Tusen tack till ALLA!

Finner inga ord.. Jo TACKSAMHET, GLÄDJE och KÄRLEK är det vi har till alla som mailat ringt och kontaktat oss efter artikeln i Aftonbladet.
Det tog oss två dagar att sortera alla mail med hjälp av Micke Wallenholm vår vän!!Nu är det gjort och vi är mycket glada över resultatet!!! Många spännande saker och väldigt bra tips har vi fått. Ni som ringt och vi inte har svarat? så beror det på att vi helt enkelt inte hunnit med. Ring gärna igen nu när det lugnat ner sig lite
Hursomhelst! Allt har varit bra senaste dagarna med Tims nya låt som en liten höjdpunkt (Tack igen Mange för det.)
Just nu när det gäller Tims behandling så fortsätterhan ta sina Rapamunetabletter kombinerat med cellgifter genom porten.
Hans värden är just nu OK!! men varken mer eller mindre än det,lite pressade på gränsen till påfyllning av Trombosyter m.m.
Johan springer omkring på dagis och mår väl både bra och dåligt, går lite upp och ner tycker vi! Han får riktiga vredesutbrott ibland både på oss och Tim.
Fast ilskan mot Tim beror nog mer på storebrors förmåga att agera lillpolis ganska ofta he he.
Än en gång:Tusen tack för all härlig uppmärksamhet ni riktat mot oss!!! Känns jättebra och det värmer verkligen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det måste vara en mardröm att vara lillebror oxå när brorsan är svårt sjuk. Jag kan förstå att han får raseriutbrott - även om det ökar på det jobbiga ännu mer.

Tänker på er.

2008-10-10 @ 08:29:06
Postat av: Moa

hoppas nu att de här cellgifterna hjälper och tar bort de nya tumörerna också! och att ni hittar någon mirakelkur. jag har ingen vidare kunskap inom ämnet om man säger så, så jag får mest lägga bloggen och heja på...

kram!

Postat av: Kicki

Oh,kära vänner! Ni är så starka men ni får va arga o f-nad oxå, tror ni är det oxå. Kommer ihåg själv hur det var. Tänker så mycket på er nu, inte en dag utan tankarna går till er. Jag bara hoppas, hoppas och hoppas hela tiden att nån gubbe ska hoppa fram och ta bort all skit som inte ska va i Tims huvud. Oh tänk! va skönt det skulle va om allt vore en mardröm?

2008-10-10 @ 17:30:21
URL: http://kilden.blogg.se/
Postat av: Rita

Tänker fortfarande på er ofta, ofta...

2008-10-10 @ 23:13:40
Postat av: Angelica

Vill bara säga att jag tänker på er ofta och att jag hoppas att allt ska bli bra igen! Ta hand om er!



Angelica (med videokameran)

2008-10-11 @ 20:10:15
URL: http://angelicagoesyankee.blogspot.com
Postat av: Alina

Hej! hoppas du får en trevlig kväll:)

2008-10-11 @ 20:12:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Hejsan,

hoppas att helgen varit bra? Kul att låsa att "storebror fasoner" sitter djupt rotade i våra gener (liksom stora syster);de har liksom en tendens att ta över ett visst "föråldraskap".Det år nog bara av välvilja men kan bli ack så fel.Artiklen var toppen och jag förstår om ni fått respons på den för att inte tala om sångstjärnan rent toppen,Tims framtida yrke verkar vara givet.Ha en bra vecka jag tittar in lite dåochdå för att se så allt är väl.Stora styrkekramar från ett för dagen soligt Varberg

2008-10-12 @ 17:07:19
Postat av: sandra

Har tänkt på ER sen den dagen jag läste aftonbladet!! //Sandra

2008-10-12 @ 18:51:27
Postat av: peter pc carlsson

Ibland känns livet fel, det borde inte vara så som det är. Barn som är vår framtid drabbas och vi vuxna kan inte alltid göra något, eller med säkerhet göra tillräckligt för att hjälpa.



Tim jag önskar dig ett härligt liv!!!



PC

2008-10-13 @ 22:37:39
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback