Ingalill

Ha,ha,ha där har vi ett bevis på hur snurrig man är nu!!! Vi tackade ju dig Ingalill fast vi kallade dig Brittmarie? Vet inte var vi fick det namnet ifrån? Vi menade ju så klart dig Ingalill från Östersund.
I övrigt så har vi haft Tim uppe nästan hela dagen och han sitter forfarande uppe med oss och dricker cola och äter påskgodis!! underbart!!
Hemsjukvården var förbi en sväng och ringde också för att kolla läget.
Imorgon blir det lite påskmat och ta det lugnt här hemma beroende på hur Tim mår så klart!!
Det mesta vi gör styrs ju av hans allmäntillstånd och så har det varit senaste 4,5 åren.
Vi hörs imorrn igen så får vi ta det därifrån. ha en skön påsk allihop!!
Tack Catta H för påskgodispengarna till barnen!! uppskattat!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas ni får en riktigt fin och lugn påsk det behöver ni så väl, en stor varm påskkram från mig till er alla.

2009-04-11 @ 00:13:12
Postat av: Rita

Underbara fina människor! Jag blir glad att det än finns bra dagar för er att uppleva tillsammans! Härligt att höra att ni har goda vänner som "tränger sig på" mitt i ert lidande. Å vad ska jag säga om Tim? Denna pojke som verkar bära sin börda med sånt lugn och mod. Påskpussar till hela familjen!

2009-04-11 @ 00:17:03
Postat av: victoria o fredrik

ÅÅÅH,va skönt att höra att Tim e uppe med er o käkar påskgodis,imorrn kommer Stella o Caroline o min mamma på påskmiddag,Fredrik har köpt 3 kg lammkött o vi ska för första gången försöka oss på att laga en hederlig lammstek,kan misslyckas,d är ju sånt som vi moderna människor inte riktigt behärskar längre,hederlig husmanskost som på min farmor Bertas tid,i annat fall får vi väl äta en jävla massa godis vi med istället.Tänkte baka en äppelpaj till er som jag skulle vilja komma över med på söndag,om ni vill o orkar förstås.Kramar från oss Berglund-Berefelts,hoppas att er påskafton får vara lugn och att Timpa e uppe o tassar lite o får i sig nåt gott o Johan med förstås!!!PÅSKPUSS O KYCKLINGKVITTER till er allihop/Victoria

2009-04-11 @ 01:33:24
Postat av: Maria

Härligt att få en bra dag mitt i allt elände. Gläds med er!

Kram

Postat av: marie

Så skönt att läsa att han suttit uppe ,käkat godis och druckit cola . Hoppas att påskafton blir lika bra. Kram Marie i Motala

2009-04-11 @ 08:18:56
Postat av: Sanne

Glad Påsk önskar jag hela eran familj! Hoppas ni har fint väder och att ni kan njuta av en fin helg.

2009-04-11 @ 08:32:53
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Frantz

Vad Härligt att få höra, att lill gubben är uppe och "smaskar" på Påskgodis!!!!GLAD-PÅSK Kramar B

2009-04-11 @ 08:44:34
Postat av: Johanna

Godmorgon Tim och familjen. Jag vill önska er en fin Påskafton. Se nu till och ta till vara på dagen, ta mycket foton, njut av varandra, njut över att det är Påsk.



Tänker på er



Många kramar till er

2009-04-11 @ 08:52:11
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: ingalill

,Vad glad jag blir, han verkar ha en sådan livsvilja er goa Tim,hoppas ni får en lugn påskafton. KRAM KRAM

2009-04-11 @ 09:44:02
Postat av: Cina

Tänk att det kan ge en så STOR glädje att få läsa att Timpa är uppe och äter och dricker. Härligt!!

Gläds verkligen med er!! Kram Cina

2009-04-11 @ 12:37:55
Postat av: Millan

Hejsan! Har precis hittat hit till er genom en länk på en annan blogg, och jag har sträckt läst eran blogg, lyssnat på Tims sång som berör en till hjärte roten...Han verkar vara en riktig kämpe! Nu önskar jag att jag hittat hit tidigare! Men nu är jag fast här och kommer kika in flera gånger för att se hur ni har det!!! Det ni skriver berör väldigt mycket och jag känner verkligen med er. Men det glädjer mej att han är uppe och äter godis med sin familj. Varma påsk kramar till er alla och en egen till Tim full med styrka och kraft. Millan

2009-04-11 @ 22:20:39
Postat av: Boel & Kjell

Vi tänker på er , ha en underbar påsk ! Elinor hälsar jätte mycket

2009-04-12 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback