Hejsan svejsan!!

Hej på er! det var ett tag sen vi skrev något!! sorry för det.
Ja, vad har hänt sen senast?
Tim & Johan lirar tv-spel.
Tim och Johan mår väl helt ok faktiskt!!
Tim får sina små  epilepsi attacker fortfarande och har hemundervisning med Mona varje dag.Nästa måndag ska han gå till skolan i ett par timmar. Då är Mona med hela tiden. Utan henne går det inte. Tim vill inte alls gå tillbaka men vi tycker det är viktigt med den sociala biten.

Johan har kommit igång med dagis igen och jag(Janne) har börjat jobba lite smått. Anna Karin kämpar vidare trots jobbigt med värken.

Tim har börjat med sin musikterapi på sjukhuset igen,Tisdagar åker vi dit och då spelar han och sjunger med Noomi.
Han har lite problem med rösten då han verkar ha kommit in i målbrottet!!
Igår gjorde han en koll på sina ögon som han haft problem med! Det var inget fel på synen , men de hittade nåt annat!!
Tydligen så har han hoppande pupiller? Ja vi vet knappt själva vad de menar med det? Det är iallafall nåt som stör honom och har förmodligen med tumören att göra.

18.00 ikväll(Torsdag22/1) ska Tim in på Magnetröntgen igen! Det tar som vanligt två timmar och han måste ligga helt stilla!! Har ju blivit några såna undersökningar genom åren nu. Han är väl inte direkt överlycklig över att göra detta.Håll tummarna. Vi får svar nästa torsdag kl.10.

Igår gick vi och hämtade ut ett paket på posten. Det var familjen Jönsson som överraskade oss än en gång.
Tex hade de skickat de första Snödropparna. Ett litet vårtecken!! Kul ide va!!!
De har bokat en resa till Lanzarote,inte helt fel i det här ruskvädret. Avis i massor!Så här ser det ut utanför fönstret idag. Trist!Kort klippta o nyslingade.

Ha en bra dag!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Boel

Håller alla tummar som går, kramar i massor till Er alla.

Boel

2009-01-22 @ 14:23:12
Postat av: Ingrid S

Klart att jag håller tummar och tår för dig, Tim! Kramar till dig!!!

2009-01-22 @ 15:37:47
Postat av: mamma

halloj vi håller alla tummar som går!!!!

många pussar och kramar snahrarna.

2009-01-22 @ 16:09:44
Postat av: Trine

Hoppas allt går bra idag, Tim. Be cool!! Love från Texas.

2009-01-22 @ 16:32:25
Postat av: Anette

Självklart håller jag tummarna.



Till A-K, jag har haft fibromyalgi nu i mer än 9 år och i julklapp fick jag en spikmatta som jag ligger på 20 minuter varje kväll. Tro det eller ej men min värk är inte lika stark längre.

Kan vara värt ett försök.

www.spikmattan.net



Många kramar Anette

2009-01-22 @ 16:39:24
URL: http://nenne68.blogg.se/
Postat av: Moa

Hoppas allt går bra idag, Tim! Fan vad jobbigt med ögonen :( skönt att han mår okej i övrigt. KRAM!!

2009-01-22 @ 16:48:27
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Cina

Hej! Mysigt med vårtecken denna gråmulna januaridag. Tänker på er ikväll!! Kram Cina

2009-01-22 @ 19:57:39
Postat av: Johanna

Skönt att höra ifrån er.... Tänker ju på Tim och er i familjen tokmycket!!!!



Hoppas MR har gått bra och att beskeden nästa vecka är under kontroll, eller vad man nu säger.



Njut av varandra och ta hand om er



(((KRAMAR)))

2009-01-22 @ 21:09:21
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Peggy, Karin o Christian

Hej

Va skönt att se att det är ok, klart vi håller tummarna o hoppas.....

vilken trevlig överraskning och vilken bra fantasi de har de där Jönssons.

kramar på er.

2009-01-23 @ 06:39:37
Postat av: Anonym

Har tänkt på er och undersökningen hela veckan. (kanske för att jag själv tycker att varje undersökning, varje provsvar, väcker all samlad ångest)



Hoppas att den här cellgiftskuren har tagit.



Tvekar på att kommentera, känner mig så fjuttig, jag känner ju inte er.



Inte konstigt att du har ont, jag tänker mig att all oro sätter sig i kroppen.

Gällande spikmatta så har jag provat en budgetvariant. (En sån där dörrmatta med gummipiggar,köpte min på Coop forum)



Tänker på er

/Anna

2009-01-23 @ 08:39:15
Postat av: Monica R

vilket härligt vårtecken att få på posten:-))



jag hoppas MR går bra idag och att läkarna ser på bilderna och kan tala om att mirakel hänt..



Ha en trevlig helg!

kram Monica

2009-01-23 @ 17:05:51
Postat av: vindensmelodi

Tänker på er alla och håller tummarna :-)



Kramar

2009-01-23 @ 19:18:09
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej svejs,

hälsa Timpa att han är säkert efterlängtad på skolan av alla brudar,

han är ju så charmig!!!!

Hoppas det känns bra när han väl kommer dit och att orken räcker.

Sköt om er kram från mig.

Ps lyssnar ofta på låtarna-Timpa du sjunger in i helsike bra!!!

2009-01-24 @ 10:28:14
Postat av: Kicki

Hejsan kära vänner! Skönt att det händer nåt dvs. jag menar att det görs MR och att Timpa får ha lite skolpyssel, att han försöker "hålla igång" med något, när han orkar. Det tror jag är nyttigt för honom. Och att det blir en typ någon vardag för Johan. Oh, vilka snygga föräldrar de har oxå, ha ha! Ha det bäst o sköt om er. Kramar Kicki

2009-01-24 @ 11:14:35
URL: http://www.kilden.devote.se
Postat av: sabina

Tack för ett nytt inlägg! Har undrat så och hoppats att ni har de oki!

Jag kämpar oxå mot tengil och när jag läser hur stark och duktig Timpa är blir jag stark med!

Kramiz

2009-01-24 @ 18:51:13
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Hejsan,vårtecken i skåne det bådar gött halland ligger inte så längt efter.Hoppas att MR undersökningen gick bra och att det blir positiva besked i nästa vecka.Det är det minsta man kan begära nu när det ligger vår i luften å så.Musikterapi låter himla kul å du kan ju sjunga riktigt bra Tim.Sedan gav era bilder mig en hint om vad jag borde göra(gjort för länge sen)klippa mig ni ser riktigt vär fräsha ut bägge två.Skickar styrke kramar till er alla och en extra till A-K så kanske värken lindras. Kram från Varberg

2009-01-25 @ 13:07:54
Postat av: Ingela Lindberg

Hej familjen



Hoppas ni får en härlig vecka. Hoppas skolan mår bra. Vi ber för Tim, ofta.



Vill så gärna, så gärna att han blir frisk.



Många kramar från oss som tänker på er.

2009-01-26 @ 07:01:03
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 11:52:30
Postat av: trine

Hej!! Hoppas MRI svaret blir bra!! Kram, Trine

2009-01-29 @ 04:40:40
Postat av: Therése

Jagtänker mycket på er och snart får ni besked om hur behandlingen har tagit på Tims sjukdom. Jag håller alla tummar och tår för att det ska bli någorlunda goda besked för er den här gången..



Varma kramar till hela familjen!

2009-01-29 @ 08:16:45
Postat av: Anonym

Tänker på er och håller alla tummar idag!



/Anna

2009-01-29 @ 09:56:25
Postat av: Peggy, karin o christian

hoppas hoppas att det blir ett bra besked idag, hälsa alla

kramiz

2009-01-29 @ 10:53:49
Postat av: Kicki

Hoppas det går bra för ER idag.

Mina tankar går till Er.

2009-01-29 @ 15:50:36
Postat av: Veronica

Hoppas ni fick ett bra besked idag?

Håller "tummarna blå".

Kram från Stöde:)

2009-01-29 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback