karin o christian

halloj

vilken grej,vilka ideér!:-) Kul

Tycker Tim ser pigg o busig ut.....skönt att se.

kramiz på er alla

2009-02-05 @ 05:21:11
Postat av: marie och julia

Ja visst ser han pigg ut eran stora kille . Kul dag de haft . Tänker på er ständigt. Julia skickar en massa goa kramar till Tim

2009-02-05 @ 06:35:14
Postat av: Marita

Så fina killar ni har,skickar en kram!

2009-02-05 @ 10:08:56
Postat av: MM

Älskar Johans skräckslagna uppsyn i bilen :-)

Ja, han ser pigg ut Tim. Skönt om det får vara så ett tag nu.

Maria

Postat av: Åsa

Hej på er! Vilken skojig eftermiddag det måste ha varit för killarna. Sådana avbrott är välkomna, det förstår jag. Kul att se att Tim ser så pigg ut också. Hoppas att det håller i sig länge än...Kram till er, ni är riktiga hjältar allihop!

2009-02-05 @ 11:29:54
Postat av: Lotta

Så fina killar ni har. Tim ser pigg ut tycker jag. Kram till er.

2009-02-05 @ 12:38:05
Postat av: Moa

Oj vilken upplevelse! :D Jättefint av poliserna! Tim ser verkligen pigg ut på sista bilden, det går ju inte att fatta vad som finns i hjärnan där... KRAM!

2009-02-05 @ 12:39:06
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Pia - mamma med mera

Kikar in här ibland och följer er kamp!!!



Kramar

2009-02-05 @ 13:53:05
URL: http://www.pia.sakerochting.se
Postat av: Cina

Hej på er! Kul att få se bilder. Johans allvar i baksätet på polisbilen är underbart att se och även att Tim ser jättepigg och fin ut. Skönt att han orkar med lite skola. Ha det så bra ni bara kan. Kramar Cina

2009-02-05 @ 14:56:20
Postat av: anette

världens finaste pojkar!!!!!!! puss & kram

2009-02-05 @ 17:48:15
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Härlig att se att Tim ser så pigg ut.Johan ser så härligt nervös/spännande ut som bara barn kan när något man inte är beredd på vad som händer.Stora styrkekramar till er alla från Varberg

2009-02-05 @ 21:26:32
Postat av: Veronica

Vad kul för grabbarna med polisbesök!!!!

Fina pojkar både de små och de "stora",

Ha det så gott och tack för uppdateringen:)

Jag tycker också att Tim ser så pigg ut på bilderna,

Tim allas vår superhjälte....!

2009-02-05 @ 22:05:06
Postat av: Anita

Ha Ha Ha, Johans uppsyn ser precis likadan ut som

på Johannes första gången vi besökte Stockholm, han var också skräckslagen! Då hade han surrat oavbrutet i 7 timmar i bussen men på centran vart det tvärt tyst ;-)Kan ju tillägga att han var ju bara 2, 5 år då :-) Nu har han en morbror som är brandman och har fått följa med och sett diverse utryckningsbilar, vilket är en fröjd för små grabbar!

Tim ser verkligen pigg ut på sista bilden!Jag hoppas

iaf på mirakel för er familj!!



Kram från Norrländska Fränsta//Anita

2009-02-06 @ 08:02:59
URL: http://akh71.bloggagratis.se
Postat av: Tina

Hej Tim

Vi känner inte varandra så bra men vi har setts några gånger på sjukhuset när vi var där med Irma.

Jag tänker så mycket på dig och i natt drömde jag till och med om dig och din familj. Jag drömde att jag var bjuden på värsta partyt hemma hos er och vi festade loss hela natten. Jag pussade lite på dig också hihi.

Hoppas du har det så bra du bara kan. Hälsa familjen. Kram från Tina

2009-02-06 @ 09:37:31
URL: http://www.irma.snabber.se
Postat av: vindensmelodi

Åh vad härligt att de får vara med om en annorlunda dag, och spännande saker :) Jo, jag tycker han ser otroligt pigg ut :) Härligt att se glädje i ögonen. Den där bilden med mormor var helt enkelt helhärlig:) '



Love to you all,

2009-02-06 @ 17:07:17
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att poliserna tog sig tid för att förgylla killarnas dag!

Han ser verkligen pigg ut på bilden och jag hoppas att han får må bra ett bra tag till.

Kram

2009-02-08 @ 17:20:43
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag beundrar dig Tim för all din kämparglöd, det är riktigt häftigt!! TIll din mamma, jag läste att ni ville ha tag i radband, ni har kanske redan fått tag i det, men om inte så finns det att köpa i kiosken på min skola, läser på en kristen folkhögskola, hjälmared heter den. Så ni får gärna höra av er i så fall, så kan jag nog fixa ett sådant till er.. Ha d gott så länge!! / Melinda Jansson mitt nummer: 0736466509

2009-02-09 @ 01:11:09
Postat av: Ulrika

Vilken kämpe du är Tim!!!

Jag vet vad du går igenom,jag har oxå haft cancer.Nu är jag friskförklarad.Har själv 4 barn 3 grabbar och en liten tös.fortsätt käpa och behåll ditt goa humör.Efter jag har suttit här och läst eran dagbok vill jag bara stänga av datorn och gå och pussa på mina härliga små barn."tonåringarna får jag inte pussa på längre"

Många stora kramar till er.

Ulrika 39år

2009-02-09 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback