Tisdag 28 april 2009

Vi gjorde morgon vid halv nio i morse, Vi såg att Tim hade kräkts på kudden o att han slitit av sig syrgasen, det var ett tag sen han gjorde det. Kan det vara kombination med kortisonet? Han fick ju det  igår igen, har haft ett tags uppehåll? Det är tydligt att Tim har ont trots morfinplåster. Han har fått catapresan, samt alvedonmix precis mot värk. SABH kommer vid 14. FAN VAD DET GÖR ONT! Kan inte det där förbannade miraklet komma NU! att TIm vaknar upp o allt är bara en dum o elak dröm. Att se sin son bli mindre o mindre för var dag, att se honom ligga där halvt livlös i sängen o inte kunna säga det han verkligen vill få ur sig det är fan inte rättvist!
Vi både jag o Janne går på knäna just nu, vi sover knappt om nätterna, glömmer bort o äta, allt känns som dimma.
Vi har fått frågor om hur ni kan hjälpa!??
ja i det praktiska o med Johan tex, han ska inte behöva lida för att han har två föräldrar som inte orkar leka osv. så har ni tid o lust  så ta gärna med honom på nåt skojigt.

Tack alla ni som kommenterar här på bloggen. Det hjälper oss o ger oss styrka..ja i den mån det går nu.

Ang minnesfonden som vi tänkt starta så har Tim redan ett pg nr o det är .153 3993-0.

Kommentarer
Postat av: marie wettergren

Hade tagit honom direkt om jag inte bodde där jag gör.

Önskar så att jag hade en chans att göra något men funderar vidare kanske behövs det saker senare med .

2009-04-28 @ 10:27:51
Postat av: Therese

Fantastiska ni ! Känner sån smärta för er och familjen... Tänker på er hela tiden, hoppas ni vet det. Varma kramar och all min styrka och kraft till er ! Kramar Therese från Gotland

Postat av: Linda

Det är så JÄVLA synd om er! Och stackars Tim... Det går inte att jobba, tankarna är hos er hela tiden! Det här måste kännas så fruktansvärt overkligt för er! Jag vet inte vad jag ska säga... orden räcker inte till... och hjälper inte heller.

Vill bara säga att ni finns i mitt och Viktors hjärta och vi kommer alltid att finnas för er!

2009-04-28 @ 10:43:01
Postat av: julia

Jag lider med er nåt enormt. Fan vad orättivist allt är. Skickar mängder av styrkekramar till er!

2009-04-28 @ 10:43:35
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Monica

Många varma kramar till er ALLA..finns inte ord som räcker till..Någonstans har ni kraften det visar ni redan..glöm inte varandar..håll om varandra så mycket det är möjligt..skrik om ni behöver..det är orättvist..SUGER som ni skrev! Tänker på er OCH TIM. Kramar

2009-04-28 @ 10:45:14
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: Ann-Charlotte

Önskar så att det bara vore en ond dröm.

Goa fina Tim !!

Tänker på er !

Ann-Charlotte Sören Lina S W

2009-04-28 @ 10:55:40
Postat av: Marie Nygren

Åh...om jag ändå hittat till er sida tidigare...då hade jag tagit med mig brorsan till Globen och innebandyfinalerna!!

Vad gillar brorsan att göra??? Borr visserligen på fel sida stan men vad gör det??? Om en unge behöver lite extra tid så spelar inte avståndet någon roll.

Vi gillar innebandy, husvagnslivet, hundarna och skogen.

Maila och känn efter om du skulle kunna tänka dig att jag hjälper er med något kul till brorsan eller damsugningen eller vad det nu kan vara.

Kramar till er alla och en extra till Timpa. Hoppas han kan få lite lugn och ro så ni föräldrar kan få slippa känna denna vanmakt att inte kunna hjälpa ert barn.

2009-04-28 @ 11:03:18
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: Sophia

Finner inga ord när jag läser era senaste inlägg. Fy f'n vad orättvisst livet kan vara. 12-åringar ska leka, ha kul och se framemot ett långt sommarlov nu. Inte ligga och ha så här ont!!!!!!!!!!

ÖNskar så jag kunde göra något för Johan. Tyvärr bor jag i fel ända av landet... Idag är jag 20 år gammal men när jag var 8 förlorade jag min syster i cancer som var 12. Vet mycket väl hur det är att vara syskon. Stora styrkekramar till er alla! Från en änglasyster i Kalmar.

2009-04-28 @ 11:16:42
Postat av: strandskatan

Att inte kunna avgöra hur mycket smärtlindring Tim behöver för att inte ha ont måste vara fullständigt olidligt för er. Jag hoppas att ni får det stöd och den avlastning som ni behöver i allt det här sorgliga som händer.

2009-04-28 @ 11:19:59
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: karin

Tänker på er ofta. Att se sitt älskade barn bli sämre och sämre..en fruktansvärd situation. Tänker också på lillebror Johan som också får vara med om något så svårt. Skulle gärna ta med honom ut på något roligt tillsammans med mina barn. Men det kanske är svårt för honom att träffa ngn han inte känner nu när allt annat är så jobbigt, hoppas i sådana fall att någon i hans närhet som han känner väl kan ta med honom på ngt kul. varma hälsn. Karin

2009-04-28 @ 11:22:31
Postat av: eva

kramar från en mamma till en mamma....

2009-04-28 @ 11:26:37
Postat av: Yvonne

Tänker på er och vet hur lilla Johan känner sig. Min lillebror gick bort i leukumi för snart 2 år sen å att se sin älskade lillebror tyna bort var skit jobbigt.Skulle så gärna göra något med Johan men som dom andra säger här så kanske det är lättare med någon han känner. Hoppas att ni får hjälp med allt ni behöver. Kramisar

2009-04-28 @ 11:33:21
Postat av: Katarina

styrkekramar till er alla, mina tankar finns hos er hela tiden och kunde jag så skulle jag ta Johan en dag.

2009-04-28 @ 12:21:21
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vart bor ni skulle gärna ha broder och hitta på något med honom har ju själv en son med massor av intressen eller kan jag hjälpa er föräldrar med något skriv till min mail adress i så fall.



Kram

2009-04-28 @ 12:24:34
URL: http://www.bellaochputte.se
Postat av: En annan mamma ...Yvonne

Att vänta på att detta elände ska ta slut samtidigt som man inte vill att ens eget barn bara inte kommer att finnas längre. Inte le åt dig, er och brosan är nog ett av de värsta en mamma eller förålder kan tänka sig. Om ett mirakel sker så låt det ske NU. Mina, våra tankar går idag till er alla och vad säger Johan? Vad tänker han? Pratar han med brosan? Önskar er mirakel ... Angel's mamma Yvonne o pappa Patrick. Angel säger att hon ber för Tim och hoppas att ett Mirakel sker och får Tim att vakna och skratta o le...

2009-04-28 @ 12:36:47
Postat av: kjersti

Jävligare än så här blir det knappast. Tänker på er.

2009-04-28 @ 12:40:29
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Lillan

Tanker på er./Lillan

2009-04-28 @ 12:43:00
Postat av: Ewa wallin

Hej... Semlans matte här. jag kan ta ut Svinto om ni vill, å Johan får jättegärna vara med min Hugo som är 6. Skickar mitt telnr via mejlen.

Kramar å många tankar till er.....

2009-04-28 @ 12:45:08
Postat av: Charlotte

Hej, vår son Gustav har AML och har svarat dåligt på behandlingen. Vi väntar på transplantation men får inte ner cancern. Jag så er i julas när kändistomtarna var på ALB och jag följer er här på nätet och via gemensamma bekanta.

Det här är våra silversmycken: www.uttryckdig.se. Vi kanske kan hjälpa er ta fram ett fint silversmycke.

Maila mig gärna.



/Charlotte

2009-04-28 @ 12:48:37
Postat av: Johanna

Sänder otroligt många tankar till er. Ger Tim & er massa med styrkekramar.

Kram Johanna

2009-04-28 @ 12:59:43
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Alex mamma (Ewings sarcom)

jätte jätte mycket hjärtan o kärlek till er fantastiska familj...inte bara Tim som kämpar utan hela familjen Ahlgren...

2009-04-28 @ 13:31:52
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: Moa

MÅNGA KRAMAR! Det här är en mardröm som ingen borde få uppleva. Som många andra bor man ju dessvärre i fel del av landet för att kunna hjälpa till praktiskt....

2009-04-28 @ 14:26:48
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Isa

Tänkte bara nämna att det var så outhärdligt att se mitt barn ha så ont så till sist sa vi till henne att det var ok att släppa taget... Det var inte lätt att säga det för man vill ju aldrig släppa men kanske kanske blev det en lättnad för henne, att hon inte behövde kämpa mer för vår skull utan att hon hade gjort allt och nu var fri att gå... Det kändes bra efteråt att vi sa så och fann också stöd i böcker av Elisabeth Kubler- Ross, som handlar om barn och döden.



Hoppas det var ok att jag delade med mig av detta. Man får alltid följa sitt hjärta i allt man gör så känns det inte rätt för er så säg inte så till ert barn.



Jag önskar av hela mitt hjärta att ett mirakel kunde ske för er. All min styrka sänder jag er!

Isa med Evelina i hjärtat

2009-04-28 @ 14:56:53
Postat av: Jossi

De gör ont i mej.. även om ja inte känner er.

Men har läst bloggen ett tag, sen tim var med i KP.

kramar

2009-04-28 @ 15:06:57
Postat av: Fillis

Hoppas SABH kan göra nåt åt Tims smärta, morfinpump eller liknande vore väl på plats. Det är väl inte meningen att han ska ha ont i det här skedet. Dessvärre finns det väl inget mot eran smärta, jag lider verkligen med er. Kramar

2009-04-28 @ 15:21:37
Postat av: Lotta

Tänker på er. Hade gärna tagit hand om lillebror men nu bor jag för långt bort. Känns ändå som om jag känner er fast det bara är här i "rymden". Många kramar till er alla från en annan förälder.

2009-04-28 @ 16:03:34
Postat av: Jacob.B med fam

Tänker på er.. Den här mardrömmen som vi alla föräldrar till cancer sjuka barn är så rädda för,där befinner ni er i.. Det är grymt och overkligt.Vi hade det jobbigt i december men ändå hittar vi inga ord som kan trösta. vi tänder ett ljus för Tim. Krama varandra hårt.

2009-04-28 @ 16:40:55
Postat av: Sofie

Upprepar vad alla andra sagt, men vill instämma i kören och önska er styrka. Egentligen finns det ju inga ord att ta till i det här ofattbara som drabbat er. Tänker på lille Tim och er alla.

2009-04-28 @ 16:44:12
Postat av: Anna

Vågar knappt gå in och läsa här nu, ändå måste jag få veta hur det går för er älskade Tim. Kan tänka mig vad ni går igenom, men aldrig riktigt förstå.

Styrkekramar i massor och jag hoppas att Tim får hjälp mot sin smärta.

Kram

2009-04-28 @ 17:09:07
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Linda

Finner inga ord till den marddröm ni befinner er i. Tänker på er...

2009-04-28 @ 17:19:45
URL: http://linda1978.blogspot.com
Postat av: Anders Färemo

Känner tyvärr alltför väl igen vad ni skriver. Man slits mellan känslan att ens barn inte ska ha ont mer och önskan att få behålla dem bara en liten stund till. Har inga bra råd att ge, förutom att bry er inte alls om omvärlden, den gör sig påmind tids nog. Och utnyttja kompisar och vänner för praktiska saker så mycket det bara går.

Tänker på er

Anders (Matildas änglapappa)

2009-04-28 @ 17:53:32
URL: http://hem.passagen.se/dummapricken
Postat av: Millan

Hej! Smyger in och kollar läget..Tänder ljus här hemma för er i kväll.Tänker på er! Massor av styrke kramar Millan

2009-04-28 @ 18:48:26
Postat av: Ramona Fransson

Hej,



Åh, hur ska man klä smärta i ord? Egentligen finns inga ord som kan ge tröst. Ikväll 28 april kommer Karlvagnen i P4 med Kjell Peders och ämnet är hur man hanterar sorg och ångest, som kryper i ens kropp likt spindlar på picknick. Jag ska länka Tims sida på min blogg och jag ska tänka på er alla varje dag...inte ge upp...inte ge upp...

2009-04-28 @ 18:48:27
URL: http://www.ramona.fransson-blogspot.com
Postat av: Ramona Fransson

Ursäkta, gav fel stavning till min sida. Nu är den rätt. Länken är ute till Tim.

2009-04-28 @ 19:02:40
URL: http://ramona-fransson.blogspot.com
Postat av: Siss

Det finns ju inget man kan säga som lindrar er plåga, men kanske vetskapen att vi är många som tänker på er ändå känns bra!

Jag tror alldeles bestämt, att detta är det ALLRA värsta en människa kan drabbas av....att ens barn dör före en själv. Vet inte vad ni tror på eller anser, men JAG är absolut säker på att vi alla kommer att mötas en dag!

För oss här på jorden kanske det verkar länge, men för den som gått i förväg är det bara som en dag.....står ngt liknanade i Astrid lindgrens " Bröderna Lejonhjärta"....Tim kanske bara tar en roddtur eller leker en stund med andra änglabarn innan ni andra kommer!

Det finns säkert änglaföräldrar där oxå, som tar hand om T så länge......

Massor av medkännande kramar/Siss

2009-04-28 @ 19:03:12
Postat av: Johanna

Finner inga bra ord, allt är så fruktansvärt...



Mina tankar är med er hela tiden



Många kramar

2009-04-28 @ 19:39:43
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Styrkekramar i massor... Hoppas att de lyckas ställa in morfinet så att Tim slipper ha ont... hoppas att ni har någon som kan se till att ni får mat i magen, ni behöver all energi ni kan få... hoppas att någon som Johan känner sig trygg med kan ge honom en stund med roligheter och massor med kramar. För det fina med kramar är att de aldrig kan ta slut.

Jag känner så med er.

2009-04-28 @ 19:57:24
Postat av: Monica R

Många varma styrkekramar.. tillvaron måste kännas olidlig.. å ena sidan vill man och å andra sidan klamrar man sej fast vid hoppet..



Jag hoppas ni alla får en lugn natt

stor kram Monica R

2009-04-28 @ 20:16:28
Postat av: Malin...

"Lev en sekund i taget" fick jag höra en gång. Det är inte så lätt att göra som att säga, men ändå ett sätt att försöka uthärda när det känns outhärdligt. Önskar er kraft nog att orka en sekund till, och sedan ännu en, och ännu en, och...

2009-04-28 @ 20:19:50
Postat av: anette

puss och kram

2009-04-28 @ 20:21:33
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Sänder er styrkekramar i massor.

Hoppas att de lyckas ställa in morfinet så att Tim slipper ha ont...hoppas att någon kan se till så att ni får mat i magen. Ni kommer att behöva all energi ni kan få... hoppas att någon som Johan känner sig trygg med har möjlighet att hitta på något skoj med honom och ge honom en tröstande kram...

Det fina med kramar är att av dem finns det hur många som helst, de kan aldrig ta slut.



Jag känner så med er.

2009-04-28 @ 20:27:35
Postat av: Anonym

Sänder er styrkekramar i massor.

Hoppas att de lyckas ställa in morfinet så att Tim slipper ha ont...hoppas att någon kan se till så att ni får mat i magen. Ni kommer att behöva all energi ni kan få... hoppas att någon som Johan känner sig trygg med har möjlighet att hitta på något skoj med honom och ge honom en tröstande kram...

Det fina med kramar är att av dem finns det hur många som helst, de kan aldrig ta slut.



Jag känner så med er.

2009-04-28 @ 20:29:17
Postat av: Åsa

Hoppas att ni fått hjälp med Tims smärtlindring nu så att ni åtminstone kan känna er säkra på att han inte har ont. Det ska han ju absolut inte behöva ha, det är eländigt nog ändå...

Önskar att ni får en lugn natt och att miraklet kunde få ske, att detta bara vore en hemsk dröm.

Kramar om...

2009-04-28 @ 20:29:24
Postat av: therese/abbe

hejsan gud vad jag lider med er¨.... jag vet inte vad man ska säga ... för man har inte vart i samma situation men vi hade lite problem med vår äldsta son när han var liten det va ju då vi träffades på AL sjukhus.... för 3 år sen om ni minns .. vi hade ju bara 50% chans att han skulle överleva sin operation ... och den situationen va den värsta i mitt liv så jag kan tänkla mej hur ni mår... men jag har läst ang johan och jag har ju 3 pojkar som e 3,2,1 år och jag tror det hade varit kul för johan om han kom ut lite o fick tänka på annat... jag skulle gärna ta med mig han o mina ungar till max eller skansen eller nått om ni skulle vilja... men jag skulle gärna vilja ha eran adress för jag skulle vilja skicka en sak till tim som jag har.... abbe hälsar till dej o gubben din och pussa barnen från oss ... tänker på er alltid .. varma kramar till er alla /therese o abbe

2009-04-28 @ 20:37:36
Postat av: Erica

Jag hade varit och hämta Johan för länge sedan om jag inte bott i Skåne. Hoppas att det är någon annan som kan ställa upp och det tror jag säkert att det finns. Tänker på er!! Många Kramar!!

2009-04-28 @ 20:51:05
Postat av: Fuschia

Vi bor strax utanför Uppsala. Kanske vi kan ses???Johan få leka med våra söner.



Vad jag tänker på er!!



Världens största kram till Tim! Och er!!!



Susanne

2009-04-28 @ 21:15:30
URL: http://blogg.passagen.se/fuschia
Postat av: Jenny (Moas mamma)

Tänker på er, finner inga ord, denna djä... sjukdom.



Styrkekramar till er alla

2009-04-28 @ 21:15:58
URL: http://moahenriksson.blogg.se/
Postat av: Maria Landskrona

mina tankar finns hos er.

2009-04-28 @ 21:56:01
Postat av: Anna

Många många kramar och allt gott till er!

2009-04-28 @ 21:56:54
URL: http://www.laufelille.blogspot.com
Postat av: daddy

Hej

Fick länken hit av Ramona Fransson som tycket jag skulle skriva några uppmuntrande rader. Men vad kan man skriva som muntrar upp i sådan jobbig situation?

Jag har en blogg som heter daddys (http://daddys.blogg.se) som handlar om min nu tre år långa kamp för att få vara en del av mitt barns liv. När man läser hur Tim och ni runt om honom har det så blir det krig som föräldrar för om sina barn efter en separation ännu mer obegripligt idiotiska.



Jag har sett döden på nära håll, har också en gång varit mycket nära själv att möta den, så den skrämmer mig inte längre. Jag tror på de ord som Neale Donald Walsh skrev i sin bok "samtal med gud" (rekommenderas). Där skriver han att vår rädsla för döden är irrationell, att se den som hemsk och hotfull är fel utan han menar att det kommer att vara den bästa upplevelsen vi någonsin kommer att få uppleva. Krönet av vårt liv och ögonblicket då all jordlig smärta släpper och man återgår till ett tillstånd av rent varande.



Det är saknaden hos oss som blir kvar som är så fruktansvärt smärtsam. Men för den som gått vidare är all smärta borta.



Vet att det är föga tröst och när ett barn drabbas verkar det så orättvist. Jag hade gärna satt in pengar på ert postgiro, men efter tre års juridisk strid så finns det inte något kvar. Men sådant slutar också ha betydelse när det gäller ens barn. Då blir allting annat oviktigt. Tim är ganska exakt lika gammal som min dotter. Jag ser henne lida också, men på ett annat sätt. Hon får inte träffa sin pappa trots att hon själv vill. Jag längtar efter henne hela tiden och alla gråtande avsked har misshandlat mitt hjärta svårt.



Jag vet att det när det handlar om ens barn så finns ingen värre smärta på jorden än att mista det. Jag skickar mina varmaste lyckönskningar och all min kärlek till er, även om jag inte känner er.



Jag har spelat in en låt som jag och några vänner spelade på min vän Pers begravning 2007. Vi hade känt varann i 15 år och turnérat runt Europa otaliga varv. Han var den bästa vän jag någonsin och den bästa trummis jag spelat med. Det kändes så konstigt att göra den där sista spelningen ihop i kyrkan. Han var där, och han gillade det. det vet jag.



Låten heter "All my tears" och finns här:

http://www.myspace.com/slowburnswe

2009-04-28 @ 22:10:03
URL: http://daddys.blogg.se/
Postat av: Marianne (småland)

Mitt hjärta blöder och tårarna rinner. Ingen skulle behöva uppleva det ni går igenom, livet kan tydligen vara ofattbart grymt. Jag har inte förmåga att greppa er smärta. Kram.

2009-04-28 @ 22:20:51
Postat av: Maria Henriksson

Det är omänskligt det ni går igenom. Jag lider och tycker så synd om Tim.

Kram

2009-04-28 @ 23:21:04
Postat av: Rita

Bara en rad för att visa mitt stöd och påminna er om att andas. För Tim och för Johan. Kramar!

2009-04-28 @ 23:44:31
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Stora styrkekramar till er alla och ett stort hopp om mirakel.Kramar från Varberg

2009-04-29 @ 00:56:56
Postat av: Loppan

Lilla Tim, som om det inte räcker! Hoppas att han slipper ha ont! Tänker på er, många kramar!

2009-04-29 @ 07:22:06
Postat av: Anna

Godmorgon familjen! Jag hoppas att natten varit bättre och att ni har hittat en bra smärtlindring till lilla Tim, det gör så ont att tänka på att han lider och det måste vara det grymmaste man kan utsättas för som förälder.



Ni finns i mina tankar flera gånger om dagen och jag ber för ett mirakel!



Kram!

2009-04-29 @ 07:32:00
Postat av: Marie

Finns inga ord...



Skickar många styrkekramar till er!

2009-04-29 @ 09:50:55
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Monica R

många kramar, jag tänker på er!!!!



Monica R

2009-04-29 @ 11:16:49
Postat av: Boel

Förmiddag och jag hoppas att natten varit lite lugnare för Er, att Timpa inte har haft smärtor.

Ni finns i mitt inre hela tiden och jag tänker natt och dag på Er hela familjen Ahlgren.



Kramis

Boel m. familj

2009-04-29 @ 11:35:49
Postat av: Astrid

Hej,



Tänker på er och skickar styrkekramar!



Med förhoppning om ett mirakel,



Astrid med familj

2009-04-29 @ 11:57:50
Postat av: Margareta

Jag säger som många andra här, kan det inte ske ett mirakel..vilken bottenlös sorg o smärta ni tvingas gå igenom, o stackars lilla Tim! Jag hoppas ni orkar ta en liten stund i taget,o att ni har några axlar o luta er emot! Det hjälper inte så mycket, men jag vet att det kan lindra för stunden..Oerhört många deltagande tankar från Maggan

2009-04-29 @ 12:19:59
Postat av: Linda

Skickar er och Tim styrkekramar!

ber att ni ska få erat mirakel!

2009-04-29 @ 12:26:59
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hur är det med er?

2009-04-29 @ 12:48:40
URL: http://www.bellaochputte.se
Postat av: Ima

Tittar in många gånger per dag, ljusen brinner för er och i mina tankar finns ni med ständigt!



Varma varma och många kramar

Ima

2009-04-29 @ 12:58:57
URL: http://www.lifeofima.blogspot.com
Postat av: Lotta

Fy vad livet är orättvist! :( Hoppas verkligen att miraklet kommer! Massas styrke kramar från en som läser!

2009-04-29 @ 13:20:22
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: mireille

Är en tjej på 31 år som bor i Linköping. Har följt dig Tim o din familj på er fina blogg. Måste säga att jag beundrar dig Tim. Coolare kille får man leta efter. Tänker på dig o din familj flera gånger om dagen. Håller även tummarna för att du inte skall lida mer. Du om någon som är "vår hjälte" skall inte behöva lida mer av den förbaskade sjukdomen. Hur som helst finner jag ju inte några ord som kan trösta men vill och hoppas att du o din fina familj känner att vi är många som tänker på er extra mkt nu. All vår kärlek till er och extra mkt kärlek till dig Tim. //Massor av KRAMAR

2009-04-29 @ 13:31:40
Postat av: Anneli

Undrar så hur det är med er idag... Tittar in på sidan gång på gång, orolig för att det är sämre... Kram till er

Anneli i Vänersborg

2009-04-29 @ 14:08:51
Postat av: karin

Undrar också hur det är med er alla idag. Tänker på er. Skickar en miljon styrkekramar till er alla kram Karin

2009-04-29 @ 14:22:46
Postat av: Jenny (skååningaen) Nilsson

Älskade Tim, tänker på dig jämt. Du och ditt underbara jag är med mig hela tiden. Önskar dig ett liv utan smärta och sorg, snart är du där min vän och du ska fortsätta och vara i mitt hjärta för evigt! Din familj försöker vara stark, men det är svårt att se dig såhär..önskar att jag kunde ta lite av den smärtan och bära den istället för dem. Mitt hjärta värker för dig och de dina! Skickar massor med stärkande änglar upp till Stockholm från Ramlösa. Kramisar// Jenny

2009-04-29 @ 14:24:54
Postat av: Elise Och Lina å

Hejhej. Vi läste precis vad ni skrev i går. Fy fan va hämskt det här är. Varför inte ett mirakel? Vi tycker så synd om våran lilla Tim. Våra tårar strömmar ner från våra kinder... // Elise och Lina å

2009-04-29 @ 14:28:40
URL: http://lissw.blogg.se/
Postat av: Carina

Vi vill ha ett mirakel till våra anhöriga i denna sjukdom! NU!! Helst igår! Men... Sanningen i vitögat..det kommer ingen jävla medicin

(ursäkta språket). Men det känns ibland såååå!! orättvist!! Varför?? varför?? Varför?? Det är ingen tröst, men miraklet vi undrar över är kanske just när våra anhöriga i denna sjukdom slipper smärtan och ser in i sitt nya liv. Styrkekramar till er i er svåra stund!!

2009-04-29 @ 15:49:41
URL: http://mammaamiaa.blogspot.com/
Postat av: Giesela

Slickar min kraft och energi till er. Behöver ni andrum/hämta krafter så är ni välkomna hit till oss i Grisslehamn. Eget boende och närheten till havet, och frisk luft bjuder vi er på. Stor kram från hela familjen Rinse

Din mamma och jag gick i samma skola i Kungsängen !

2009-04-29 @ 17:53:46
URL: http://www.realrinse.se
Postat av: Giesela

Skickar ska det stå, inte slickar. Förlåt !!!

2009-04-29 @ 18:09:17
URL: http://www.realrinse.se
Postat av: Rita

Hemkommen från jobbet....sätter igång datorn och försöker samla mod att gå in här. Vill så gärna tro på ett mirakel! Hoppas så att ni har någon vila i era liv idag. Kramar Rita

2009-04-29 @ 18:42:42
Postat av: Jessica (Ryans mamma)

Kan inte säga mer än att jag tänker väldigt mycket på er alla. Inte minst på Tim som får sluta sitt liv alldeles för tidigt.

Många många kramar till er

Jessica

2009-04-29 @ 20:25:58
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: Lillan

Tänker på er/Kram

2009-04-29 @ 20:31:36
Postat av: Maria

Tänker så mycket på er och detta fruktansvärda ni står inför. Det är så orättvist och hemskt. Det får bara inte ske. Ni är mitt upp i det som jag fasar för att få uppleva. All styrka till er hela familjen. Kram Maria mamma till Victoria och Marcus

2009-04-29 @ 20:32:01
URL: http://familjenmangelin.blogspot.com
Postat av: Johanna Wallin

Är arg ledsen och frustrerad, över att inte kunna göra nåt. Inte kunna lindra varken eran eller Tims smärta och inte kunna ge er eran son "tillbaka". Vill så gärna erbjuda vår tid, dammsuga, handla, laga mat mm men är bara ytterligare en (antar jag) främling i mängden. Tim du upptar min tankar hela dagarna. Du har lärt mig på 3 dagar (3 dagar sen jag hittade bloggen) att njuta av vår son dag som natt, i skratt och gråt.



Kan vi ändå bistå med nåt, komma med matlådor, vad som helst, hör av er.

// En mamma och pappa i Sundbyberg

2009-04-29 @ 20:47:30
Postat av: Katarina

Hej Anna-Karin! Har hört om er situation många gånger de senaste åren, men har också sista tiden följt er blogg. Varje gång jag läst om er har jag känt att jag vill skriva och säga något klokt, tröstande och hoppfullt, men det har helt enkelt tagit stopp. Det är så svårt att finna ord i denna ofattbart sorgliga och orättvisa situation. Jag hoppas att ni någonstans i allt mörker kan känna stöd och styrka hos varandra och i vetskapen om att det finns många många som tänker på er.



Kramar Katarina (f d Lindborg)

2009-04-29 @ 21:08:56
Postat av: Monica R

kikade in för att se hur det är med er.. förstår att uppdatera bloggen inte är prio just nu. skickar många många många många många mååååånga kramar med superstyrka till er.



Monica R

2009-04-29 @ 21:12:57
Postat av: Annika M

Tänker så på er. Så mycket.



Och ni andra som bor nära och som vill göra något. Gör det. Någon som är i en sådan här situation orkar inte fråga om hjälp. Men jag tror att hjälp accepteras om den inte blir påtvingad. Blir det nej, så blir det. Men man orkar inte själv ta kontakt!

2009-04-29 @ 21:17:33
Postat av: Anette

hej igen

Ta vara på er och era underbara barn och

så gör vi en stor kramsida

kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram

alla skickar en kram till Tim och till hela familjen

kram från Anette med fam.

2009-04-29 @ 22:25:43
Postat av: Magdalena

Kära fina familj. Vad ni har kämpat - och kämpar - jag bara förundras över hur ni trots allt har klarat allt - och fortfarande gör. Glädjs över att Tim trots allt har så bra föräldrar! Varma tankar till er inte minst en stor respekt för vad ni nu genomgår.

2009-04-29 @ 22:43:22
Postat av: Tilla

Det känns jobbigt för er att genomlida denna fasen som ingen borde få göra det. Tänker hela tiden på er, hur ni har det och så. Det känns också konstigt att jag är nära er nu, besöker vänner här i stockholm men man kan inte låta bli att kolla ert blogg och höra hur Tim har det. Det känns förjävligt att se honom så dåligt nu. Hoppas det kommer folk som kan ta hand om Johan när ni har det svårt nu.



Håller med om de andra som tycker att ni är fantastiska föräldrar och det är ni verkligen!

2009-04-29 @ 23:02:31
Postat av: Veronica

AK och Janne, jag har inget bättre att skriva än att jag tänker på er och hoppas som alla andra att Tim ska få genomlida detta utan smärta åtminstone. När det kommer till er smärta har jag inga bra lösningar mer än att vi tar gärna Johan efter dagis så mycket det går om han själv vill. Jag hör av mig och ni har mitt nummer också.

Varma kramar från familjen Snis

2009-04-29 @ 23:21:22
Postat av: Anna

Jag tänker på er! Hoppas att Tim är smärtfri och att ni snart får ro i familjen.



Många kramar!

2009-04-30 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback