Söndag och det är jävligt jobbigt!!

Det kommer ju vara så här, det fattar man ju!! Men det är ju så ofattbart tungt!!!.
Shit!!
det går inte ens att beskriva smärtan,man kan ju knappt andas så ni har verkligen rätt alla föräldrar som förlorat ett barn!!! man tror man är beredd men det går aldrig någonsin att vara det på det sättet.
Tim sa för några år sen att "om jag dör så är mina teckningar det enda ni har kvar av mig!!" Nu är det ju en jävla tur för oss att det inte är så!
Man kommer ha alla minnen inpräntat i märgen och sen har vi varit väldigt flitiga med kameran.
Det har känts lite konstigt att springa runt med en kamera i vissa sammanhang men det är vi väldigt glada för nu i efterhand.
Vi kommer förmodligen skriva ut här på sidan när begravningen blir men vi har inte helt bestämt oss ännu?
Vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Ima

Ni är så bra! Tänker på er i det ni går igenom just nu.



Många kramar till familjen!

Postat av: Johanna

Vet inte vad jag ska skriva, jag kan ju inte trösta er. Vill väl visa att jag som vanligt har er i mina tankar.



Jag kan inte i min vildaste fantasi känna smärtan ni går igenom, men jag kan ana, fruktansvärt :-(



Ta hand om er



Kramar Johanna

2009-05-10 @ 14:40:25
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Tänker på er! Vet inte vad mer man kan säga...

2009-05-10 @ 14:40:36
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/
Postat av: Millan

Tänker på er hela tiden! Ni är så fantastiska...Många varma kramar Millan

2009-05-10 @ 14:40:53
Postat av: Jossi

Miljoner tankar till er....

2009-05-10 @ 14:47:23
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Malin...

En sekund i taget...

Ni finns i mina tankar.

Tröstekramar

2009-05-10 @ 14:53:13
Postat av: Britt-Marie Frantz

Vi är med er...Kramar

2009-05-10 @ 15:05:51
Postat av: Margareta

Jag vet att ni har det svårt..det är tungt o mista ett barn..alla drömmar o förhoppningar man har..allt..precis allt försvinner! Det ni känner idag kommer ni inte känna alltid..sorgen ändrar sig med tiden..man tror att det här går aldrig, men på något konstigt sätt så klarar man det..ett litet steg i taget! Man är aldrig ensam om detta ofattbara! En stor styrka är att möta människor som också gått igenom detta bottenlösa. Där kan man hämta mycket kraft..Varma deltagande kramar Maggan

2009-05-10 @ 15:09:05
Postat av: Ramona Franssonn

Efter begravningen när ni tagit farväl av Tim kommer sorgearbetet och det är tungt. Att ni orkat visa upp er sorg offentligt är inte bara ovanligt utan också modigt. Det har säkert hjälpt många andra. Tim är säkert stolt över sin familj var han än befinner sig i vårt universum. Jag sänder mitt varma deltagande genom cyberspace.

2009-05-10 @ 15:09:55
URL: http://ramona-fransson.blogspot.com
Postat av: Boel

Tänker hela dagarna på Er allesammans. Det känns så overkligt det som hänt. Men vi finns med Er.



Kramisar

Boel

2009-05-10 @ 15:12:30
Postat av: Karin .L

Tänker på er & skickar all styrka som finns till er.

Stora kramar och varma från mig till er.

2009-05-10 @ 15:34:07
Postat av: Alex mamma (Ewings sarcom)

oj oj ni har det inte lätt nu...fast Alex varit sååå nära döden så fattar man det inte i dag att han är pigg som en ärta...är så otroligt lycklig som fått ha han kvar så det går inte att beskriva...tusen kramar till er

2009-05-10 @ 15:38:47
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: Sophia, L-G & Philip

Våra tankar är hos er! Önskar att livet vore rättvist! Många varma kramar till er /Fia med familj.

2009-05-10 @ 15:40:59
Postat av: Katarina

Det är svårt även om jag inte kan föreställa mig hur det är att förlora sitt barn.Men små kliv tar man varje dag och sorgen ändrar karaktär efter ett tag, det viktigaste tror jag är att inte rusa igenom allt utan låta det få ta sin tid.

Styrkekramar till er!

2009-05-10 @ 15:45:05
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Maria m Olivia ATRT

Det måste vara fruktansvärt och jag hoppas jag aldrig nånsin får uppleva det ni går igenom. Jag vill ändå säga att vi tänker på er och hoppas att alla era fina vänner som var med er tidigare också finns i närheten när det är som svårast.

Kram/maria

2009-05-10 @ 15:46:32
URL: http://www.familjen.zoomin.se
Postat av: Fredrik

Beklagar svårt att kunna skriva, man kan inte förstå eran sitvation. Jag har startat en insamling i Tims namn på barncancerfondens sida, http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Keep-it-up-Tim/



R.I.P Tim

2009-05-10 @ 16:28:35
Postat av: karin

Tänker på er /K

2009-05-10 @ 16:40:53
Postat av: Anna (Pandan)

Jag förstår om ni inte orkar eller kanske vill ha fullt med folk på begravningen. Jag kan bara tala för mig själv, men jag skulle känna mig ärad om jag fick delta. Tusen kramar till er alla!



KRAM

2009-05-10 @ 16:46:36
Postat av: Åsa

Jag kan bara föreställa mig hur otroligt smärtsamt det måste vara att förlora sitt barn. Har fyra döttrar och bara tanken på att förlora en av dem gör att jag får ont i själen...

Vill bara visa mitt och min familjs deltagande i er sorg, tänker på lille Johan också, som tappade sin bror och förebild.

Stora varma kramar till er alla!

2009-05-10 @ 16:48:58
Postat av: Gabriella

Nej, för att riktigt förstå kan man ju bara ha upplevt det själv ... Så förstå kan jag inte.



Men jag kan ana. Så ni förblir i mina tankar, ständigt! Går in här hela tiden, fast bloggen givetvis inte är prio ett nu för er! Skriv igen när ni orkar/vill.



Tusen miljoner kramar!

2009-05-10 @ 16:54:24
Postat av: Lena

Kramar om

2009-05-10 @ 17:05:05
Postat av: marie wettergren i motala

Ja vad ska man säga ,det är nog bara de som mist ett barn som verkligen kan förstå det ni går genom nu. Vi andra kan bara försöka tänka oss hur det skulle kännas. Jag tänker på er hela tiden .Sänder massa kramar till er alla.

2009-05-10 @ 17:40:14
Postat av: Ammi

Tänker att ni befinner er i det värsta tänkbara o hur man än tänker så kan man aldrig vara förberedd på detta.

Så sorgligt, men Tim kommer att vara mer er varje dag, varje minut, varje sekund - även om ni inte ser honom.

Mina varmaste tankar /Ammi

2009-05-10 @ 17:41:19
Postat av: susan

börjar nästan gråta när jag läser bloggen..

lr jag gråter "/



R.I.P

2009-05-10 @ 17:44:16
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Sophia Sjölin

Den smärta ni känner nu är något man inte önskar uppå sin värsta fiende. Ta hand om varandra och gråt, kramas och skrik. Glöm bara inte bort att det är okej att skratta och le också. Tim, nu får du vaka över din familj. RIP

2009-05-10 @ 17:54:38
Postat av: anette

tänker på er älskade vänner , allt är så ofattbart.

många många pussar och kramar från oss

2009-05-10 @ 18:03:16
Postat av: Pysan

Orden saknas... sitter vid er sida och finns här



Kram Pys

2009-05-10 @ 18:31:27
URL: http://pysan.wordpress.com
Postat av: anna

är så otroligt starka att ni orkar prioritera bloggen just nu. beundrar er och tänker på er.

jag grät mig till sömns igår, även fast jag inte alls känner er, men har följt denna blogg och tims kamp i 2 år. kramar till er och lillebror

/anna 14 år

2009-05-10 @ 18:34:40
Postat av: Maria, Viktors mamma

Vi är med er i våra tankar hela tiden, finns här om det är nåt vi kan göra för er, det vet ni...

Kramar /Maria m fam

2009-05-10 @ 18:44:46
Postat av: Mi

Jag är övertygad om att Tim nu är på en plats utan smärta. Ni har verkligen kämpat fantastiskt! All kärlek till er!

2009-05-10 @ 18:49:29
URL: http://www.kari.nu
Postat av: Julia Bjurling

Vill bara säga att vi tänker på er och skickar över massor med kramar! Önskar vi kunde göra mer..! Kram Julia och Björn

2009-05-10 @ 18:49:34
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

En sekund i taget...Stora styrkekramar från Varberg

2009-05-10 @ 19:05:06
Postat av: Anna

Vi tänker på er vi pratar om er vi tyvker ni är super starka som orkar i denna stora sorg dela med er av er själva till oss andra.... Många kramar till er Tänder ett ljus för Tim nu när vi sätter oss till middag. Anna Ronnie MARCUS Jennie

(Marcus frågade tidigare idag - Undrar var Tim är nu? Svårt att förklara för barn när vi själva inte fattar. Jag sa att han är en ängel nu med vingar.....)

2009-05-10 @ 19:10:59
Postat av: Lena Wahlberg med familj

Vill bara säga ni finns i våra tankar.Att mista ett barn är hemskt vi vet även om vi aldrig fick lära känna vårat på det sättet som ni gjort med Tim.Vore helt klart en ära att få komma på begravningen om vi får.Ta en dag i taget och finns för varandra.Många kramar

Familjen Wahlberg,Bourelius

2009-05-10 @ 19:12:00
Postat av: Nenne

Mina tankar finns hos er. Vad mer kan man skriva?

Fina Tim, ha det så bra i himlen med alla de andra änglarna. Kramar från Nenne

2009-05-10 @ 19:22:43
Postat av: Andréas Lindholm

Skriv gärna när fonden går igång så att man kan sätta in lite pengar på den



Ta väl hand om er nu



Kramar

2009-05-10 @ 19:24:07
Postat av: Noomi

Jag tänker på er! Är hemma sjukskriven efter en höftledsoperation, och har följt er och Tims kamp via bloggen. Ord blir så små och futtiga när det obegripliga och fruktansvärda händer, men ni har många vänner omkring er, och det är ovärderligt. Jag kommer aldrig att glömma Tim, och de sånger jag vet att han älskade. Sångerna blir säkert också ett fint minne för er! Många kramar från mig, Noomi.

2009-05-10 @ 19:49:28
Postat av: Maria Nyborg

Finns inga ord som kan trösta er nu men ni är underbara föräldrar som har kämpat tillsammans med Tim.Tänker på er och tänker på Johan som har mist sin bror. Många kramar från mig.

2009-05-10 @ 19:51:31
Postat av: Veronica

Skriv gärna när begravningen är,

men bara om det känns ok för er.

Då kan man följa lille Timpa och er i tankarna även den dagen...

Känns konstigt att gå in på sidan-skönt att höra från er men tomt på ngt sätt ni när så starka som håller oss utifrån uppdaterade trots er smärta-tack.

Krama om lillebror, min dotter som är nio år sa idag:Tänk vad Tims lillebror ska vara ledsen nu.

Vi lyssnar på Timpasångerna om och om igen och min dotter sa jvla cancer och man kan inte annat än att hålla med:(

2009-05-10 @ 20:09:38
Postat av: Elisabet Roslund

Det känns som om man inte har fotfäste längre....känns som om man står på bergets topp och får svindel hela tiden. Allt har förändrats, tankar, känslor, hopp, allt har blivit ett "varför"

Ett svart hål som man trillar ner i, man tar sig över kanten men trillar igen. Jag vet hur det känns. Jag vet också att våra barn hjälper oss att komma upp från hålet, att hjälpa oss att kunna stå stadigt med fötternat på jorden igen. Vi måste fortsätta, fortsätta tills den dagen kommer då vi möts igen. Livet kan inte bara ta slut, det måste finnas en annan dimension där det finns något mer.

Tänker oehört mycket på er hela familjen och jag vet att Tim är med er!

Kram

2009-05-10 @ 20:15:03
Postat av: mireille

känslan av att det är svårt att andas känner jag igen mig så väl, trodde det var ett uttryck att man fick ont i bröstet men icke sa nicke det var det inte. första gången jag höll i min nyfödda dotter i famnen (som dog i magen under förlossningen) var samtidigt det finaste för hon var ju min förstfödde men så smärtsamt. trodde mitt bröst skulle sprängas av smärta o ångest. kunde bara andas små o korta andetag. fick ingen luft. idag har jag två killar men kommer aldrig glömma min cornelia. är så oändligt glad o tacksam för alla kort vi tog både under sjukhustiden och när vi gjorde iordning henne för kistan o tog farväl "fysiskt" sista gången. SÅ FORTSÄTT TA KORT MASSOR. idag tittar jag o mina pojkar på korten då o då. är så glad att de har möjlighet att se dem o min övriga familj så klart. all kärlek o styrka till er. massor av styrkekramar//mireille

2009-05-10 @ 20:32:00
Postat av: Anonym

Tänker på er,,,helt ofattbart att er Tim inte finns kvar. det får inte vara så, men det är så...

Styrka till er från mig i massor

Cecilia

2009-05-10 @ 20:32:29
Postat av: Helen

Tänker så på er..!! Har följt bloggen ett tag och förstått vilken fin liten kille Tim var...jag är mycket ledsen för er skull...varma kramar till er och lillebror från en bloggläsare i Malmö

2009-05-10 @ 20:37:15
Postat av: mireille

kom på en sida som kanske kan ge "lite" stöttning i er sorgearbete. trots allt så känns det tryggt att läsa o prata med andra i liknande situationer som er. det är en mamma som förlorade sin dotter i cancer och hon bloggar om detta. levaidag.blogg.se. kramar än en gång

2009-05-10 @ 20:38:06
Postat av: Rita

Varje sekunds frist ni kan få från den tunga, tunga sorgen får ni hålla fast i. En liten stund i taget får ni leva er igenom tillvaron. Det kommer aldrig kännas "smärtfritt" eller rimligt att ni och Tim tvingats gå igenom all sjukdom, alla behandling, alla hopp och all förtvivlan för att sedan tvingas ge upp kampen. Men det kommer långsamt ändå bli ett greppbart liv igen.....där Tim kommer fortsätta vara en stor del. Både genom minnen men åxå på andra sätt, det är jag övertygad om! Hur har Johan det? Krama honom ofta och länge! Krama varandra ofta och länge! Ni har klarat så mycket. Ni kommer klara även detta. Vi är så många här som tror på er! Och nu har ni en pigg och härlig Tim som ska skicka er helande ljus från sin himmel! Massor med kramar!

2009-05-10 @ 21:04:47
Postat av: peggy, karin o christian

vi tänker på er och skickar kramar.

2009-05-10 @ 21:10:28
Postat av: Rita

Varje sekunds frist ni kan få från den tunga, tunga sorgen får ni hålla fast i. En liten stund i taget får ni leva er igenom tillvaron. Det kommer aldrig kännas "smärtfritt" eller rimligt att ni och Tim tvingats gå igenom all sjukdom, alla behandling, alla hopp och all förtvivlan för att sedan tvingas ge upp kampen. Men det kommer långsamt ändå bli ett greppbart liv igen.....där Tim kommer fortsätta vara en stor del. Både genom minnen men åxå på andra sätt, det är jag övertygad om! Hur har Johan det? Krama honom ofta och länge! Krama varandra ofta och länge! Ni har klarat så mycket. Ni kommer klara även detta. Vi är så många här som tror på er! Och nu har ni en pigg och härlig Tim som ska skicka er helande ljus från sin himmel! Massor med kramar!

2009-05-10 @ 21:13:10
Postat av: Carola

Känner er ju inte men har följt er modiga och smärtsamma kamp här på sidan sista tiden. I detta läget känns alla ord futtiga. Livet är så otroligt orättvist. Ingen, INGEN, skulle behöva gå igenom det ni gör nu. Tänker på er och Johan och hoppas att ni hittar sätt att komma igenom varje dag, en dag i taget.

Kramar Carola

2009-05-10 @ 21:27:11
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Therese

Vi tänker på er :-(..... Kramar Therese Emil Linnea och Robban

2009-05-10 @ 21:52:12
Postat av: Milla

Har följt er och kan inte veta hur det känns att förlora...bara anta! Det är en jäkla värld vi lever i...barn och cancer skulle inte få finnas...barn ska leva, leka och ha livet framför sig! Tänker på er! Kramar!

2009-05-10 @ 22:21:55
URL: http://memillakilla.blogspot.com
Postat av: Annica

Jag vet inte heller vad jag ska skriva men jag tänker på er varje dag och finns det nåt jag kan göra så säg till. Kramar grannen<3

2009-05-10 @ 22:50:34
Postat av: Sanna

Kan aldrig ens ana bråkdelen av den smärta ni går igenom just nu! Ni är så fantastiskt starka!! Började läsa bloggen igår och har läst varenda inlägg från start tills nu. Vet inte vad jag ska skriva! Det gör ont i mig när jag tänker på vad ni måste genomlida just nu. Tur att ni har underbara vänner som bryr sig om er nu när allt är nattsvart! Tänker på er. Kram

2009-05-10 @ 23:14:05
Postat av: Eva

Ohh... vad ont det gör att läsa. Lider verkligen med er! Har inte följt Tims resa så länge men önskar så här i efterhand att man skulle hunnit med att göra något för honom eller er!

Kvar finns Johan och ni....

Vill gärna kunna göra något för honom iaf som kan skingra tankarna

2009-05-10 @ 23:23:24
Postat av: Shi-Jin

I am very sorry for your loss. Tim was a wonderful boy and I still remember him. He was a sweet, strong boy. He fought with cancer and nerve gave up until his last day. Listening of his songs, his sweet and strong voice is unforgettable; the songs are very touching. Although Tim left, however he once had a fulfilling wonderful life.



You are great parents! You gave Tim a wonderful life. He was lucky to have you.



Share your pain!



I would like to transfer a small bidrag to you, just wonder if the plusgirokonto 1533993-0 is your private account.



Take care!



Kram Shi-Jin/mamma till Queennie (Tims före detta klass kompis)

2009-05-10 @ 23:37:38
Postat av: Eva

Tänker på er hela tiden. Jag vet hur jävligt ni har det. Man fattar ingenting, det känns som en film som rullar på. Det går inte i sin vilda fantasi att förstå vad som hänt, även om man såg åt vilket håll det gick så slog man bara bort tanken så fort som möjligt. Vill bara att filmen ska ta slut, och att allt ska vara som vanligt. Fotografier och filmer av Jacob är värda sin vikt i guld. Ganska snart efter det att Jacob togs i från oss skaffade vi en bok som vi började att skriva i. Vi skriver allt som vi kommer på, händelser, kommentarer, musik, filmer, kompisar,fula ord, vackra ord, platser, roliga saker, jobbiga saker, maträtter allt allt..... Är så rädd att glömma något som jag kommit på, har t.o.m papper och penna vid sängen. Vi är otroligt glada över att vi har denna ovärderliga bok. Tiden fram till begravningen var man som en robbot, vi ville ju att det skulle bli så lyckat som möjligt det sista vi kunde göra för vår älskade Jacob. Jag är övertygad om att jag ska träffa Jacob igen. Det måste bara vara så. Hade vi inte haft Jacobs storasyster så vet jag inte hur det hade gått. Man måste ju kämpa för hennes skull. Men fy fan vad livet är grymt, att man ska behöva utsättas för detta helvete. Är det något ni vill ha hjälp med eller fråga något ang begravning eller annat hör av er. Vi ville ha kontroll på allt, köpte kistan själv storasyster ritade,skrev,satte fast klistermärken och bokmärken på insidan av locket. Bäddade med egna lakan. Vi var även med när blommorna till kistan ordnades. Hade koll på vart enda ord som skulle sägas om Jacob i Kyrkan. Så lite gudssnack som möjligt eftersom vi inte har så stort förtroende för denna. Vi proppsade på att få spela det Jacob tyckte om. Spelade in det själva på ett par cd. Tänk på att inget är fel ni gör som ni och Tim vill ha det. Vi är så ledsna med er. Jacob och dom andra änglarna tar nu hand om Tim tills ni möts igen. Kramar från Jacobs familj i Enskede.

2009-05-11 @ 02:20:32
Postat av: Anna

Jag hittade hit via en annan blogg jag är så oerhört ledsen för att det slutat som det gjorde. Det borde vara förbjudet för barn att dö före sina föräldrar...... Ni finns i mina tankar



En helt annan fråga, Anna-Karin, du ser väldigt bekant ut - är det möjligtvis så att du växt upp i Brunna?

2009-05-11 @ 07:41:37
Postat av: Johan (Wilmas pappa)

Vi tänker på er varje dag!!! Ni är fantastiska glöm inte det. Ta hand om varandra. Kramar från oss.(Johan,Jennie,Wilma & Alva)

2009-05-11 @ 09:46:17
Postat av: marita

I ÄNGLARS FAMN

Din stund på jorden är förbi

så kort.

Nu är du i Nangijala,

med änglabarnen i solen

bland molnen.

Dansande på gröna ängar,

lycklig.

Får du en kram,

när du behöver?

Vem håller om dig nu

när du behöver?

Tack för att just du,

gav en stund av ditt liv,till mig.

Önskar du vore här,

Tack Tim.



Marita Hallden

2009-05-11 @ 09:48:56
Postat av: Erica

Tänker på er varje dag och ni är fantastiska! Det hade varit kul/skönt att fortsätta veta hur det går för er efter begravningen men ni bestämmer.

Ta hand om varandra, massa kramar från mig Erica i Skåne

2009-05-11 @ 10:16:58
Postat av: Cina

Tänker på er, skickar stärkande kramar i massor!!

Cina

2009-05-11 @ 10:35:35
Postat av: Kaisa Humlebo

Goa Tim! Ofattbart och smärtsamt. Min varmaste sympati och stora kramar till er alla!

/Kaisa

2009-05-11 @ 10:45:09
Postat av: Yvonne

Tänker på er. Hoppas att ni mitt i all sorg kan finna glädje och beundran över vilken härlig kille Tim var. alla ni i familjen har berört oss som har fått följa er här på bloggen. En helt underbar familj med så mycket kärlek till alla.Ta hand om varandra. Miljoner kramar <3

2009-05-11 @ 11:32:16
Postat av: Jennifer :)

Tänker på er. Många kramar Jennifer



http://madeinkreta.devote.se/blogs/1848061/vila-i-frid--tim--.htm

2009-05-11 @ 11:36:04
URL: http://madeinkreta.devote.se
Postat av: Maria

Kramar!

2009-05-11 @ 12:05:11
Postat av: Cariann

Hittade hit i förra veckan. Åh, så orättvisst livet är! Vilken kamp ni fört. Er Tim, vilken fantastisk kille! Vi ligger just i startgroparna med vår son Albins behandling mot Philadelphiapositiv ALL. Han är född med hjärtfel så han har varit sjuk i hela sitt liv.

Med stor värme skickar jag många många kramar. Hälsningar Cariann

2009-05-11 @ 12:48:31
URL: http://www.hjarta.snabber.se
Postat av: Jeanette

Ja, vad kan man säga för att ens trösta lite...?

Om det hjälper så är mina tankar i alla fall hos er... Kram från jeanette

2009-05-11 @ 13:55:03
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: carolin, hampus mamma

om det bara fanns ord som kunde trösta? underbara tim har lämnat denna värld för en bättre där ni kommer att träffas igen...vi är så ledsna och tänker mycket på er.

många varma kramar från carolin med familj

2009-05-11 @ 14:10:21
Postat av: Anonym

Förstår att det är omänskligt tungt... Lättnad över att Tim slipper lida, men alternativet till det är så FEL! Alternativet ska ju inte vara att han lämnar livet och lidandet, det ska ju vara att han blev FRISK. Så därför måste trösten i att han slipper plågas ändå vara svår att till fullo bara förlika sig med... Jag tänker på er ofta. Varma kramar!

Anneli i Vänersborg

2009-05-11 @ 14:56:34
Postat av: Ann-Charlotte

Vi tänker på Er .

Kramar

Lina Sören Ann-Charlotte S W

2009-05-11 @ 15:41:06
Postat av: Eva

Hej!

Beklagar er stora förlust. Vet precis hur ni känner er. Ni har varit helt fantastiska med er son och jag känner verkligen med er.

Ha det så bra ni kan och var rädda om varandra

/Eva Hässleholm

2009-05-11 @ 17:16:38
Postat av: Jessica (Ryans mamma)

Svårt att veta vad man ska skriva, vet ju inte vilka känslor ni måtte gå igenom.

Men jag tänker på er väldigt ofta, har följt Tims kamp här på bloggen länge även om jag inte alltid kommenterat.

Verkligen tufft för er och kommer att vara så ett bra tag framöver. men ni verkar ha ett fantastiskt nätverk runt er och det är fantastiskt.

Kram Jessica

2009-05-11 @ 17:59:55
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: Linda Karoline

Tenker på dere.

2009-05-11 @ 18:10:42
Postat av: ingalill

Många kramar till er alla. Hur mår morfar? Jag tänker på hans hjärta.Tänker på er. KRAM KRAM.

2009-05-11 @ 19:17:12
Postat av: Laila

Jag vill alltid älska

(Carola)



Ingen förstod vart Du blev av

men fast Din vagga är en grav

tror jag Du fann en öppen dörr

som barnen gör

Till rum med änglar att få se

dom lär Dig leka, ser Dig le

Åh – om jag kunde vara med!

Det är Dig jag älskar



Det är Dig jag älskar!

Och en gång skall tystnad

ge upp för sång

Då skall min tunga

få ny kraft att sjunga

att inte ett enda barn

fick förgäves liv nån gång...



Finner inga ord så jag lämnar en bit av Carolas sång.Tänker på er varje dag och Många,många kramar till eran familj



2009-05-11 @ 21:19:30
URL: http://kevinochsimon.blogspot.com/
Postat av: Huddinge Hockey Team -97

Vi beklagar sorgen. Våra tankar är hos er.

Ett bidrag till Barncancerfonden har gjorts.



Varma hälsningar från HIK Team-97

2009-05-11 @ 22:21:12
Postat av: Giesela

Tänder ett ljus, tänker på er. Kram Giesela

2009-05-11 @ 23:17:51
URL: http://www.realrinse.se
Postat av: Anonym

Vila i frid. All kärlek till er.

2009-05-12 @ 00:21:27
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Tänker på er alla Stora styrkekramar från Varberg

2009-05-12 @ 00:26:41
Postat av: Catharina

Hoppas ni tar hand om varandra nu och ni har en fin kille kvar,Johan.

Solen skiner och det är vår,hoppas ni tar tillvara det och så småningom kan njuta av det.

Var rädd om er.

Mina varmaste tankar och kramar till er allihopa.

Catharina med familj

2009-05-12 @ 06:52:02
Postat av: Melody

Jag ska inte skriva att jag förstår, eller att det går över och blir bättre. För så är det inte. Och det är det värsta någon kan säga till en när man förlorat någon man älskar.

Jag vill bara säga att jag är så imponerad av eran styrka. Eran son finns kvar. För alltid. Ni är guld värda!

2009-05-12 @ 08:45:45
URL: http://www.melodyy.se
Postat av: Maria

Tänker på Er.

Skickar många kramar ♥

2009-05-12 @ 11:14:39
Postat av: Malin =)

Guud, vet inte vad man ska säga... beklagar sorgen är väl det bästa... har förlorat några vänner och det är tungt som fan, men att förlora ett barn, guud, grät fan när jag läste det... hur har johan tagit det? hoppas allt går bra för er, glöm inte att ta han om de ni har kvar... lyckoönskningar

2009-05-12 @ 12:10:02
URL: http://elinsmalin.blogg.se/
Postat av: Marie Skogsberg, Evelins mamma från Smått o gott tiden

Tänker på er i eran sorg! Vill skicka er många kramar!!

2009-05-19 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback