Tankjo

Stor tack till Denise som gjort vår blogg så såååå mycket finare. Super!
Bloggen är designad av: fotobydenise.blogg.se

En annan sak jag måste ta upp här är, mitt minne. Jag har ett minne som en guldfisk just nu så om ni ringer o jag säger att jag ringer upp...ring igen! Det är inte att jag inte vill prata utan att jag inte kommer ihåg helt enkelt. Dettta gäller allt, tider, möten, telefon mm....
Im so sorry!
Tim Johan och Janne mår "bara bra" Själv har jag aldrig varit så här förkyld som jag är nu, ögonen svider, näsan rinner o är täppt på samma gång o  är alldeles röd och lock för öronen, näe det är inte kul.

Ja då var det slut på det trevliga besöket från Skauneeee, älskade Jönssons... de åkte hemåt idag vid 12.20. Självklart vinkade vi av på perrongen o det blev aaaaaaaaaaningen jobbigt. *gulp* Vilka goa människor.
Vad har vi gjort dessa tre  dagar. Shoppat på stan , En sväng till Farsta centrum för mer shopping, där gick gränsen för Tim som satte sig i bilen o sov. Skulle gått på bio men lunchen på ikea drog ut på tiden så orken räckte inte till... låter inget vidare kul va.. handla o ikea.. men vi har haft det kalasbra tillsammans.  Så skönt att de kunde komma till oss när vi inte kunde ta oss ner till dem.
MEN vi ger inte upp vi ska ner snart... Familjen Jönsson, Nillsson mf passa er.

EFTERLYSNING!
Jag letar efter ett ja vad kallar man det? Radband,halsband med kors,krucifix?
Det är iallafall ett halsband med träkulor o längst ner är det ett träkors!
Ett sånt vill jag ha så vet du var jag kan hitta ett, hör av dig.

I morron är det Bup kl 10,00, då måste vi ta upp hur Johan mår. Han skriver lappar med nedvärderande ord om sig själv. Det gör så ont när han gör så. Vi satt bara han o jag i går o pratade varför han gör så men han vet inte. Höll om honom fast han inte ville, men till slut gav han upp o kramades. Han har det så svårt lille Jois.

 Ny MRT tid har vi oxå fått. 22 januari kl 18,00 med svar den 29:e. Hmmm

Matdax var det här!
Kram

Kommentarer
Postat av: Catarina

Måste det vara ett halsband med träkulor..? Hematit är vansinnigt snyggt ;-)

2009-01-06 @ 19:07:32
Postat av: Anna Karin

Näee verkligen inte, det var bara för att jag såg ett sånt på en tjej, tyckte det var fint.

2009-01-06 @ 19:48:49
Postat av: Mette

Stackars lillebror.Han har det inte lätt.När vår son var liten hade han sådan problem,efter det att hans syster råkat ut för en olycka.Men ni gör helt rätt som ni gör.Vad skulle ni göra annat?Det finns ju ingen som rår över sjukdomar och olyckor.Det blir ju så att det barn som drabbats får mest uppmärksamhet,under en period.Den stackars liile Johan vet ju inte till sig.Han kan inte kanalisera sin känslor på annat sätt,just nu.Tur ni skall till BUP.

Kram Mette

Postat av: Moa

hej

så skönt att ni redan har bup och kan ta upp johan med dom och slippa gå den där långa vägen från början. tänker på hur jag själv hade det som femåring (dvs helt vanligt femårsliv), jämför med johan, stackars kille...



härligt med fint besök :)



håller förstås tummarna som vanligt inför kommande MR



kram!

2009-01-06 @ 22:04:40
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Susanne

Tittar till er.

Det är bra att BUP finns,hoppas de kan hjälpa eran lille kille.

Kram

2009-01-06 @ 22:48:40
URL: http://www.susilidus.blogspot.com
Postat av: trine

Bra att hora att familjen mar OK, synd att DU inte mar bra, Anna Karin. Halsbandet du letar efter later som om det kan vara en rosenkrans, eller rosary pa engelska. Anvands dagligen av inbitna katoliker (inklusive mej sjalv). Mycket "powerful" for boner... du kan kopa dom pa internet eller fran Katolska Kyrkan(om det ar det du letar efter). Egentligen ska man inte ha pa sej dom, men, who cares... Kram fran Texas.

2009-01-06 @ 22:55:29
Postat av: Anna Karin

Trine,

JA! det är precis en rosenkrans jag menar...säljs de i katolska kyrkan?

På internet, vet du vart?

Kram!

2009-01-07 @ 00:02:02
URL: http://hem.bredband.net/b3331
Postat av: M

Hej! Har läst er blogg ett tag men inte skrivit nåt för att man inte riktigt vet vad man ska skriva. Men nu skickar jag iväg en hel hög med kramar till er!!!



Halsbandet ska gå att köpa i katolska kyrkan vad jag vet.



Kram



M

2009-01-07 @ 08:50:22
Postat av: Skåne

Tack för några jättehärliga dagar! Synd bara att tiden går så fort. Bor man på landet som vi, så är IKEA och andra butiker toppen. Och det viktigaste var ju ändå att få vara med er.

STORA KRAMAR

2009-01-07 @ 11:27:35
Postat av: trine

Jaa, kolla med Katolska Kyrkan ang. rosenkransar. Annars kan du bara googla rosenkransar och se vad du hittar! Kram till Tim!!

2009-01-07 @ 17:03:57
Postat av: Anna

Tycker att det låter på sätt och vis positivt att Johan kan uttrycka sig och få utlopp för det han känner.Även om jag förstår att det gör ont för er som föräldrar.

Hoppas ni tyckte att det var bra på BUP.



Har läst att barncancerfonden i Stockholm äntligen har anställt en syskonstödjare, kanske vore det något att kolla upp också?

Vi har ju också en kille på 5,5 vars lillebror har cancer. Det är ju riktigt kämpigt att ha ett svårt sjukt syskon, sen är det en kämpig ålder också!



Hoppas det löser sig

///Anna

2009-01-07 @ 21:04:20
URL: http://www.metrobloggen.se/mds
Postat av: vindensmelodi

Jag tror jag har ett litet typ sådant radband hemma,,,, ni får det gärna om ni vill :-)



Kram

2009-01-08 @ 14:44:58
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Eller kolla in denna länk :-)



http://www.devotio.de/



Kramar

2009-01-08 @ 14:47:23
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Oj,,,jag kanske skulle ha kommentaerat allt i ett inlägg,,,men det finns mycket på Tradera också,,,



category=-1&x=47&y=6" rel="nofollow">http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=radband&searchcategory=-1&x=47&y=6



Det är ju i och för sig auktioner,,,men oftast får man ju det man vill om man är med på slutet av auktionen.



Kramar igen,...

2009-01-08 @ 14:50:33
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback