Sömntuta

Sen vi kom hem har Tim sovit väldigt mycket. Han har vaknat två dagar i rad med illamående som tyvärr resulterat i att han varit tvungen att kräkas!!
Pratade med hans doktor idag som sa att illamåendet förmodligen beror på ökat tryck i huvudet alltså större tumörer som vi trodde!.
Eftersom man tydligt märker på Tim att han blivit sämre så kunde man ju inte undvika följdfrågan vad han trodde att Tim har tidsmässigt? Jag fick svaret att det nog kan gå åt pipan vilken dag som helst!!! Vi har ökat Cortisonmängden för att svälla av i hans huvud litegrann.
Fortfarande helt jäkla omöjligt att ens tänka tanken att vi kommer förlora Tim i den här jävla sjukdomen,men nu är det så nära verkligheten man kan komma.......fyyy faaan säger vi bara.

Ahlgrens

Kommentarer
Postat av: Trine

Hey everybody! Jag vet att det är en gammal utnött klyscha, men jag önskar er all peace, love, and understanding!! Kram från Trine

2009-04-03 @ 00:45:40
Postat av: Catarina

skriver...suddar...skriver...suddar...



???



hur hittar man ord i en sån här situation?

sitter här och KÄNNER

förtvivlan

vanmakt

ilska

omtanke

värme

kärlek



Stora, stoooora Famnen! "Sardinenmamman"



2009-04-03 @ 01:01:56
Postat av: Ingrid S

Varma tankar till er i en fruktansvärd situation.

2009-04-03 @ 01:33:44
Postat av: Anonym

2009-04-03 @ 02:28:05
Postat av: josse

Postat av: josse

Jag finner inga ord. Känner bara just nu att livet är såå otroligt orättvist! Sånt här borde inte få hända...Skänker er min tanke och lite av min styrka, och hoppas verkligen att ett mirakel kommer ske.



/Josephine

2009-04-03 @ 03:41:55
URL: http://metrobloggen.se/Laurin
Postat av: Majvor

Å vad ska man säga. Jag lider med er. Sänder er alla min varmaste tankar och all styrka jag kan uppbringa. Kram kram kram

2009-04-03 @ 06:44:51
Postat av: Kikki

Hej!

Jag tänker på er och skickar många många styrkekramar till er alla. Det behöver ni!



KRAM

Kikki

2009-04-03 @ 06:51:09
Postat av: Nettan, Juha, Emelie, Markus o Alex

Vi tänker på er!!! Man har så svårt att förstå! MÅNGA KRAMAR FRÅN OSS I SKÖNDAL

2009-04-03 @ 07:28:37
Postat av: Boel

Ja vad skall man säga, skriva. Det bara går runt i huvudet när jag läser det ni skriver. Ens egna problem är en piss i Missisippi och jag blir bara förbannad när jag hör andra klaga på både det ena och andra. Blir så fruktansvärt ledsen och finner inte rillräckligt med ord. men jag hoppas att Ni Vet att jag tänker på Er natt så som dag.

krama om Timpa och Lilla Johan



kramar i massor

Boel

2009-04-03 @ 07:51:58
Postat av: Gunilla Göteborg

Känner er inte men läst Tim sida sen länge, jag lider verkligen med er, så go kille och så goa föräldrar, det är för djävligt fy fan... massor av starka kramar från Gunilla

2009-04-03 @ 08:02:08
Postat av: Britt-Marie Frantz

Skiiit!! Vad jäkla orättvist!!!! Jag blir så arg o ledsen..Tim, Tim Hoppas Hoppas!!!!B

2009-04-03 @ 08:09:33
Postat av: peggy, karin o christian

fan man hade hoppasts ni skulle haft det lugnt nu, hunnit njuta av vårvärmen o busat med svinto. vi tänker på er allihopa o hoppas att ni hittar små ljusglimtar i allt det hemska.

kramar till er alla.

2009-04-03 @ 08:12:45
Postat av: Mette

Det är när man läser sånt här som man saknar orden.

Vill bara att ni skall veta att vi tänker på er här ute i cyberspace.

Kramen,stora bamskramen

2009-04-03 @ 08:16:49
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: susann

De är en jävla skitsjukdom !! Jag har också varit där med min familj. Kämpa på och gör en massa vardagsmys när ni orkar o kan. Många många styrkekramar till er alla.

2009-04-03 @ 08:16:58
Postat av: Rospiggen

En skitsjukdom är precis vad den är och Tim är ju ett barn!! Det är verkligen så himla orättvist :/

2009-04-03 @ 08:20:23
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Kerstin

Allt detta som händer med Tim är så fruktansvärt sorgligt. Mina tankar är ofta hos honom och även hos Johan och deras föräldrar.

2009-04-03 @ 08:24:22
Postat av: Gabriella

Säger som ni: Fy faaan! Barn ska inte dö. Livet är så fruktansvärt orättvist. Hur tar Tim denna vetskap? Hur förbereder man på sånt? Antar att det inte går. Förlåt dumma frågor.....



Kramar om er (trots att jag för er är okänd)!

2009-04-03 @ 08:39:04
Postat av: Carina

Jag håller med Fy fan vilken hemsk sjukdom, fy fan att Tim och ni alla anhöriga ska plågas, Hoppas ni kan göra nåt fint och bra av tiden ni har kvar tillsammans. Framförallt hoppas jag att ni får vara hemma med Tim hela familjen, kunna fara och ta en fika eller vad ni nu orkar med er

2009-04-03 @ 08:47:50
Postat av: Anna Rosensköld

Vi har er i hjärtat och tänker på er. Det måste vara jobbigt för Johan nu. En sexåring vill ju hela tiden bli sedd.

2009-04-03 @ 08:55:48
Postat av: Ulrika Bergström

Det känns som man inte får luft, fast man tar djupa andetag, när man läser er blogg. Samtidigt kan jag inte låta bli. Fast det gör ont och hemska minnen.



Har träffat/sett er ett par ggr på Karolinska, vår dotter Amanda behandlas där för leukemi. Hon kommer att bli frisk, vi kom undan med rena förskräckelsen, men det har varit en resa. Det är fruktansvärt orättvist att inte alla barn blir friska!! Det är svårt att överhuvudtaget att greppa något annat. Det är så mycket som sjukdomen drar med sig och ni har kämpat otroligt länge, men jag vet, valet att inte kämpa finns inte.

Jag känner med er!

Alla varmaste kramar till er alla!!!



Ulrika

2009-04-03 @ 08:56:43
Postat av: vindensmelodi

,,,,jag är inne och läser lite nu och då,,,jag gråter och blir förbannad,,,jag ler åt bilderna på er underbara pojke,,,och känner kärlek,,jag hatar cancer och jag får ont i bröstet,,,

känslorna väller upp om vartannat,,,ömsom hat ömsom kärlek.

Det går inte att fatta vad ni går igenom om man inte gjort det själv,,,

tänk om,,,

tänk om,,,

tänk om,,,



Ja, det är mycket tänk om,,,och mycket varför,,,varför,,



egentligen har jag inga ord,,,men jag liksom surrar här ändå,,,för jag känner att jag vill säga något,,,göra något



Sänder varma mjuka kramar och kraft,,,



2009-04-03 @ 08:57:06
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: mireille

usch blir så j....la arg, varför skall denna skitsjukdom ta så många ungas liv. det är inte rättvist. hur som helst vi är många här ute som tänker på er varje dag. ni har en underbar blogg man känner er kärlek rakt igenom dataskärmen så stark är den. all styrka till er. kramar//

2009-04-03 @ 08:57:25
Postat av: Mikael Fransson

Jag tänker på er och skickar en hälsning.



2009-04-03 @ 09:03:52
Postat av: Anneli Hellgren

Har följt eran blogg under en lång lång tid, jag går in så gott som dagligen och tittar om det hänt något. Man kan inte föreställa sig vad ni går igenom, det måste vara vidrigt!!! Tim är ju så otroligt fin!!!

Tänker på er MYCKET, fast jag inte känner er!!!

Sänder er MASSOR av styrke kramar så att ni orkar gå vidare!!! En extra stor KRAM till Tim.

Ni har en väldigt fin hemsida, med en massa fina bilder!!! Jag kommer hit igen, ha det så bra som ni kan!!!

Kram Anneli

2009-04-03 @ 09:10:45
Postat av: Linda

Hejsan



Kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig vad ni går igenom nu. Ni lever i den allra värsta mardröm en förälder kan tänka sig. Hoppas att Tim inte har ont och att ni kan få minnesvärda dagar tillsammans.



Kramar Linda

2009-04-03 @ 09:12:12
Postat av: ingalill

Tänker på er alla,önskar man kunde göra mera än så. KRAM KRAM

2009-04-03 @ 09:20:25
Postat av: marie wettergren

Ja vad kan man göra mer än fälla några tårar och tänka på er. Detta ska ingen behöva uppleva . Jkla skit sjukdom.Tänker på er ständigt. Kram i massor från oss i Motala

2009-04-03 @ 09:29:54
Postat av: Lina

Jag har följt er länge men aldrig kommenterat tidigare. Det finns ingen tröst att ge, inga ord att säga som passar...



Jag förlorade den människa som stog mig närmast i samma sjukdom och inte ens det går att jämföra med vad ni står inför. Jag vet att jag slets mellan två tankar den sista tiden; snälla, låt henne leva lite till, blandat med, snälla, låt det vara över... Det är omäsnkliga tankar.



Tim har kämpat och kämpar ännu som en riktig krigare. Mina tankar är hos er, jag önskar man kunde göra något för er.



Styrkekramar

2009-04-03 @ 09:33:02
Postat av: Ann-Charlotte

Vad finns att säga , ingenting ? Hur kan livet vara så orättvist, smärtsamt och rent ut sagt djävligt ? Livets värsta mardröm !!

Hoppas att ni får all hjälp och allt stöd ni behöver nu .

Söta fina goa Tim ,vi tänker på dig !!

Lina Ann-charlotte Sören S W

2009-04-03 @ 09:37:37
Postat av: Loppan

Skickar bara många kramar till Tim, Johan och er!

2009-04-03 @ 09:40:10
Postat av: Anonym

Jag tänker på er och skickar er styrka och kärlek.



Många kramar från Lisa

2009-04-03 @ 09:42:15
Postat av: Alex mamma (ewings sarkom)

Finns liksom inga bra ord att säga...har ju själv vart där med min Alex...även fast han nu mirakulöst klarat sej ur den här förb....skit sjukdommen så vet vi ju inte hur d kommer att gå för oss...det tar ju hela 6 år innan vi vet...känner så förtvivlat mkt för hela eran familj o jag vet ju att det inte räcker med styrkekramar just nu, ingenting hjälper ju det enda ni måste göra är att ta hand om er extra mkt nu underbara fantastiska familj massor av kramar o fortsätt kämpa nu ge aldrig upp

2009-04-03 @ 09:47:35
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: anette

helvete

2009-04-03 @ 09:48:44
Postat av: Yvonne

Finner inga ord..Hoppas bara att eran tid ni har tillsamans nu blir så bra det bara går.Cancer är en jävulsk sjukdom som drabbar alla fina människor verkar det som. Ta hand om varandra.sänder massor av kramar...

2009-04-03 @ 10:02:03
Postat av: Heidi

Saknar ord! Känns så hemskt att veta att han snart inte finns här! Nu skulle det verkligen behövas ett mirakel från ovan!!! Varför ska det vara så här??? KAn bara fortsätta skicka er styrkande kramar och ta hand om varandra o njut av de stunder ni har. KRAM!!!! /Heidi

2009-04-03 @ 10:03:56
URL: http://heidin72.blogg.se/
Postat av: Therese Hedman från Gotland

Styrka till er, ni fina familj. Fina Tim... Tanken på att även Johan kommer förlora sin bror är så smärtsam... varför...?? Anar att de är den enda frågan ni ställer er nu. Känn våra tankar och kramar ända från Gotland !!

2009-04-03 @ 10:05:46
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Lotta (Davids mamma)

Det gör så ont. Jag kan bara ge ett råd - som jag förmodligen inte ens behöver ge. Rör vid honom, smek honom, håll om honom, krama honom, ös all er kärlek över honom. Anhöriga, vänner: Se till att A-K, Janne och Johan får använda all tid till det. Hjälp dem till det. Många kramar

2009-04-03 @ 10:16:11
URL: http://www.siredison.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Många kramar till er alla!

Hälsningar Jeanette

2009-04-03 @ 10:16:59
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: Elin

Sitter här med tårarna som rinner över mina kinder... det gör så ont... livet är så orättvist! Jag sänder all min styrka till er.

Lyssnar på Tims låt, och det finns inga ord för det här... det är sorgens stora famn, och jag ber för ett mirakel! Ber fast jag inte är direkt troende, men varför chansa och inte be?







.::Änglars Beskydd::.







jag kan inte med ord beskriva hur lessen jag är för er och Tim.







.::Änglarna vakar::.

2009-04-03 @ 10:22:56
URL: http://www.TheWordsInsideMe.blogspot.com
Postat av: Orchid

Varma tankar till hela er familj!

Kram!

Ingegerd

2009-04-03 @ 10:35:30
URL: http://kidsandorchids.blogspot.com/
Postat av: Sussi

Fy vad livet kan vara elakt, hoppas att ni kan finna någon styrka i detta för att orka kämpa.



Kram

2009-04-03 @ 10:36:39
URL: http://www.bellaochputte.se
Postat av: Birthe, okänd läsar

2009-04-03 @ 10:44:41
Postat av: Lotta

Tänker på er! Kram

2009-04-03 @ 10:46:37
Postat av: Birthe

Är så ledsen för Tims och er skull! Önskar så att det fanns något man kunde göra. Har följt er sida länge och förbannar att sådant här kan hända. Maktlöshet, förtvivlan och sorg. Tre ord med så mycket innebörd. Kan inte föreställa mig vad ni går igenom men hoppas att ni finner styrka att fortsätta kämpa!



Tim, du är en riktig krigare! Du verkar vara en jättego kille och jag hoppas och tror på dig. Alla tummar hållna!



Kramar



P.S. Jag kommer att skicka en vänförfrågan till er på Facebook. D.S.

2009-04-03 @ 11:07:40
Postat av: Maggan

DETTA ÄR BARA SÅ JOBBIGT för oss som har följt er på bloggen och änndå inte känner er, hur ska det då inte vara för er? Man skulle vilja inomsluta er i en kokong av kärlek och värme och skydda er från detta, tänker också mycket på Johan måtte alla änglar skydda och ge honom styrka inför detta svåra. Skickar all kärlek och kraft till er. KRAM!

2009-04-03 @ 11:14:29
Postat av: Jossi

grymmt mkt tankar till er!

2009-04-03 @ 11:14:34
Postat av: Josefin

Finns inga ord som är rätt eller fel. Önskade bara att man kunde göra någonting för er. Nyss hittat till er blogg via Gretas. Min pojk har också haft cancer. Varför ska denna sjukdom över huvudtaget få finnas.... Why Why, tänker på er inte för att de hjälper men bara så att ni vet, ni är starka och otroliga glöm inte det!

2009-04-03 @ 11:18:08
Postat av: Lillan

Hej

Har följt eran blogg och skrivit några kommentarer men nu vet jag inte vad jag ska säga, det fattas ord. Har själv tre vuxna barn och kan inte tänka på vad ni går igenom nu det gör ont. Skickar mycket kärlek och stora kramar.

Från en "annan mamma"

2009-04-03 @ 11:18:11
Postat av: cecilia

Gråter sällan, men mina ögon tåras när jag läser om er fina fina fina Tim. Det är helt galet, hemskt, orättvist och meningslöst när ett barn inte får leva, finns ingen mening med det alls. Finns bara smärta och sorg och bedrövelse. Tänker på er och tycker ni är underbara föräldrar!!!!!!!!!!!!!!



Kram från en blogg läsare, Cecilia

2009-04-03 @ 11:19:17
Postat av: Anita(Krickelinan)

Pissjävlahelvetes sjukdom!!

;-(



Kram!!!!

2009-04-03 @ 11:27:33
Postat av: Amira

ooooooooooo jävla jävla sjukdom!!! jag e oerhört ledsen för allting ni underbara människor har blivit drabbade av. Va med Tim så mycket ni bara kan...=( kramar

2009-04-03 @ 12:02:09
URL: http://stotheb.bloggse
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Ni finns i mina tankar...

2009-04-03 @ 12:33:29
Postat av: Moa

jag vet knappt vad jag ska skriva längre, men jag tänker på er och är arg för att livet är så fruktansvärt orättvist. att barn och unga dör, det finns ingen logik eller rättvisa i det. ingen alls. kram!

2009-04-03 @ 12:38:20
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: MM

Ahhh... Det gör ONT i hjärtat. Varför???? Kan inte riktigt förstå... vet inte vad jag ska säga.. Jag önskar bara att att Tim ska få må BRA, eller så bra som möjligt hela vägen. Gode gud (eller vem faan man ska skrika till), låt honom få slippa allt det där, smärtan, illamåendet, ångesten etc. Och A-K, J och J, önskar så mycket styrka, kärlek och tid till er som överhuvudtaget är möjligt.

Kram

2009-04-03 @ 13:18:34
URL: http://familjen.zoomin.se
Postat av: MM

Ahhh... Det gör ONT i hjärtat. Varför???? Kan inte riktigt förstå... vet inte vad jag ska säga.. Jag önskar bara att att Tim ska få må BRA, eller så bra som möjligt hela vägen. Gode gud (eller vem faan man ska skrika till), låt honom få slippa allt det där, smärtan, illamåendet, ångesten etc. Och A-K, J och J, önskar så mycket styrka, kärlek och tid till er som överhuvudtaget är möjligt.

Kram

2009-04-03 @ 13:19:19
URL: http://familjen.zoomin.se
Postat av: susanne

Orden blir så futtiga...vet inte vad jag ska skriva till er...

Det gör så ont...

Det är så orättvist..

Många miljoner kramar till er allihopa!!!

2009-04-03 @ 13:29:11
URL: http://www.susilidus.blogspot.com
Postat av: Jerry

Som Lotta en bit upp skrev... rör vid honom, var nära... fy fan säger jag bara.

Jag hoppas så på en fortsättning så att ni så småningom får en förklaring...

Kram till er alla!

2009-04-03 @ 14:10:25
URL: http://jerbaz.wordpress.com
Postat av: Maria

Blir bara helt tom när jag läser era rader. Kan inte förstå varför detta ska få hända ett barn och barnets familj. Vad är mening med allt och vem vill ge och skapa all denna smärta? Ni ska veta att ni finns i mina tankar hela tiden......kram från Maria mamma till Victoria och Marcus

2009-04-03 @ 14:30:45
URL: http://familjenmangelin.blogspot.com
Postat av: Erica

Jävla sjukdom!!! Tänker på er och krama varandra massor från mig!! Erica

2009-04-03 @ 14:35:01
Postat av: Mikaela - hockeyfru

Men gud! Första gången jag är inne på den här bloggen och måste bara fråga hur det är med han? Kommer han vinna över cancern?

2009-04-03 @ 14:38:25
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Maria Landskrona

Detta är första gången jag skriver till er, men jag bara måste säga att jag beundrar er för den styrka och kraft ni besitter i denna hemskaste tid i ert liv. Jag har ju hört talas om Tim och familjen via Tims egen Linnea. Hon är kusinbarn till mig. Miljoner kramar till er Från Maria i Landskrona.

2009-04-03 @ 14:52:43
Postat av: Strandskatan

Svaret ni har fått om Tims tillstånd måste vara det mest mardrömslika en förälder kan uppleva.

Ovisshet, oro, ångest inför vad som skall komma.

Det är många varma tankar som följer Tims kamp genom bloggen. Man bara önskar att de tankarna kunde ge er kraft och tröst i allt det svåra som ni nu går igenom.

2009-04-03 @ 15:01:56
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Familjen Levin

Många kramar och massa kärlek och ljus till er!

/Eva (Max mamma) med familj.

2009-04-03 @ 15:05:22
Postat av: frida

Det är svårt att hitta ord att skriva. Allt känns så betydelselöst. Men ni förstår säkert vad jag menar och jag vill ialla fall skriva. Jag läser era inlägg och känner så för er!! Det är så jäkla hemskt och fel att ett barn ska behöva drabbas av detta. Och för att inte tala om er föräldrar och Johan som ska orka igenom detta och leva med detta, att se sin son och sin bror må så dåligt och försvinna så och sedan behöva leva kvar med detta tomrum och saknad efter älskade Tim. Men jag önskar er en väldigt fin tid tillsammans. Och vi tänker på er och skickar våra böner till er alla.



Många kramar från familjen Jensen

2009-04-03 @ 15:23:05
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Therése

Varma kramar till hela familjen!

2009-04-03 @ 16:06:28
Postat av: Katarina

Sänder varma styrkekramar till er alla har tankarna hos er hela tiden.

2009-04-03 @ 16:32:13
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Annika

Tänker på er och önskar att ingen någonsin skulle behöva gå igenom något sånt här. Det skulle finnas någon slags universell spärr mot sjukdomar för barn över huvudtaget. Stor varm kram från en bloggläsare.

2009-04-03 @ 16:40:18
Postat av: Denise

Hoppas han blir bättre. Vet inte ens vad jag ska skriva. Har följt bloggen ända sen när jag designade den, tycker att det är sån otur att Tim verkligen ska må såhär.

Du är BÄST TIM!

Kram Denise

2009-04-03 @ 17:08:47
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Grannen Annica

Tänker på er varje dag...Många varma kramar till er alla.

2009-04-03 @ 17:12:08
Postat av: Ann & Dizel

En massa kärlek till TIM!!

Styrkekramar i oändlighet!!

2009-04-03 @ 17:33:39
URL: http://unforgettable.se/dizel
Postat av: Veronica

Vad ska man säga,

ord blir överflödiga...

Miraklet vi alla hoppades på lyser med sin frånvaro...

Men som jag sagt förut:Det största miraklet har ju på ett sätt redan skett och finns ju redan här-lille Tim!!!

Allas vår superhjälte,

en kille som berör STARKT.

Ingen ide att säga typ "ta vara på tiden ni har kvar" eller så för vad annat kan ni göra...

Jag hoppas dock att Tim får må så gott han bara kan

och att huvudvärken "kunde trollas bort"...

När han känner sig redo kan inget stoppa honom längre,då reser han och jag tror att det blir en spännande och fin resa...

KRAMAR till er alla,

fy fn vad sorgligt-snyft:(







2009-04-03 @ 17:35:22
Postat av: Veronica

Vad ska man säga,

ord blir överflödiga...

Miraklet vi alla hoppades på lyser med sin frånvaro...

Men som jag sagt förut:Det största miraklet har ju på ett sätt redan skett och finns ju redan här-lille Tim!!!

Allas vår superhjälte,

en kille som berör STARKT.

Ingen ide att säga typ "ta vara på tiden ni har kvar" eller så för vad annat kan ni göra...

Jag hoppas dock att Tim får må så gott han bara kan

och att huvudvärken "kunde trollas bort"...

När han känner sig redo kan inget stoppa honom längre,då reser han och jag tror att det blir en spännande och fin resa...

KRAMAR till er alla,

fy fn vad sorgligt-snyft:(







2009-04-03 @ 17:37:10
Postat av: Monica Ringqvist

det gör mej ont att läsa hur Tim mår..



Jag önskar ni får tid.. mycket tid med er hjälte.



stor kram till er allihop

Monica R

2009-04-03 @ 18:12:30
Postat av: Johanna

Finns inga bra ord att skriva nu, det är bara så jävligt :-(



Njut av Tim, minut för minut, ta vara på alla små tillfällen.



Många många kramar

2009-04-03 @ 18:42:04
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Men kära ni fy sjutton alltså. vill bara säga nej nej och nej.... usch vad det känns mysko allting. Vet inte vad jag ska säga men jag vill bara att ni ska veta att ni finns i våra tankar hela tiden. Kramar till er från oss Myrängsbor. Hälsa Tim sååå mycket från Marcus, Marcus frågar varje morgon

-Hur e det med Tim? kramkram

2009-04-03 @ 18:59:45
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

JÄVLA SKITSJUKDOM.STORA STORA STYRKEKRAMAR till er alla och med hopp om MIRAKEL(tänk om man kunde trolla) Kramar från Varberg

2009-04-03 @ 19:01:36
Postat av: Angelica

Åh gud, han är så fin eran Tim! Såna där sjukdomar borde va förbjudna! Man får så ont i hjärtat. Man skäms över att man gnäller så mycket över småsaker.



Alla tankar till er! KRAM

2009-04-03 @ 20:05:47
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh gud vad hemskt, det går verkligen inte att föreställa sig den sorgen. Hoppas att Tim får bra som det går och att ni får några härliga vår-dagar tillsammans.



Kram!

2009-04-03 @ 20:23:54
Postat av: Klara

jag skickar varma kramar till er och mina tankar finns hos er, och ha en fin tid tillsammans nu och njut så länge det går. En bloggläsare som följt er kamp med tim, han är en fighter och hjälte kram hela familjen!

2009-04-03 @ 20:42:15
Postat av: Agneta P

Många tankar.

Men vad hjälper det?

Kramar

2009-04-03 @ 21:54:11
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

Är så ledsen. Tim är en fantastisk kille!

Min pappa dog pga en malign hjärntumör så jag vet hur fort allt kan vända.

Jag hoppas att ni får ha kvar honom länge och att han slipper plågor men mest hoppas jag på ett mirakel...



Mina tankar är ständigt hos er och jag önskar så att det fanns något jag kunde göra för er.



All kärlek!

2009-04-03 @ 22:20:01
URL: http://lailasliv.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vill bara säga att ni finns i mina tankar... Många kramar till er allihop.

2009-04-03 @ 22:43:09
Postat av: jeanette

Mitt hjärta klappar i takt med erat!!!

2009-04-04 @ 00:59:42
Postat av: Annika J

jag finner inga ord. önskar att jag kunde trolla och göra Tim frisk igen. Nu är så starka och gör verkligen allt ni kan för era barn. Jag är grymt imponerad. Tänk om det fanns fler föräldrar som ni.



Stor kram

2009-04-04 @ 23:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback