Hem snart

Ja det har gått rätt bra nu tycker vi! Tim har både ätit druckit och kissar som han ska trots att han är utan smärtstillande och dropp.
Nu är det snart dags för hemgång och vi vill passa på att tacka alla er som besökt oss under denna vistelse på sjukhuset. All mat och fika m.m ni tagit med er tillsammans med glädjen ni sprider har varit ovärderlig och livsviktig för oss!! Vi skulle vilja namnge er men ni är så många så vi hoppas ni känner vår tacksamhet ändå!!
Tack också till alla er som skriver här på sidan!! Precis som ovanstående grymt viktigt för oss i den dagliga kampen mot den förbaskade sjukdomen. Tack,Tack,Tack.
Timpa ser fram mot Fredagen då det är planerat att Linnea ska komma till Sthlm och är fortfarande bekymrad att han missade övernattningen hemma hos Sarah och familjen Snahr. Men,men!! det ser ju ut att komma fler dagar nu,
eller hur!!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Kunde inte sova så jag var upp och kikade in på erabn blogg igen..va glad jag blev att Tim är piggare och äter. Kramisar

2009-03-31 @ 01:42:50
Postat av: peggy, karin o christian

yees, va bra.... :-)

hälsa Timpa o hoppas ni får en bra vecka.

kramar från oss

2009-03-31 @ 01:47:10
Postat av: trine

Yea, Tim!! You go dude!! Kramar till alla.

2009-03-31 @ 02:48:39
Postat av: Majvor

Härligt att få läsa.

Kram Kram Kram

2009-03-31 @ 07:19:28
Postat av: Loppan

HÄRLIGT!!! Hoppas att han får vara så bra som möjligt ett tag nu, eller ett långt tag.

Kram!

2009-03-31 @ 07:36:26
Postat av: Malin

Åh vad skönt att höra! Många varma kramar

2009-03-31 @ 07:47:33
Postat av: Boel

tack själva för att ni finns och bjuder så mycket på er själva låter oss alla komma in i det jobbiga ni går igenom. Självklart finns det många dagar att som kommer och det var så härligt igår när han brottades med sin morbror, då såg man den enorma kämparglöder er lilla kämpe har.



Kram Boel, Stefan, Marie och Christopher

2009-03-31 @ 07:53:02
Postat av: Ann-Charlotte

Åh, vad skönt att Tim mår bättre och att ni får komma hem . Skönt också för Johan . Hälsa till dom båda från Lina S W med familj .

2009-03-31 @ 08:04:38
Postat av: Therese

Tim : En sån kämpe, med en sån enorm livsglädje. Blir varm i hela kroppen när jag tänker på dig och din kämparglöd. Du är fantastisk, det vet du va!??



Familjen: Så oerhört härligt det känns att ni ska få åka hem, minns det där glädjen över att få komma hem, tillsammans, hela familje. Underbart. Nu hoppas vi och tror att ni får fortsätta att må gott, allihop tillsammans...



Kramar i massor från Gotland (Therese med familj)



http://www.williamhedman.dinstudio.se



http://www.tesshedman.blogg.se

2009-03-31 @ 08:18:42
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vad skönt besked man fick när man slog på datorn idag :),Tim du är en kämpe hoppas du får vara pigg länge nu massa kramar till dig och familjen.

2009-03-31 @ 08:25:28
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hem! Och få träffa Linnesa! Jag gläds så med er och Tim. Så svart det var nyss, nu ljusnar det ...



Han är en sådan kämpe! Jag önskar jag kunde trolla, få allt att försvinna NU! Har som sagt en pojke i samma ålder, så ni ska veta att ni berör.



Tack för att ni delar med er och jag har verkligen fått en tankeställare om vad som är viktigt i livet.



Varma kramar till er alla!

2009-03-31 @ 08:26:30
Postat av: Gabriella

Linnea menar jag.

2009-03-31 @ 08:27:14
Postat av: Gabriella

Linnea menar jag.

2009-03-31 @ 08:28:04
Postat av: Lia i Älvdalen

Låter helt underbart! Hälsa Tim så gott!!

Kram på er andra i familjen också/Lia

2009-03-31 @ 08:43:28
Postat av: Ima

Heja Timpa!!



Stålmannen och Fantomen i samma kalsong!!!

Kramar till er

2009-03-31 @ 08:45:10
URL: http://myaloevera.se/ima
Postat av: Britt-Marie Frantz

Vad underbart!!!!Nu känns det ljust igen!Kramiz

2009-03-31 @ 09:23:38
Postat av: Heidi

Vilken härlig läsning och en glad nyhet att vakna till! JAg säger ju att han är en riktig fighter Tim! Ha det så bra nu och ta hand om varann! Kram!



/Heidi

2009-03-31 @ 09:25:32
URL: http://heidin72.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag har följt länge er blogg, och tycker ni är så fina människor som orkar skriva och berätta allt i svåra och jobbiga tiden och även glada och fina saker och stunder. Jag tänkte vi alla som läser bloggen kunde göra något för er kanske samla ihop en samling som Tim kanske önskar få göra så vi kan lägga ut så att Tim får det som han önskar att få göra eller vill ha . vill gärna göra något som en minne för Tim från oss alla som läser på bloggen vad säger ni alla på bloggen at göra något för Tim och även familjen som ni vill ha eller göra något för så kan vi göra en insamling vet hur ekonomin kan vara ibland kämpigt, så säg till om det är n ågot så gör gärna en insamling eller köpa och skicka till TIM och er! Skönt att ni får komma hem snart och njuta tillsammans det tiden man har och bevara det! Med vår hälsningar Klara som följt fina bloggen.

2009-03-31 @ 09:31:38
Postat av: susanne

Vad roligt med dessa glada,goda nyheter...

Många kramar!

2009-03-31 @ 09:51:02
URL: http://www.susilidus.blogspot.com
Postat av: Siss

Ja, nu kommer det flera goda och lyckliga dagar!

Kramar till er alla/Siss

2009-03-31 @ 11:04:02
Postat av: Maria Henriksson

Åh så skönt att höra. Njut av varandra och vårsolen. Stor kram!

2009-03-31 @ 11:39:17
Postat av: anette

vi väntar fortfarande.....

vi ses snart!! pussar & kramar Sarah ,Anette, Stefan

2009-03-31 @ 11:45:20
Postat av: sandra

Heja heja!! Tim, du finns i våra tankar! Du är en fin kille med en fin familj. Styrkekramar till er alla!

2009-03-31 @ 12:38:09
Postat av: Cina

Det var goda nyheter!! Tack till er själva, som delar med er. Mysigt för Tim att Linnéa kommer. Ha det nu så bra ni bara kan och hälsa också till Johan från oss på Örbygården. Kram Cina

2009-03-31 @ 12:55:48
Postat av: Annika

Åh vad skönt att höra att det har vänt. Vi är nog många som följer eran kamp och håller tummarna allt vi kan för Tim. Stor kram.

2009-03-31 @ 13:00:05
Postat av: Kerstin

Åh, vad glädjande! Hoppas att även Johan mår bättre!

2009-03-31 @ 14:11:37
Postat av: Ulrika Färemo

Ja, eller hur!!

Nu väntar många fler BRA dagar, härligt att höra att ni kan njuta av dem till fullo. Gläds med er.

:-)

2009-03-31 @ 14:20:16
URL: http://hem.passagen.se/dummapricken
Postat av: vendela

va bra att du mår bra och jag hoppas att du forsätter att må bra



// vendela

2009-03-31 @ 14:35:05
Postat av: Åsa

Skönt att höra att Tim mår bättre och kan åka hem igen. Hoppas att ni får MÅNGA fler dagar då ni får göra roliga saker!

2009-03-31 @ 14:40:54
Postat av: Emelie

Hej Tim! Vad glad jag blir att du mår bättre! Det är bara att kämpa! Du är min hjälte :-)



Till familjen: Vill bara säga att jag tänker på er ofta! Vi som läser och följer eran blogg hoppas att ni även känner stöd från oss, människor ni aldrig träffat eller känner men medmänniskor som däremot känner med er...Ni verka va sån himla fin familj! Ta hand om varann!



<3



Kramar Emelie

2009-03-31 @ 15:06:16
Postat av: Yngve

Hej Tim

Fantastiskt roligt att du är bättre igen!

Det finns så mycket livskraft och glädje som sprudlar i dig. Glöm inte att du inte är sjukdomen, utan sååå mycket mer!!!

Varma Hälsningar

Yngve

2009-03-31 @ 15:17:30
Postat av: MM

Så underbart att höra ett positivt inlägg igen. STYRKA och KRAMAR till er alla.

Maria

2009-03-31 @ 16:00:54
URL: http://familjen.zoomin.se
Postat av: Frank

Kul för dig att få komma hem!!! Hoppas du kan gå ut mycket i det fina vädret

Önskar

Frank

2009-03-31 @ 16:11:33
Postat av: Frank

Vad kul att du får komma hem!! Hoppas du kan komma ut i det fina vår vädret mycket



Önskar Frank

2009-03-31 @ 16:14:55
Postat av: sarah

Hoppas att den chansen kommer igen snart! Vill ju ha lilla Timpa här hos oss och bara mysa, ha roligt och spela monopol! Alla vet ju att han total äger mig i det spelet! Jag väntar på revanch!



Många pussar och kramar från familjen Snahr!

2009-03-31 @ 18:09:44
URL: http://sarahsnahr.blogg.se/
Postat av: Laila

Härligt att du mår bättre igen Tim!

Kul att Linnea kommer upp till Sthlm igen för ni verkar vara så bra vänner!



Sköt om dig nu och hitta på något bus i helgen!

Kram på dig våran lilla hjälte!

2009-03-31 @ 18:39:51
URL: http://lailasliv.blogspot.com
Postat av: Strandskatan

Fighter ! Håll av, håll om, håll ut - nu kommer det förhoppningsvis många ljusa dagar !

2009-03-31 @ 18:47:16
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: amaanda

Aww .. blir tårögd när jag läser vad ni går igenom!

Lycka till & hoppas verkligen att han blir frisk, kram på er.

2009-03-31 @ 20:34:52
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad skönt att tim är bättre och att ni får komma hem! Jättekul att linnea kommer till stockholm igen också och hoppas den missade övernattningen blir av :)

Kram!

2009-03-31 @ 21:14:04
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Tommy

Hejsan Tim. Vad härligt att höra att du har blivit mycket bättre så att du får åka hem igen. Det är väl härligt. Jag har tänkt på dig väldigt mycket. Du är en riktig kämpe och fantastik stark inombords. Det vet du va.. Ta väl hand om dig och din familj. Många kramar från Tommy

2009-03-31 @ 23:25:48
Postat av: Angelica

Å, jag blir så glad när jag läser det här! Ta hand om er allihopa! Ni är sådana enorma fighters, speciellt Tim... så stark!



Kramar

2009-04-01 @ 00:49:40
URL: http://harmoni.devote.se
Postat av: Håkan

Hej!



Råkade av en slump komma in på er blogg, började läsa lite och blev helt tagen redan efter några rader. OTROLIGT starkt av er allihopa, och att ni som föräldrar kan hålla humöret uppe i så svåra tider! Kände igen mycket av det ni skrev tidigare med BUP för jag har själv gått där under min uppväxt pågrund av panikångest. Jag är idag 21 år gammal, och är så gott som fri från min sjukdom. Men det viktigaste under min terapi var att min mamma alltid fanns där som min stöttepelare och vän. Jag kan inte ens föreställa mig det ni måste gå igenom varje dag, speciellt med Tim, men ni är väldigt starka allihopa och bättre föräldrar får man leta efter! Jag ber för er och hoppas på det bästa!



God bless!



//Håkan

2009-06-05 @ 11:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback