Vilken jädra jul

det har varit i år. Jag sitter här o skriver med tårarna rinnande nerför kinderna.
Har precis läst att lilla Irma har gått bort. Cancern vann, hennes lilla kropp orkade inte stå emot mer.
Nu finns det en till underbart söt liten ängel uppe hos Greta,Matilda,William och de andra änglarna.
Varför måste livet vara så orättvist.? De här barnen har kämpat under så lång tid o så tas de ifrån oss i förtid.
 Den smärtan måste vara obeskrivlig. Jag vet ju att det redan gör så ont i hjärtat. Beundrar Irmas föräldrar som tagit det så fridfullt, jag hade nog varit hysterisk.
Känner oron bara växer i magen, inte hjälpte det o ta en Losec heller... Den här julen har varit riktigt tung, först Irma, sen Bruno som åkte till hamster himlen och att Tim låg inne den 23-24 o var inte alls med oss på julaftonen utan sov mest, näe nästa år hoppar vi över julen... ja så känns det just nu iallafall.

I morgon måste jag begrava lille gråbollen, men vart gör man sånt, Utan att nån katt kommer o river upp allt?
Får se om vi går på bio istället, känns lite roligare.
Jag önskar av hela mitt hjärta att Tim ska klara den här kampen.

Var rädda om varandra!
Kram


Gästboken hittar ni här:
http://hem.bredband.net/b333120/index.html

Kommentarer
Postat av: Boel Johansson

Tänker mycket på Er. Vill på detta sätt önska ett gott slut och vi håller alla tummarna att det blir ett bra 2008.

Kram från oss alla. Boel Stefan Marie och Christopher.

2007-12-30 @ 14:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback