Bilder från begravningen


Kommentarer
Postat av: Kicki

Oh, va fina bilder!Kommer aldrig att glömma denna dag. Så fin och minnesvärd! Kram

Postat av: Caroline

Ser ut som att Tim fick en fin dag. Kan inte sluta tänka på hur många denna lilla kille har berört, hur många människor som känner med er i denna stora sorg. Människor som aldrig träffat er, men som ändå har er och Tim i sina hjärtan.

Postat av: mireille

vilka rofyllda kort. det lilla man kan se av utebilderna så ser det så vackert ut. tänker på er väldigt ofta fortfarande. tim har verkligen gjort avtryck hos mig och jag är säker på att vi är många som känner likadant. ta hand om er kramar/ tjejen från linköping.

2009-06-05 @ 17:23:11
Postat av: Anette

Vilka fina bilder, kan tänka mig att begravningen var väldigt fin fast tung.

Massor med kramar Anette

2009-06-05 @ 17:23:24
URL: http://nenne68.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vilka fina bilder man kan riktigt känna stämningen. Styrkekramar i massor.

2009-06-05 @ 18:33:55
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina bilder, skönt med ljusa färger. Tänker på er massor! <3

2009-06-05 @ 18:47:05
Postat av: Anna

Fint det ser ut att ha varit. Sitter här med tårar i ögonen och tänker tillbaka på när min pappa gick bort. Det är jobbigt när det blir så där tomt.

Tänker på er!

Kram

2009-06-05 @ 19:01:40
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: "V" ( Veronica)

Man gjorde sig en bild i huvudet,

av begravningen,kistan och så..

Tack för fina bilder så vackert men ändå så sorgligt..

VARFÖR!!! måste detta hända!?

Jag hoppas att de omkring er tänker till och EJ glömmer bort er,ni har förut kunnat fokusera på Tims sjukdom,begravningsförberedelser och så men nu när allt är över och tomheten måste bli övermäktig-det är då ni behöver stöd!!

Kan bara säga att vi är många "utifrån" som tänker på er men jag hoppas att de i er närhet verkligen finns där för er-tror att det handlar om att folk ej vet vad de ska säga etc. men ibland kan det räcka med en kram/handtryckning eller så.

kramar från lilla mig..

2009-06-05 @ 19:06:22
Postat av: susann

Vilka fina bilder, men så sorgligt och tänka på att de är Timpas begravning. Massor av kramar !

2009-06-05 @ 19:38:07
Postat av: Pysan

Vilka fina bilder..



Bilden av blomhjärtat var jättevackert..



Kram Pys

2009-06-05 @ 19:39:11
URL: http://pysan.wordpress.com
Postat av: marie

Så fint det var rörande att se tårar i ögat. Fina bilder .Tack för att ni orkar och vill forsätta att dela med er till oss. Ni har en plats i mitt hjärtat för alltid ,skulle ni ha vägarna förbi Motala Ring då

Kram Marie i Motala

2009-06-05 @ 19:48:52
Postat av: Margareta

Tack kära ni som låter oss få se lite bilder..vi är nog många som följt med ett tag!!Det finns inget o säga när allt är sagt..jag kan förstå den bottenlösa smärtan. All styrka o gå vidare skickar jag till er, Kram Maggan

2009-06-05 @ 20:50:20
Postat av: Moa

Vad fina bilder, det syns att det var en vacker begravning... Men så fruktansvärt fel... Kram!

2009-06-05 @ 21:43:43
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: karin

Vilka fina bilder. En begravning med mycket värme och kärlek och sorg...Tänker på er. varma hälsningar Karin

2009-06-05 @ 21:45:14
Postat av: Lia i Älvdalen

Synd att man bor så långt bort och har krämpor som hindrar mig en hel del. Mycket fina bilder. En fin begravning. Ni finns för alltid i mitt hjärta. Så tråkigt att jag aldrig hann träffa Tim. Kram/Lia

2009-06-05 @ 21:56:47
Postat av: Lotta (Davids mamma)

Så underbart fint.

Många kramar

2009-06-05 @ 22:00:02
URL: http://www.siredison.blogspot.com
Postat av: Millan

Förstår att det känns tomt nu... Ni finns i mina tankar hela tiden. Det ser ut att ha vart en otroligt vacker begravning, så ljus och fin..Men så sorgligt. Vardags lunken fortsätter för alla andra, medans eran tid säkert står still. Hoppas det blir bra för Johan snart oxå..Hoppas ni får trevligt på festen i dag och imorgon. Tack för att vi får ta del av ert liv! Många kramar Millan

2009-06-05 @ 22:30:58
Postat av: Carina

Så otroligt vackra bilder och vilken fin begravning er TIM fick.

Det måste ju kännas så otroligt tungt mellan varven, om inte alltid. Just nu har min mamma åkt berg och dal bana i att må mindre bra. Denna jävla sjukdom! Usch.

Kram på dig TIM!!

2009-06-05 @ 23:07:14
URL: http://mammaamiaa.blogspot.com/
Postat av: Ann-Charlotte

Så vackra bilder men ofattbara !

Hoppas att ni får det bra på dom tillställningar ni ska gå på .

Varje sak ni orkar göra tar er ett litet, litet steg framåt .

Lina Sören Ann-Charlotte S W

2009-06-05 @ 23:12:35
Postat av: Lena i Lyckebo

Det gör så ont i hjärtat att ni fått gå igenom denna mardröm med saknad och sorg. Jag vet att det gör ont länge men det domnar av lite mer och mer allt eftersom tiden går. Livet går vidare men är aldrig detsamma som förut.

Kramar och hoppas att Johan får en fin födelsedag

2009-06-05 @ 23:30:28
URL: http://www.fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Nathalie

Vad vackert. Jag minns mormors begravning för bara nån månad sen, det var också vackert. Känns bra att ta farväl med alla vackra blommor och bilder. Men ändå otroligt jobbigt att vara så nära personen men ändå är personen så långt borta. Jag hoppas verkligen ni tar er ur det här. Många värmande kramar!

2009-06-06 @ 00:29:06
URL: http://karvegard.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bilder talar för en mycket fin begravning. Blommorna lyser med lagfärgen :-) Det är för Tim!!!



Tack för att ni delar med er



Stor kram Johanna

2009-06-06 @ 08:11:12
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: catta

2009-06-06 @ 10:56:25
Postat av: Jonas Kempe

Det ser ut att ha varit en fin begravning, även om det är så fruktansvärt fel att det är ett barn som begravts.

2009-06-06 @ 10:56:33
URL: http://www.nordicgarrison.net
Postat av: catta

Vilka vackra bilder! Det är så vackert och rofyllt. Kan tänka mig att Johan kommer bli glad när han får sin present! Hoppas ni får kul på tillställningarna ni ska gå på. Det är ni värda! Många kramar Catta

2009-06-06 @ 11:19:20
Postat av: Elisabet Roslund

Jag vet verkligen hur saknaden känns.......

Varmaste kram/Elisabet, änglamamma

2009-06-06 @ 14:03:35
Postat av: angelica

åh ser att blommorna är i djurgårdens finare, så otroligt fint för Tims skull.

2009-06-06 @ 15:29:59
URL: http://shooegirl.blogg.se/
Postat av: Josefina

Så fint det ser ut. Vackert, rofyllt, fullt av kärlek.

2009-06-06 @ 15:41:24
Postat av: Åsa W

Tack för vackra bilder, det var en enormt vacker och stämningsfull begravning. Tack för att vi fick dela den med er. Ta hand om er

Kram

2009-06-06 @ 16:18:41
Postat av: Mikaela

denstarkastestjärnan.blogg.se, förlorade deras son Victor runt samma tid ni förlorade Timpa, fast bara 1 ½år gamnmalö blev han. Hon beskriver mycket känslor som ni säkert känner lika. Jag grät flertal gånger när jag hittade er blogg för cirka 1½år sen, hoppades in i det sista att han skulle klara den där sjukdomen. När han väl dog blev jag bara helt stum, blev väldigt rörd av det sista bilderna ni delade med er av. Tack för att ni delar med er. Kramar till er alla!!

2009-06-06 @ 20:39:31
Postat av: Mikaela

http://denstarkastestjarnan.blogg.se/ ska det vara förstås.

2009-06-06 @ 20:40:26
Postat av: Boel

Tack för att Ni delar med Er, Marie, lilla Elsa och jag Boel kommer och grattar Johan. Stefan kommer nog senare då han skall till Huddinge och grillningen.

Är det hemma hos Er eller??

Ledsen att jag inte hört av mig, Sonen har gått ut skolan så det har varit en del att göra.



Kramis Boel

2009-06-07 @ 09:06:17
Postat av: Alex mamma (Ewings sarcom)

men så vackra bilder o va många blommor, tänker på er o är så tacksam att ni fortfarande orkar dela med er kramar i massor...

2009-06-07 @ 16:52:18
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: Millan

Kramar om

2009-06-07 @ 18:01:37
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Vackra bilder men ändå så fel, så fel. Stora styrkekramar till er alla från Varberg

2009-06-07 @ 18:56:29
Postat av: "V"

Grattis i förskott Johan,

hoppas du får en toppendag imorgon !!!

Kramar till er alla :)

2009-06-07 @ 19:47:07
Postat av: challe

så fint :) makes me cry.

2009-06-07 @ 20:57:48
Postat av: Amanda

mina tårar rinner. vilka otroligt fina kort. han saknas er älskade lilla tim, men för alltid vakar han över er. Kramar

2009-06-07 @ 22:50:08
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Rita

Hade aldrig trott att Djurgårdens färger skulle kunna se så fina ut =). Det känns fint att se att begravningen verkligen var en hyllning till Tim och att eran familjs kärleksfulla fina själ verkligen fanns med överallt! Jag kan verkligen relatera till det ni skriver om Johan. Hampus har börjat få en del svåra dagar han åxå nu när stormet bedarrat efter skilsmässan och allt som varit i vårt liv. Det måste ju komma upp någon gång men jag förstår verkligen att det måste kännas som alldeles för mycket att orka tackla när ni inte hunnit skaffa några reserver själva ännu. Jag vet faktiskt inte vad ni ska kunna göra för att få en livsituation som håller även för Johans sorg... Men jag är övertygad om att ni är dom bästa föräldrarna även för Johan. Ni är ju såna - underbara och älskande föräldrar som går genom eld för era pojkar! Ännu en gång massor av kram från mig till er! /Rita

2009-06-07 @ 22:56:31
Postat av: julia

2009-06-07 @ 23:23:22
Postat av: julia

Vilka vackra bilder, ni gjorde det verkligen till en hyllning... Ni är såna kämpar och jag beundrar er så, fortsätt kämpa!

2009-06-07 @ 23:41:23
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Helen

Så underbara bilder, så vackra blommor...men det ska ju inte vara en tolv-åring som skulle ha hela livet framför sej...

Jag blir så berörd av er blogg och tänker mycket och ofta på er....kommenterar inte så ofta men tankarna finns där..och idag tänker jag på JOHAN...GRATTIS PÅ FÖDELSDAGEN !! Hoppas du får en bra dag med många paket....vad tycker du bäst om?? Är det Lego?? Varma kramar till dej och dina föräldrar från Helen i Malmö

2009-06-08 @ 06:30:32
Postat av: Helen

Så underbara bilder, så vackra blommor...men det ska ju inte vara en tolv-åring som skulle ha hela livet framför sej...

Jag blir så berörd av er blogg och tänker mycket och ofta på er....kommenterar inte så ofta men tankarna finns där..och idag tänker jag på JOHAN...GRATTIS PÅ FÖDELSDAGEN !! Hoppas du får en bra dag med många paket....vad tycker du bäst om?? Är det Lego?? Varma kramar till dej och dina föräldrar från Helen i Malmö

2009-06-08 @ 06:37:48
Postat av: Katarina

GRATTIS på födelsedagen Johan hoppas du får en riktigt fin dag ;)

2009-06-08 @ 07:50:23
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Laila

Jag kan inte sluta gråta när jag kommer in på er sida,jag lider så för eran skull.Jag hoppas att jag aldrig kommer att få vara i eran situation.Jag för står om ni ena dagen håller på att förlora förståndet men samtidigt måste ni gå vidare för eran lilla kille Johan.Men i alla fal er begravning värkar ha varit så fin må er lilla ängel få villa i frid @-->-----

2009-06-08 @ 09:13:54
Postat av: Lotta

Vackra bilder. Kramar till er alla. Och Grattis till Johan som fyller år.

2009-06-08 @ 09:38:01
Postat av: Johanna

Grattis Johan på födelsedagen!:)

oj jättefin begravning..Ofattbart han är borta. Har sett honom i verkligen, då var han glad kille. sorgligt..Tänker på er alla tre och Tim är med änglar och är inte ensam. Många massor kramar från oss I krusboda

2009-06-08 @ 10:15:29
Postat av: Jenny (Tobias mamma)

otroligt fint... kan inget annat än att gråta... kram





JOHAN stort grattis på din födelsedag!!!

2009-06-08 @ 12:28:58
Postat av: Trine

Grattis Johan!! Du blir snyggare for varje ar ;)Kram , Trine

2009-06-08 @ 17:10:11
Postat av: Millan

Grattis Johan!! Stor kram Millan

2009-06-08 @ 19:23:24
Postat av: Heidi

Grattis på födelsedagen Johan!! Hoppas du haft en bra dag och att du fått finfina presenter!! Och så vackra bilder fr begravningen! Det syns att det var en fin begravning. Många kramar!!!!

2009-06-08 @ 20:19:18
URL: http://heidin72.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag?Det är ingen vanlig dag! För det är Johans födelsedag! HURRA HURRA HURRA

Stort Grattis och stora styrkekramar från Varberg

2009-06-08 @ 20:20:06
Postat av: Frida i Linköping

Idag är Johans födsedag. Hurra, Hurra, Hurra! Och då vi sjunga glatt Hurra. Hurra, Hurra, Hurra! Hurra, Hurra, Hurra, Hurra - idag är det Johans födelsedag!!!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JOHAN! Hoppas du får en bra dag och lite nytt att köra in i bilgaragen...



Fina bilder - mycke´ tårar blir det!!!

Så fint, personligt och rörande ända ner i hjärteroten.Det glädjer mig att begravningsdagen blev så ljus och fin.

Blir ledsen när ni skriver att ni känner Er ensamma! Om en månad flyttar vi tillbaka till Tullinge igen och det innebär att avståndet krympt avsevärt...Finns det ngt jag kan göra eller hjälpa till med?

Tycker det är fantastiskt att ni delar med Er om Er resa och är oerhört Tacksam för de insikter ni via bloggen har gett mig!

Eftersom jag varit bortrest ett par dagar skickar jag styrkekramar i mängd och önskar Er ny kraft och mer värme!

Kramar fr Frida

2009-06-08 @ 21:43:47
Postat av: Cina

Hoppas att dig födelsedag igår blev precis som du ville ha den Johan, och att du fick fina presenter.

Fina och rofyllda bilder, trots en så otroligt sorglig dag.

Tänker på er, skickar styrka i massor...

Kram Cina

2009-06-09 @ 10:19:27
Postat av: Millan

Tänker på er! Kram Millan

2009-06-09 @ 20:29:21
Postat av: Ingrid begravningsassistenten

Tänker på er och vill önska Johan ett fint födelsedagskalas. Ta hand om er, fina familjen!

2009-06-09 @ 23:13:39
Postat av: Anneli

Tänker på er varje dag. Förstår att tomheten är fruktansvärd. Hoppas ändå att Johan hade en bra födelsedag, krama honom från mig!

Styrkekramar från Anneli i Vänersborg

2009-06-10 @ 08:47:49
Postat av: Frida i Linköping

Hej!

Ville bara tala om att jag tänker på Er - ständigt. Hoppas verkligen att Ni där uppe i Stada har bättre väder än här!

Önskar innerligt att Johans dag blev bra och att han kunde koppla bort allt som hänt för en stund. Jag förmodar att det var svårare för Er...

Styrkekramar och värme fr Frida

2009-06-10 @ 13:35:59
Postat av: Veronica

Hoppas läget är undere kontroll och att ni mår så bra som ni kan.

Tänker på er många kramar....

2009-06-10 @ 16:24:12
Postat av: Millan

2009-06-10 @ 19:16:34
Postat av: Millan

Hej! Hoppas Johan hade en bra födelsedag! Tänker på er! Varma kramar Millan

2009-06-10 @ 19:18:15
Postat av: Johan (Wilmas pappa)

Vi tänker på er!!

2009-06-10 @ 23:33:55
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Tänker på er. Stora styrkekramar från Varberg

2009-06-10 @ 23:59:14
Postat av: Frida i Linköping

Ville bara titta in och säga Hej!

Styrka & kraft fr Frida

2009-06-11 @ 13:53:13
Postat av: Therese

Det går inte en dag utan att jag tänker på er...

Vilka kort, alla färger och det gröna gräset,om ni nu fick välja gravplats så måste ni ha valt rätt.För det brukar inte se så öppet och ljust ut på skogskyrkogården.

Kram Therese.

2009-06-11 @ 14:58:25
Postat av: spelmee

besök min sida den äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-13 @ 08:11:11
URL: http://spelmer.webs.com
Postat av: sandra

vad fina bilder från begravningen fina blommor med

2009-06-17 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback