Hel dag uppe

Hej på er allihop!!I
Idag åkte vi över till familjen Wallenholm på både lunch och middag.
Tim har varit uppe hela dagen med en viss förvirring. Man märker att han stålsätter sig för Linneas skull!! både bra och dåligt på sätt och vis! bra för oss om man får vara lite egoistisk. När vi åt grillat så sa han att det såg ut som pommes fritesen åkte omkring på tallriken!! inte så jäkla lovande va?
Många undrar om lilla Johan också? det vi har till honom är väldigt skönt vi har ju våran fantastiska Anita som tar hand om honom titt som tätt,nu har vi också fått en resurs på dagis mest i förebyggande syfte.
En fantastisk tjej som heter Helena,som gjord för denna tjänst. Hon gör underbara saker precis vad Johan behöver!! Hon kan helt plötsligt få en ide som att ta Johan och åka in till stan för ett teater-besök och Mc donalds helt efter eget manus, kanon helt enkelt!!
Johan är en stark kille han också kämpar på som en tok och försöker verkligen hålla humöret uppe och driver oss till vansinne också(he,he).Tidigare under dagen fick Johan extremt ont i magen, han kunde inte stå upp o grät av smärta, vet inte riktigt vad det var för nåt men det gick över när han fick lägga sig ner med en varm vetekudde på magen. Kan det va psykiskstress? Troligen!
Just nu ligger Linnea och Tim och tittar på film och Johan springer runt som en cirkusclown!! aldrig sova!!! 
Tack alla ni som skriver och tack Britt-marie för dom fina handdukarna som gladde Tim och Johan.
Vi hörs!

Ahlgrens

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken kämpe han är eran stora pojke! Jag blir så impad av att han gång på gång orkar komma igen efter alla smällar. Ser ju dock inte så bra ut att han ser saker röra sig och blir yr. Stackars Tim och er allihop. Verkar som att kompisen Linnea har en positiv inverkan på honom iallafall. Det måste vara en kanontjej. Är hon och Tim lika gamla eller är hon äldre? Kramar i mängder!

2009-04-05 @ 00:05:05
Postat av: julia

Åh, ja tänker på er så mkt! Vilka kämpar ni är hela familjen....

Mängder med kramar

Postat av: Rita

Å, vad bra att Johan har en resurstjej som verkar så härlig! Det gör mig glad att höra. Jag blir åxå glad av att höra hur ni fortsätter att stötta Tim i att leva livet till max! Finns väl inget bättre sätt att spendera sin tid än ihop med sin själsfrände, som Tim verkar göra då han är med Linnea. Kramar till er alla!

2009-04-05 @ 00:38:44
Postat av: Elin

Jag är också lite nyfiken på vem Linnea är :)

Är väldigt glad över att Tim har henne och att hon har Honom! Skönt att höra att det ändå går framåt, även om det inte är helt bra! Jag känner en sån väldig kämparglöd i er och Tim! Men gud va trötta ni måste vara... allihopa. Jag önskar jag kunde göra allting bra, om jag ändå kunde....





ALL KÄRLEK & ÄNGLARS BESKYDD





- Elin

2009-04-05 @ 00:42:56
URL: http://www.TheWordsInsideMe.blogspot.com
Postat av: Ann-Charlotte

Kan bara hålla med föregående .Tim är en kämpe och ni också .Skönt att höra om det positiva runt Johan och tråkigt med att hans magont .

Undrar också hur gammal Linnea är .

Kram och hälsning till er alla från

Ann-Charlotte Sören Lina S W

2009-04-05 @ 09:01:34
Postat av: Johanna

Hoppas ni alla har sovit gott inatt. Förstår att Tim njuter av att ha Linnéa hos sig, det är säkert som bomull för själen :-)



Blir så glad att höra att Johan får komma iväg på utflykter och ha roligt, han behöver ju oxå massor med uppmärksamhet vilket han får då. Skönt för honom. Det är ju inte lätt för honom i denna situationen, och inte för er föräldrar heller. Man kan ju inte dela på sig...





Njut av en fin söndag tillsammans



Många kramar

2009-04-05 @ 09:09:57
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Boel

Det finns inga ord vad Ni går igenom, när det gäller Johan så är det nog som du skriver.





Ha en skön söndag.

och som vanligt kramar i massor

Boel

2009-04-05 @ 09:12:42
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-05 @ 09:15:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Han är en sån kämpe er pojke. Ni ska vara stolta, men de e ni nog=)

Massa styrkeKramar till er som får gå igenom detta hemska.

Kram

2009-04-05 @ 10:02:06
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Madelen

kan verkligen inte vara lätt för Johan att se er alla må så dåligt.. :(

Hur mycket har ni pratat med Johan om allt detta med Tim? Är han införstådd eller ni tar lite i taget?

Ta hand om er



Kram

2009-04-05 @ 10:33:14
Postat av: Y2

Jag har läst flera av Elisabeth Kübler-Ross böcker, hon är psykiater och har arbetat med svårt sjuka barn och deras familjer. Mycket tänkvärt däri om barn/syskon. Många tankar till er.

2009-04-05 @ 10:34:20
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Alex mamma (ewings sarkom)

Fina gulliga Tim han är en världs kämpe...va BRa att han har gilliga Linnea där omkring sej nu kramizar till er alla...o häla Linnea att hon är en toppen tjej;)

2009-04-05 @ 10:44:36
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: Katarina

Tim vilken kämpe du är jag beundrar att du orkar resa dig gång på gång :).Johan du är världens bästa lillebror och jag sänder dig massa styrkekramar till dig.

2009-04-05 @ 10:58:16
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Moa

Tänker på er! Ni är så starka hela familjen, vad skönt att Johan har fått extra resurs också som ägnar sig åt honom så mycket! Otroligt fint initiativ av henne också :)

KRAM!

2009-04-05 @ 11:51:56
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Maria Landskrona

Hej hela familjen. Skönt att Tim njuter av att ha Linnea hos sig. Jag som känner henne vet att hon är en toppentjej med ett stort hjärta. Mina barn M och W är jätteförtjusta i henne. Sköt om er nu och ta vara på varenda minut. Ps hälsa Linnea från släkten i Landskrona.

2009-04-05 @ 13:38:47
Postat av: Maria Landskrona

Hej hela familjen. Skönt att Tim njuter av att ha Linnea hos sig. Jag som känner henne vet att hon är en toppentjej med ett stort hjärta. Mina barn M och W är jätteförtjusta i henne. Sköt om er nu och ta vara på varenda minut. Ps hälsa Linnea från släkten i Landskrona.

2009-04-05 @ 13:39:50
Postat av: Lisa

Hejhej! Vilken fin blogg du har!



Klicka på denna länk om du vill få gratis presentkort: http://www.gratismode.se/?c=1245

Det funkar verkligen! :)



Ha en superdag!

Kram /L

2009-04-05 @ 13:50:01
URL: http://accessoar.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Hej hela familjen.

Kul att Tim orkat vara med så mycket, all heder åt Linnea för jag förstår att hon är något enastående.

Ge eran energivampyr en extra kram för han kan nog behöva det, mot magont och sånt.Var så STORA egoister ni bara kan,alla dar är ju bra eller bättre än de dåliga så ta vara på dem. Stora styrkekramar från Varberg

2009-04-05 @ 13:52:03
Postat av: cecilia

Åhh, han kämpar på er prins, men skit att han skall behöva kämpa, men fin är han er Tim. Tänker på er och hoppas att er Tim inte skall ha jätte ont. Kram till er fina Johan med, klart han mår dåligt att se sin bror sjuk, den fine lille brodern.

Kram från en bloggis Cecilia

2009-04-05 @ 14:39:54
Postat av: "Wilmas mamma"

Hej!! Det finns ju faktiskt inte så mycket man kan säga....men ni ska veta att vi läser eran blogg och tänker på er hela tiden.... Ingen människa kan förstå hur det är när ens barn är så dåligt....å jag kan bara tänka mig hur sjukt trötta ni måste va på skiten.....Vi pratar ofta om vilken otrolig kille Tim är!!Hälsa å krama han så mycket från oss. Å ni gör verkligen ett toppenjobb! Kram till er alla!! Jennie Johan Wilma å Alva

2009-04-05 @ 18:41:06
Postat av: Lisa

Hej!

Jag ville bara be om ursäkt för min förra kommentar. Jag skulle skrivit kommentaren på en annan blogg, vet inte hur det kommer sig att det hamna här. Men jag är i alla fall ledsen om det på något sätt kändes kränkande.

MVH

2009-04-05 @ 19:10:36
URL: http://accessoar.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänker så på er och denna fruktansvärda press ni nu lever under. Fantastiskt att ni orkar ta för er saker, men förstår att livet rullar på. Vet själv att man har mer ork när man är mitt i den värsta (kan naturligtvis inte jämföra mitt värsta med ert) perioden och pressen och sedan pyser luften ut när pressen är över. Ni ska veta att ni ständigt finna med i mina tankar. Styrkekramar till hela er familj. Kram Maria

2009-04-05 @ 20:21:39
URL: http://familjenmangelin.blogspot.com
Postat av: susanne

Är inne å kikar till er...Många kramar!

2009-04-05 @ 20:28:01
URL: http://www.susilidus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback