Saknar dig hjärtat

Åhhhh vad jag saknar Dig gubben. Hjärtat värker av sorg.
Dagarna utan dig är nästintill outhärdiga. Jag vill bara att du ska komma hem igen, att jag ska få smeka handen din o ge dig världens störta kram. Älskar dig så. Har inte varit på graven sen i söndags o det får jag dåligt samvete för. Hade ju tänkt vara där varje dag. Hörde att det låg kvar lite blommor vid graven o det glädjer mig, utan dem vore det så tomt. Väntar på att gräset ska växa o jag kan få plantera de blommor du valt. Vill inte att det ska vara såhär, vill ha dig tillbaka. NU!
Johan saknar dig, han frågade härom kvällen var du var: Vet inte om han riktigt har fattat. har jag fattat??? Vet inte?
Vill  inte!

TACK ALLA NI SOM FÖLJT VÅR KAMP, ALLA NI SOM SKICKAT SÅ FINA PRESENTER O ALLA NI SOM STÖDJER MINNESFONDEN.

När allt har lagt sig så ska vi ändra lite på hemsidan o ordna ordentlligt med minnesfonden. Men jag kan säga redan nu att vi kommer att fixa det här galant med allas hjälp o insatser.

I morgon är det 6-års kalas för älskade Johan. Det ser vi fram emot. Då kommer Starwars killarna o jag hoppas
 att inte alla barnen blir lika rädda som jag blev förra gången.
Dessutom kommer älskade Linnea upp till oss på lördagsmorgonen,det ska bli så skönt. Hon är en del av Tim så när jag kramar om henne känns det som en bit av Tim. All kärlek till Dig gumman, vår stora lilla tjej!

Ha En Trevlig Helg!
Kram
AK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna det värker i mitt mammahjärtat och "vän" hjärta då jag läser detta. Ingen kan förstå hur ni har det om man ej upplevt detta själv. Man kan föreställa sig hur ,det skulle kännas men ej mer. Ja denna Linnea verkar vara en underbar tjej. Inte för jag känner henne men allt man läst från er så verkar hon vara en ängel

2009-06-12 @ 11:13:29
Postat av: marie

missa att skriva att det var jag

2009-06-12 @ 11:14:09
Postat av: Julia Bjurling

Underbara ni! Kikar in här ofta och vill skicka över lite styrkekramar! Det är så svårt, så svårt att föreställa sig vad ni går igenom och jag blir så sorgsen vid tanken! Vi kommer jättegärna och hälsar på igen. Janne, hör av dig till Björn, så ordnar vi en "dejt". :) Massor med kramar!

2009-06-12 @ 11:24:02
Postat av: julia

Tårarna bara forsar ändå förstår ja inte ens en fjärdedel av den sorgen ni går igenom... Skickar iväg mängder av styrkekramar och ni är så fantastiskt starka som vill göra något gott utav de onda!

Postat av: Maria

Tänker så mycket på Er.

Många kramar <3

2009-06-12 @ 12:33:37
Postat av: Cina

Åh, vad jag känner för och med er... Kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom hela familjen. Titta in på Örbygården någon gång, så tar vi en fika och pratar lite.

Vad mysigt för er att Linnéa kommer.

Fina bilder på Tim!!

Johan, hoppas att du får ett jättebra kalas!!

Tänker på er!!

Bamsekramar från Cina

2009-06-12 @ 12:58:37
Postat av: Karin

Kram till er. Du är stark som klarar det här..Tomheten måste vara otroligt stor.

När man lärt känna Tim här så förstår jag att det måste vara otroligt tom. Kram igen

2009-06-12 @ 13:09:07
URL: http://www,idapricken.blogspot.com
Postat av: Veronica

Skolavslutning här i Stöde idag,

sonen slutar ettan,mellandottern trean och min tonåring första termin på gymnasiet.

Dessutom fyller Elias åtta år idag så vi har kalas.

En glädjens dag för vissa av oss,

sorg och tomhet för vissa.

Tänkte på Timpa,

på hela er familj när jag lyssnade på barnens sång på skolavslutningen idag..

Ni är ständigt i mina tankar,

även om ni har fina Johan så måste ni gå igenom ett

h_vete nu..

Kan bara skicka er mina tankar och en stor kram.

Skönt för er att Linnea kommer,

hälsa henne så gott hon verkar vara en fin tjej.

Tack för bilderna på fina Tim.

Hans låtar spelas dagligen här hemma,

vi älskar dem!!

2009-06-12 @ 13:52:37
Postat av: Frida i Linköping

Till min glädje fanns det ngt nytt att läsa! Det är så skönt varje gång jag "hör ifrån Er". Jag tänker så ofta på Er att ibland undrar jag om det är sunt... varje gång kommer jag fram till att det är ju bra, jag blir ju på så sätt ständigt påmind om hur viktigt det är att leva i nuet, ngt jag haft och fortfarande har ganska svårt för :( TACk för det!

Ha ett riktigt bra födelsedagskalas i morgon!!!

Styrka & värme!

2009-06-12 @ 14:10:58
Postat av: Britt-Marie Frantz

Det gör så ont...

2009-06-12 @ 15:13:16
Postat av: Gabriella

Har inte varit inne på ett tag ...



Skönt att höa ifrån er, fast det är så tungt med er stora sorg! Att inte få krama sin älskade kille mer, måste vara outhärdliglt! Så bra ändå med allt stöd ni har omkring er. Och att fina Linnea finns.



Stora, varma kramar till er, Johan och Linnea! Och inte minst till Tim i himlen!

2009-06-12 @ 16:21:45
Postat av: kjersti

Hej igen familjen.

Länge sedan jag skrev till er men jag är inne och tittar varje dag. I dag har jag tänkt extra mycket på er för vår snart 12-årige son hade skolavslutning i dag och vi var i kyrkan där vår son begravdes för snart 14 år sedan. Det var därför jag tänkte på er förstår ni.

Jag tycker inte ni skall ha dåligt samvete över att ni inte går till graven varje dag. (Hade det själv i början.) I era tankar finns ju Tim hela tiden och det är väl det som räknas. Sådant tar bara en massa energi. Gå till graven när ni orkar.

Hoppas Johan får ett fint födelsedagskalas i morgon. Jag tycker ni är otroligt duktiga som orkar dela med er. Tack för det.

Kram

2009-06-12 @ 16:37:07
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Moa

Hoppas att Johan får ett fint kalas imorgon. Tänker mycket på er. Många kramar!

2009-06-12 @ 16:43:06
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Kicki

Kram o bullisar kommer.....+ lite annat i morgon..

2009-06-12 @ 16:47:47
URL: http://kilden.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kram till er allihop, speciellt till dig AK!

Förstår att sorgen är jättetung. Känner på mig att Tim är med er, nånstans ifrån, och välsignar varje steg ni tar!

2009-06-12 @ 18:11:03
Postat av: Pysan

Vilka fina bilder på Tim.. och jag hoppas att Johan får ett kanonkalas.. det kan ni behöva..



Försöka att inte ha dåligt samvete för att du inte varit vid graven... för Tim är med er ändå.. och han är mer hos er hemma än vid graven..



Sorgen har sin gång..



Kram Pys

2009-06-12 @ 18:45:13
URL: http://pysan.wordpress.com
Postat av: Johanna

Mina tårar rinner, det gör ont att läsa dina ord...



Din saknad för Tim kan jag ju inte i min vildaste fantasi förstå, men jag kan ana...



Hoppas Johan får en jättefin dag imorgon, det är han värd!!!



Ta hand om varandra



STORA KRAMEN

2009-06-12 @ 20:18:23
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Millan

Hej! hoppas ni får en trevlig dag i morgon. Jätte fina bilder på Tim. Många kramar Millan

2009-06-12 @ 20:36:51
Postat av: Sebastian

har inte skrivit på länge..Har svårt att förstå vad Ni går igenom nu Men förstår att Saknaden är stor....Men Ni ska veta att jag tänker på Er nu när det största arbetet för Er precis börjat...Stor Kram Sebbe

2009-06-12 @ 20:45:40
Postat av: Lena i Lyckebo

Min bror sa "Va inte lessen Lena, jag har aldrig varit så lycklig som nu, du ska veta att döden är inget att vara rädd för". Jag känner en stilla glädje i min sorg för det finns ett liv efter detta och våra älskade och saknade finns med oss....ALLTID.

Kramar i massor.

2009-06-12 @ 23:42:12
URL: http://www.fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Tittar in bara för att tala om att ni finns i mina tankar.

2009-06-13 @ 00:24:31
Postat av: Erica

Tänker på er, ni finns i mina tankar alltid!!

Stora Kramar

2009-06-13 @ 13:05:09
Postat av: Åsa W

Vi saknar dig också hjärtat! Väldigt, väldigt mycket. Mina tankar kretsar kring dig stora delar av mina vakna tid. Tack för att vi fick ha dig i våra liv för en tid!! Du är världens bästa!!!

Puss o kram//Åsa med fräknarna

2009-06-13 @ 21:44:12
Postat av: Åsa W

PS. Glöm inte att se efter mamma, pappa och Johan. de finns med oss i tanken varje dag. DS

2009-06-13 @ 21:45:41
Postat av: Boel

Tack för att vi fick vara med och gratta Johan på hans stora dag. Även han är ett unikt barn och jag är glad att få lära känna honom. Hoppas att vi träffas snart igen



kramis

Boel, Stefan, Marie och Lilla Elsa

2009-06-13 @ 22:47:57
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Hoppas kalaset blev lyckat och att ni inte blev allt för rädda. Tänker på er och skickar stora styrkekramar till er alla. Kramar från Varberg

2009-06-14 @ 15:47:03
Postat av: Frida i Linköping

Tänker på Er och Johan lite extra. Hoppas verkligen att kalaset blev lyckat!

Kram, kram, kram

2009-06-14 @ 19:41:46
Postat av: Lotta (Davids mamma)

Nej hur ska man någonsin kunna förstå.

Många kramar

2009-06-15 @ 10:34:42
URL: http://www.siredison.blogspot.com
Postat av: Pia

Ni finns i mina tankar, och har funnits där ända sedan jag under en kort period fick lära känna er ljuvliga Tim för ett par år sedan. Jag önskar så att det här hade kunnat få en annan utgång. Nu tror jag istället att Tim har det toppenfint någon annanstans, och att han har full förståelse för att ni inte hinner vara vid graven varje dag. Han är ju inte där han heller, eller?!



Stor kram, Pia R. (ALB)

2009-06-15 @ 12:59:11
Postat av: Millan

Tittar in för att ge er styrke kramar! Hoppas Johans kalas var bra! Kramar Milla

2009-06-15 @ 19:17:44
Postat av: Frida i Linköping

Tittar in för att kolla läget. Hoppas innerligt att ni kramar varandra, orkar leka med Johan och alla hans bilar, går ut med Svinto (brukar göra underverk att komma ut) och att ni INTE har dåligt samvete för att ni inte är vid graven varje dag. Skulle så gärna vilja hjälpa Er på ngt vis, är det möjligt?!

Styrkekramar och värme :)

2009-06-15 @ 19:57:40
Postat av: Rita

Har inte varit på datorn på ett par dagar. Har spenderat mesta tiden på jobbet eftersom en av de härliga människor som bor på det gruppboende där jag är platsansvarig gick bort alldeles för tidigt. Ännu en fantastisk kille som gudarna tydligen älskade så mycket att dom ville ha honom tillbaks. Jaa..bara hoppas att Tim och han möts där hos gudarna för jag tror dom skulle kunna ha många goda skratt tillsammans! Kram Rita

2009-06-15 @ 23:52:20
Postat av: Jessica

Jag önskar er en underbar midsommarafton! Jag hoppas att det blir fint väder så att ni kan vara ute med lillebror och leka kring midsommarstången.



Styrkekramar från Jessica i Tyresö

2009-06-16 @ 08:58:40
Postat av: Frida i Linköping

Dagens kramar kommer här...

2009-06-16 @ 12:36:25
Postat av: Ann-Charlotte

Det var så fint på graven när vi var där,11/6,tänk inte på att ni måste dit. Ta det när ni orkar .

Hoppas att Johan fick ett bra kalas trots allt sorgligt .

Nu kommer midsommar och det känns svårt för oss i vår sorg ,tänker hela tiden på min syster/min moster .

Hoppas att ni ska göra något som för en stund kan skingra era tankar .

Önskar er alla en fin midsommar !

Kram från Ann-Charlotte Sören Lina S W

2009-06-17 @ 08:16:13
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Varma styrkekramar från ett snorigt och förkylt Varberg

2009-06-17 @ 12:37:57
Postat av: Yvonne Lundin

Tänker på er varje dag och ha inte dåligt samvete över att ni inte är vid graven varje dag..man orkar inte det alla dagar så är det bara. Hoppas att ni får en trevlig midsommar. Kramar i massor

2009-06-17 @ 15:41:34
Postat av: Millan

Hej! Tittar in och skickar lite kramar. Hoppas ni har det bra. Millan

2009-06-17 @ 18:21:27
Postat av: "V"

Skickar midsommarkramar i förskott,

har fortf. en ond klump i magen, tänker på Tim och er ofta ofta.

Han blir en jätte-söt midsommarängel med de vackraste blomster i håret tror jag.

Styrkekramar från mig,

hoppas ni får en fin och fridfull midsommar:)

2009-06-17 @ 18:42:27
Postat av: Frida i Linköping

Kramen för dagen kom lite sent... men bättre sent än aldrig.

Styrka & kraft!

2009-06-17 @ 20:59:25
Postat av: Elisabet Roslund

Tänker på er......önskar att ni får en fin midsommrhelg.

En varm tanke till Tim och alla änglarna.

Kram/Elisabet

2009-06-18 @ 07:37:48
Postat av: Cina

En riktigt bra midsommar önskar jag er!!

Kram Cina

2009-06-18 @ 12:43:53
Postat av: Frida i Linköping

Tänker på Er.

Önskar att Ni får en Midsommar i Er smak och att Ni får en stund som kanske kan skingra tankarna ett ögonblick.

Kraft & styrka!

Kramar fr Frida

2009-06-18 @ 17:05:02
Postat av: Katarina

Önskar er en fin midsommar!

2009-06-18 @ 17:26:47
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Millan

Hej! Hoppas ni får en trevlig midsommar. Tim är säkerligen med er hela tiden. Styrke kramar Millan

2009-06-18 @ 19:55:17
Postat av: Ann o Dizel

ha nu en fin midsommar! tänker på er! och hoppas på att få träffa er och Svinto någongång när ni orkar!!



kramar//

2009-06-18 @ 21:05:33
URL: http://dizel-schnauzer.se
Postat av: Pysan

Önskar en en fin midsommar.. och jag hoppas att ni kan njuta av den... försök att må lite gott idag..



Kramar i massor

Pysan

2009-06-19 @ 11:13:12
URL: http://pysan.wordpress.com
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Glad Midsommar önskar jag er alla, jag har precis hoppat runt stången med mitt barnbarn och konstaterat att lite bättre kondis inte varit dumt(får skylla på förkylningen hihi).

Stora styrkekramar från Varberg

2009-06-19 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback