Trasig ledsen och arg!

Vi har precis fått svaret på röntgen o det visade tillväxt i hjärnan. Tumören har alltså vuxit.Fan jävla skit. På vägen hem i bilen bröt jag totalt ihop bakom mina solglasögon. Hur länge ksa Tim orka kämpa emot när ska han få slappna av som alla andra barn i hans ålder. Det gör så ont i mig, hela jag känns trasig,som om jag ska gå sönder i tusen bitar.Tårarna rinner nerför kinden o ner på tangentbordet, klumpen i halsen vill inte försvinna hur mycket jag än lägger på ett fejkat leende. Där ute i vardagsrummet ligger Tim i soffan och tittar på tv, han blev mest arg sa han när jag frågade. Jag vet att han håller inne med sina känslor, jag önskar bara att han kunde släppa ut lite av dem, om bara för en kort sekund. Så idag blir det en svart dag för oss familjen Ahlgren.
Nu ska Tim på äta cellgiftstabletter varje dag i stället för injektion i huvudet vart 4:e vecka. Det blir lite jobbigare att komma ihåg tabletterna  samt att han måste fasta en timme innan o en timme efter. Stackars lille Tim. Nästa röntgen blir i mitten på juli o jag hoppas att han där uppe hjälper oss mer då.
Ja så är läget just nu. Glöm inte o skriv i gästboken när du läst klart det här!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Ni känner inte mig men jag har läst i er dagbok några gånger. Såå tråkigt att läsa om beskedet ni fått! Jag håller tummarna och ber för att tumören ska krympa istället!! Hoppas att ni, trots att det är svårt, ändå ska känna hopp... Ta hand om er! Mvh Hanna

2007-05-19 @ 01:43:35
Postat av: Anonym


Ni ska veta att jag tänker på er !
kram
Åsa

2007-05-20 @ 10:42:14
Postat av: Isabella

Fruktansvärt! Livet är så orättvist och varför ska barnen få lida så! Jag tänker på er och håller tummarna för att behandlingen ska fungera. Styrkekramar till er från moster till en annan Nalle ambassadör - Matilda.

2007-05-21 @ 09:40:37
Postat av: Helena på KP

Nej! Det får inte vara så. Det är så himla orättvist! Tim, du är ju världens finaste kille och du ska inte behöva lida så. Jag tänker på er hela tiden och håller alla tummar jag har för att du snart ska bli bättre. Fortsätt kämpa!
Kramar från Helena

2007-05-22 @ 16:00:39
Postat av: Hannah

Största styrkekramar till Tim och er. Hoppas så att den inte växer mer nu utan stannar av och går tillbaka. Håller tummarna hårt för er.
kramar Hannah

2007-05-31 @ 23:35:07
Postat av: mia

Hej, ni känner inte mig, men jag sänder en kanon boll med massor av styrka till hela familjen.
Lycka till o krama varann jätte mycket
kram kram mia

2007-06-24 @ 13:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback