ÄNTLIGEN!

Tim har fått börja kuren. Äntligen! Tänkt att man kan bli så glad att ens barn ska peta i sig en massa cellgifter. Det tog på krafterna förra gången så den här gången blir det halv dos. Så vartannan dag blir det ett litet vitt piller o flytande varje dag i två veckor.Hurra.

Tim har varit trött de sista dagarna, vet inte vad det beror på riktigt? Kanske solen? Han har bestämt att han inte ska följa med killarna i hjärngänget till Gotland, dels ska vi få "kur i hjärnan" o sen tror Tim stenhårt på att båten kommer att sjunka o att han ska dö. Så det är avbokat o istället åker vi till Turkiet, Side på midsommardagen. Vi fick med oss Fam Edvardsons vilket glädjer oss mkt. Så Janne lär trivas som fisken i vattnet för vi har all inclusive o baren öppnar 9.30! Schååål.

Själv har jag varit hos tandläkaren, lagade en tand som spruckit o sen fixade han lite på mina framtänder. Han  sa att jag har frätskador o frågade om jag drack läsk? OM jag gör, är ju Cola beroende. Så nu är det slut med det... iallafall idag ;). Dessutom pillade jag så mkt på framtanden som han gjort så fin så den gick sönder(aningens flisa).Hmm ska ringa imorron o boka ny tid. Klantigt av mig som skulle vara där o pilla!

Nu ska jag laga mat, soppa m vitlöksbröd blir det för min del. De övriga i familjen mår bra fint!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anette

Skönt att behandlingen har kommit igång. Va underbart med Turkiet resan hoppas ni får det mysigt. Själva ska vi bygga altan och byta fönster under semestern. Mindre roligt men kul när det blir klart.

Många kramar Anette

Postat av: Johanna

Gott att läsa att det har kommit igång.... Nu hejar vi och hoppas att cellgifterna tar stryk på allt!!

Vad härligt med Turkiet... inte alls avis *ler*

Stor kram Johanna

2008-05-28 @ 22:30:41
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Moa

Hej
jag säger som de andra, vad skönt att behandlingen har kommit igång. nu ska de få, de jäkla cellerna!

tandläkarbesöket lät ju inte som någon hit direkt, och att sen peta sönder tanden igen var ju inte så lyckat ;) det är sånna tillfällen när man skäms ganska rejält för att komma nästan direkt efter besöket och boka ett nytt :p

kram
moa

2008-05-29 @ 00:08:55
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Boel

Vad skönt att behandlingen äntligen kom igång och vad underbart att få åka till Turkiet och njuta av allt där.
Hoppas att vi ses på lördag.
kramar i massor
Boel

2008-05-29 @ 09:36:32
Postat av: Maria i Vagnhärad

Vad skönt att Tumören får sig en omgång. Det är den värd. Ge den mer än den tål så att den försvinner. Heja.
Skönt att åka till Turkiet och bara umgås.
Kramar till er.

2008-05-29 @ 10:50:38
Postat av: Rita

Side ville jag att vi skulle åka till men min son VÄGRAR åka till Turkiet och Thailand därför han har fått för sig att det är jättefarligt där! Fast slutligen var det bilderna på Vings hemsida av pool-områdena som avgjorde att vi bokade resa till Gran Canaria i stället, ha ha.... Men vilka idéer dom har! Tror han läser för mycket på Aftonbladet.se.
Jag har i alla fall läst att Side ska vara en spännande stad med mycket historia att uppleva (om man som jag gillar sånt). Men det ska åxå vara väldigt fuktig värme där så jag hoppas ni bokat hotell med luftkonditionering! Fast ni lär väl ligga i poolen hela dagarna kanske...och där är det ju ändå rätt fuktigt, he he... Härligt för er och hoppas, hoppas på denna behandlingsomgång!

2008-06-01 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback