Onsdag natt!!

Ja fy fan!! var ska vi börja?
Kan ju börja med Tims tillstånd som är rent ut sagt olidligt nu!! Hans förstoppning är värre än värst och har nu blivit en stor bulle på magen. Han är märkbart störd av detta och vi kan bara gissa hur ont han har just nu.
Nu pumpas det in smärtstillande i form av dubbla morfinplåster, 3 timmars mellanrum med både Alvedon ipren, och Catapresan varvat med Morfintabletter ibland.
Han ligger konstant och jämrar sig av besvär från all smärta och pratar ibland när det går om som vi uppfattar det att han inte orkar längre. Vi försöker säga att det är ok att släppa taget men han är otroligt envis, som ni som känner honom vet.
Febern håller i sig på 39 grader och nu har det ordinerats Penicillin mot urinvägsinfektion.
Smärtan för oss nu vore bara löjligt att försöka beskriva!!!
Ett resultat av det inträffade Tisdags natt då Anna Karin fick en panikångest attack.
Hemsjukvården var kvar och fick ringa till psykjouren som kom till slut.
Efter några Stesolid och insomnings tabletter sov hon iallafall!!
Linnea är nu också hemma och åkte i Tisdags,skönt att hon kunde vara här.
Johan är fantastisk!! han trallar på och gör sitt bästa mitt i detta inferno? helt otrolig faktiskt! glad och påhittig han hade fotbollsträning idag och det gick kanon!
Vi har haft jättemycket besök som vi verkligen uppskattar,hade aldrig gått annars speciellt när såna saker inträffar där man tappar kontrollen helt på saker.TACK för det alla våra vänner!!!
I övrigt så glömmer man allmänna saker som att äta t.e.x då har vi fantastisk backup av Micke och Åsa och Helene Kindstedt som kommer och matar oss!!
Alla ni som utövar healing,skulle ni kunna skicka allt ni kan för Tims stackars mage är ni snälla?
Tack också familjen Krogh i Malmö för de fina blommorna ni skickade till oss och tack Anneli i Vänersborg för Ninja Turtles dockan till Johan!!
Ni som skickat mail om silversmed skulle ni kunna skicka mail igen till
[email protected]  med länkar kanske? om det går alltså?
Ja herregud!! vad är det som händer i vårt liv? helt sinnessjukt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på er och särskilt på Tim. Styrkekramar i massor!

2009-04-30 @ 05:35:05
Postat av: Lena

Styrkeklemmer i massevis, dere er utrolige...alle sammen!!!



Måtte du snart få slippe nå Tim!!



Varmeste klemmer og tanker

2009-04-30 @ 05:38:37
Postat av: Katarina

Skickar healing så mycket jag kan till Tim och till er alla i familjen, styrkekramar i massor.

kram Katarina

Postat av: marie wettergren

tänker på hela er goa Familj. Kram på er i massor

2009-04-30 @ 05:41:52
Postat av: Elli

Ni är så starka mitt i allt det här. Hoppas att denna dagen för med sig något gott åt er, även om det säkert inte känns så just nu..!

Många kramar!!

2009-04-30 @ 06:14:12
URL: http://godisen.blogg.se/
Postat av: anette

det finns inga ord, all kärlek och styrka till er och älskade lilla tim.faan janne! vad gör vi?????krama om alla från oss ,så hörs vi sen pussar och kramar

2009-04-30 @ 06:19:07
Postat av: Majvor

O vad ni måste utstå! Johan du är fantastisk och ett stort glädjeämne i den här svåra stunden genom att låta vardagen få finnas kvar i allt kaos. Det är helt ofattbart att ni orkar vi tänker på er och sänder er all kärlek, styrka och tålamod vi kan. Till Tim önskar vi bara att medicinen ska hjälpa och du ska få ro.

Kram kram kram

2009-04-30 @ 06:37:02
Postat av: Margareta

Stackars stackars Tim..och ni andra så klart! Men går det inte att ge någon form av lavemang så Tim får tömt tarmen? Ngt borde väl kunna göras, för det måste ju trycka på o vara olidligt ont. Många tankar till er Kram Maggan

2009-04-30 @ 06:47:23
Postat av: peggy, karin o christian

ja envis det är han allas våran Timpa.

vilket helvete ni befinner i er,

önskar det vore något man kunde göra som lättade er smärta.

kramar i massor.

2009-04-30 @ 07:40:06
Postat av: Maria Landskrona

Ångestatacken som Anna-Karin fick förstår jag till 100%. en nära anhörig har drabbats av detta. Annars vill jag bara skicka er styrka och kraft. Och till Johan vill jag bara säga att du är en fantastisk lillebror och son, även om familjen just nu inte kan och orkar visa det.

kram Maria

2009-04-30 @ 07:42:20
Postat av: Boel

Kära vänner! Lilla Timpa du kämpar på och det gör så ont i mig att du har sådana smärtor.

Ja förstår hur Ni har det med ångest mm. Det är ett rent helvete men skönt att det fanns folk till hands och kunde hjälpa Er. Känner så med Er.



Kramis

Boel

2009-04-30 @ 07:44:10
Postat av: Anki m fam o vänner

Finns inte ord... vi som träffade er alla för inte så länge sedan. Ni är fantastiska!! Extra kram till Anna Karin ni orkar mer än ni tror!!!!!!!!!!!

2009-04-30 @ 07:54:49
Postat av: Linda

Stackars Tim... Det är konstigt att kroppen i sig kämpar in i det sista istället för att släppa taget och låta själen gå fri. Hoppas att Anna-Karin återhämtar sig en smula nu när hon får lite sömn, men hur är det med dig Janne? Det är väl bara en tidsfråga innan du själv klappar ihop... Det här är inget som ska finnas på denna jord! Det är såååååå fel... Varför ska människan som är världens starkaste däggdjur behöva utstå sååååå mycket smärta!? Jag hoppas för Tim och för er alla i familjen att han kan få bli fri från sin helvetessjukdom och slippa lida mer... Vi tänker på er.... Ring om ni behöver släppa ut lite ångest.. Kramar och pussar från Linda och Viktor

2009-04-30 @ 07:54:57
Postat av: carro

nä fy va jobbigt :(((

2009-04-30 @ 08:01:24
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: carro

hoppas av hela mitt hjärta att han blir frisk en dag :( en hemskare sjukdom får man leta efter :(



kram

2009-04-30 @ 08:02:25
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Linda - My world, my style

Det var det värsta, hoppas han blir bra! <3

2009-04-30 @ 08:05:18
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: Ima

Lilla stora Tim.... Så många kramar till dig och många många ljus är tända för dig. Du är en stor människa i din lilla kropp!! Du har tillfört andra människor mer än vad de flesta hinner med under en hel livstid! Du är STOR!

Mamma och pappa och Johan, tänker så på er.

Ni orkar, jag vet, man har inget val. Kramas mycket! Skönt att ni verkar ha så många som bryr sig och stöttar er i detta svåra när dygnets timmar inte har några klara gränser.

Massa massa kramar och all styrka och kärlek till er!

2009-04-30 @ 08:17:33
URL: http://www.lifeofima.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Och jag bara ryser när jag läser detta ... Som jag sagt förr, hur är det då inte för ER!!!???? Kan verkligen inte sjukvården göra mer? Alltså få bukt med förstoppningen, genom typ lavemang eller nåt?

Och morfinpump?



Kan verkligen, verkligen förstå ångestattacken. Konstigt vore väl annars; era egna kroppar måste ju också till slut säga ifrån av all den psykiska stressen.



Släppa taget ... fy fasen, man vet att det är enda utvägen ur helvetet (förutom mirakel) och ändå måste det vara så dubbelt. Sorgen över att förlora någon som ändå samtidigt räddas undan smärtan. Och det som egentligen inte är ett liv längre.



Hela tiden är ni i mina tankar.



Varmaste, varmaste kramarna och alla "healingkrafter" jag kan uppbåda skickar jag genom cyberrymden.

2009-04-30 @ 08:18:14
Postat av: Loppan

Finns inga ord.... Skickar många styrkekramar och hoppas att ni kan få lite lugn mitt i allt!

2009-04-30 @ 08:18:38
Postat av: Eva

Fy fan (ursäkta språket ) vad livet är orättvist ibland. Det finns inte ord för detta.. Tänker på er och skickar stoora styrkekramar till er alla!



Har också förlorat en anhörig rätt så nyligen så jag vet vilket känsloregister ni går igenom just nu.. Att det var så brett hade jag aldrig kunnat ana..



Sköt om er!!!

2009-04-30 @ 08:25:15
Postat av: Annika

Herregud. Det ni nu går igenom är detsamma som alla föräldrars värsta mardröm. Förstår att ni inte orkar tillslut även om ni helt enkelt måste på något underligt vis. Tänker så på Tim och hoppas att han kan få hjälp med magen och smärtan. Är ingen "healare" men ska sända mina tankar, vem vet om vi alla försöker så kanske det kan hjälpa. Kan bara svagt ana vad ni går igenom just nu men vill bara säga att jag tänker på er och skickar de varmaste kramar och tankar jag kan. Stor kram från en av era bloggläsare (med tårar i ögonen just nu)

2009-04-30 @ 08:25:38
Postat av: Jeanette

Jag kan bara önska er styrka i den stunden ni är nu... Kram från Jeanette

2009-04-30 @ 08:27:16
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: Fillis

När jag läst ert inlägg tittar jag på mina två barn som sover och jag bara gråter av tacksamhet, för att de är friska och för att de finns här hos mig. Ni har hamnat i alla föräldrars värsta värsta mardröm inte undra på att ni tappar fotfästet och bryter ihop av all maktlöshet. Jag hoppas fina kämpen Tim snart tar det stora steget och släpper taget om sin kamp. Han är värd att få bli fri sina smärtor och få ro i själen. Styrkekramar i massor.

2009-04-30 @ 08:29:50
Postat av: Millan

Hej familjen! Ja panikångest är något som inte är så trevligt, men kroppen måste ju släppa ut all ångest som man bär på. Jag vet..Måtte Tim få hjälp till sin mage och hoppas han slipper ha ont. Ni är ena riktiga kämpar. Tänker på er och skickar ett gäng styrke kramar, och en varm kram till Tim! Kram Millan

2009-04-30 @ 08:36:08
Postat av: Ann-Charlotte

Att ni alla ska behöva gå igenom detta, det är helt ofattbart .

Tänker, tänker på Er alla och hoppas att alla tankar kan föra Er framåt bit för bit .

Skönt att höra att ni har många omkring Er .

Kram

Ann-Charlotte Sören Lina S W

2009-04-30 @ 08:36:28
Postat av: vindensmelodi

,,,,Bara så fruktansvärt att ni ska behöva måsta gå igenom detta.

Jag har inte ord! Sänder bara all min kärlek och kraft till er alla att orka er igenom detta. Sänder kraft och mod till Tim.

Alla mina tankar och böner finns hos er ska ni veta,,,,varje dag hela tiden går jag in här och kikar,,,jag ber och tänker på er hela tiden,,,ber för Tim,,,,och alla ni andra som måste utstå den här outhärdliga smärtan.



Varma ödmjuka kramar i tysthet.

2009-04-30 @ 08:38:49
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Fia

Tänker på er, jag åker bort över Valborg och kommer inte att ha tillgång till internet förrän på söndag, men Tim och ni andra finns i mina tankar!



Styrkekramar Fia

2009-04-30 @ 08:44:01
Postat av: Anonym

2009-04-30 @ 08:51:05
Postat av: Moa

FY FAN vad det här är fruktansvärt, det finns inga ord! Tänker på er hela tiden. Många kramar!

2009-04-30 @ 08:52:13
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Anneli

Vilken kämpe!

Jag fick denna änk av en kompis.

Och man kan riktigt känna all rädsla,ovisshet och ångest ni känner! Men jag beundrar ert mod och styrka

Det ni går igenom är varje familjs värsta mardröm

Men Tim verkar vara en superkille och jag är glad att jag fick möjlighet att vara med i denna grupp

TIM JAG TÄNKER PÅ DIG OCH DIN FAMILJ!

Ni är värda alla STYRKEKRAMAR som kan uppbringas

2009-04-30 @ 08:54:59
Postat av: Åsa L

All kärlek och all min tanke går till er i denna svåra stund.



2009-04-30 @ 09:22:40
Postat av: Erica

Tänker på er och Johan han är ju så duktig, önskade att jag kunde komma upp till er och göra lite roliga saker med honom!!!

Massa med Kramar till er alla för det är ni värda!!

2009-04-30 @ 09:25:37
Postat av: Erica

Tänker på er och Johan han är ju så duktig, önskade att jag kunde komma upp till er och göra lite roliga saker med honom!!!

Massa med Kramar till er alla för det är ni värda!!

2009-04-30 @ 09:27:08
Postat av: Ingrid S

Sänder ännu fler varma tankar till er.

2009-04-30 @ 09:30:33
Postat av: jessica

skitcancer

2009-04-30 @ 09:32:37
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Siss

Ja, nu är ni verkligen i helvetet här på jorden!

Tänkte på det här med magen....har ni frågat sjukvårdspersonalen om det? Det kanske inte är förstoppning, utan ngt annat som kan åtgärdas?

Jag tänker på er hela tiden och hoppas att lidandet får ett slut snart...och visst måste T få mera smärtlindring!

Håller tummarna för att ni orkar och skickar styrkekramar....Siss

2009-04-30 @ 09:39:00
Postat av: Lena i Kiruna

Jag läser och lider så med er alla. Själv så förlorade jag min älskade bror i denna hemska sjukdom för snart två år sedan och jag vet hur fruktansvärd hela tillvaron ter sig. Bamsekramar till er och eran underbara son från mig i Kiruna.

//Lena

2009-04-30 @ 09:41:21
URL: http://www.fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Ann-Sofie

Mina tårar strömmar och jag önskar bara att jag skulle kunna hjälpa er igenom detta på ngt sätt! Jag ser på min son, frisk och glad, och kan knappt nudda vid tanken att det kan hända honom något. Det känns som att man aldrig skulle klara det, men ni är såå oerhört starka för Tim. Jag önskar för Tims skull att han snart får veckla ut sina vingar och flytta till ett underbart ställe utan smärta. Han kommer alltid att finnas med er, men på ett helt annat sätt. Skönt att ni har stöd runt omkring er, och att ni har en underbar son till som verkar vara lika stark som sin fina storebror.

Tim har gett så mycket till så många, han har lärt oss att ta vara på livet och varandra.

Många kramar från en mamma

2009-04-30 @ 09:55:56
Postat av: Ramona Fransson

Sänder er en tanke av värme och kärlek.

2009-04-30 @ 09:58:35
URL: http://ramona-fransson.blogspot.com
Postat av: Alex mamma (Ewings sarcom)

Fyyyy 17...kan inte ens föreställa mej hur ni har d just nu...underbara fina familjen Ahlgren...När Alex låg nersövd efter sin stora operation på intensiven...då svimmade jag när han låg där o såg död ut o kunde inte prata...men d är ju ingenting motför ni har det FORTSÄTT KÄMPA tänker på er varje timme...

2009-04-30 @ 10:00:06
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: Anonym

Det finns inte ord, för er situation. Den suger så jag vet inte vad! Bara att tänka på er gör så ont!!! Det är så overkligt och svårt att förstå. Någonstans är man inbäddad i att sånt inte händer. Inte i Sverige, inte med en tolvåring! Skit också!



Inte konstigt att Anna Karin har panikångest. Jag hade det när vår son var som sjukast. Tyckte att antidepressiva (cipralex) hjälpte litet, utan att göra mig slö eller borta i övrigt.



Tänker att något som kanske kan kännas bra med magen, är sån massage man ger spädbarn med kolik och förstoppning? Kanske kan det ialla fall kännas skönt i stunden? Här är en länk i alla fall:

http://vard.vgregion.se/sv/Teman1/Barn-och-Foraldrar/Sjukvardsradgivningen/?CatId=32840&ChapId=32841



Kramar A

2009-04-30 @ 10:20:33
Postat av: Gabriella

Måsta bara dela med mig av en mycket vacker diktstrof:



Döden är bara törnesnåret

kring genomlysta blommor

Det mörka smycket

som ger tillträde till festen



Dessa rader har givit mig tröst i samband med att andra "släppt taget" och när man själv funderar på vad som finns på andra sidan.



Hela dikten kan ni läsa här:

http://stalkerlady.blogspot.com/2008/01/vackraste-dikten-om-dden.html



Kramar igen!

2009-04-30 @ 10:34:04
Postat av: Lina

Men kära ni... Hur kan det få vara så här? Det finns ingen gud!



Jag undrar om Tim har fått nål satt? Jag vet att ni berättat att han inte vill ha det, men undrar om hemsjukvården satt det nu ändå? Annars, kanske det kan vara något så att de kan ge kortison och smärtis i den?



Jag tänker på er hela tiden, trots att vi aldrig träffats.



Kramar Lina

2009-04-30 @ 10:34:15
Postat av: Gabriella

Om Gud: Jag tror det finns en Gud och att något fint väntar på andra sidan. Men jag tror inte att Gud kan råda "allsmäktigt" över det som sker på jorden. Då skulle inte ondska, som denna sjukdom finnas. Och barn skulle inte drabbas.



Helt meningslöst!

2009-04-30 @ 10:36:46
Postat av: Catta från Handen

Många kramar till er!!

2009-04-30 @ 10:42:15
Postat av: Yvonne

Å kära ni...finns inga ord som kan hjälpa er och lilla söta Tim. Hoppas att han får hjälp med magen. Visst är det härligt med lilla Johan som fortsätter sin vardag..men barn är barn och ibland är det skönt att dom fortsätter med lite vardags pyssel.Önskar att lilla Tim snart får ro och slipper sin smärta. Styrke kramar i miljoner

2009-04-30 @ 10:54:24
Postat av: strandskatan

Det är fruktansvärt att behöva säga att man hoppas att Tim fick slippa kämpa emot längre. Finns det ingen återvändo och inget hopp om att han skall bli bättre så önskar man att han släppte taget om livet och fick somna gott. En gammal kropp hade naturligtvis inte orkat så länge som han har gjort som har ett starkt hjärta och så mycket vilja kvar.

Så oändligt många tankar följer er.

2009-04-30 @ 11:12:01
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Frank

Faannnnnn vad det är orättvisst!! Att Tim ska ligga å vara så sjuk. Jag önskar att han blir bra även att min mamma säger att han nog inte blir det.



Frank (lika gammal somTim)

2009-04-30 @ 11:28:47
Postat av: Ulrika Färemo

Mina varmaste tankar till familjen Ahlgren,



Det är så olidligt smärtsamt det ni går igenom just nu. Vid detta laget kanske ännu mer för er föräldrar än för Tim själv. Finns ingen som helst rättvisa i världen.



Skönt att höra att ni har goda hjärtan omkring er, som kan hjälpa till med det praktiska, som mat & skicka er i säng ibland. Skönt att höra också att Johan lallar på. Det är bra, en "normal" och naturlig punkt i en övrigt kaotisk tillvaro.



En mamma och pappa borde heller aldrig behöva ge sitt barn tillåtelse om att dö. Men starkt av er och bra, ni gör verkligen allt ni kan för Tim nu.



Kämpa på! Ta ett djupt andetag, bara en minut, en timme i taget...



Varmaste kramar från Skåne

/Ulrika

2009-04-30 @ 11:34:56
URL: http://hem.passagen.se/dummapricken
Postat av: Anna

Lilla Tim - hoppas att du snart får ro i din kropp så att du får vila. Allra helst vill vi förstås alla ha ett mirakel!



Kram!

2009-04-30 @ 11:39:50
Postat av: Lotta

Tim hoppas att du snart får ro och slipper din smärta. Tänker på er alla! Många kramar till er alla.

2009-04-30 @ 11:54:41
Postat av: Lumumma

Omöjligt att ens tänka sig vad ni och Tim går igenom nu. Men jag vet att man gör vad man måste, man har ju liksom inget val. Skickar många varma tankar till er.

2009-04-30 @ 11:57:04
URL: http://lumumma.rummet.nu/
Postat av: Veronica

Inte lönt att längre tjata om mirakel,

jag hoppas att lille Tim snart får resa och att det blir en fin spännande varm och vacker färd...

Tim har kämpat länge nog nu och är värd att få komma till ro,

även om man önskar av hela hjärtat att detta aldrig hade hänt..

Jag tänker på er hela tiden och menar bara väl med dessa rader med tanke på hur Tim mår nu,

samtidigt som jag önskar att jag kunde lindra ar smärta..

Kramar från mig.

Tim kommer att bli den finaste av änglar...

2009-04-30 @ 12:23:14
Postat av: Malin

All min styrka och kärlek till er. Hoppas att den lille krigaren Tim snart får komma till ro och slippa smärtan. Ni är helt underbara föräldrar och besitter en otrolig styrka, glöm bara inte att andas lite ibland oxå. En stor kram till lillebror som handskas med detta på sitt sätt, barn är fantastiska.



Många kramar tll er alla som finns nära Tim.

/

2009-04-30 @ 12:43:21
Postat av: Lotta (Davids mamma)

Denna fruktansvärda maktlöshet.

Varmaste varmaste kramar

2009-04-30 @ 13:01:43
URL: http://www.siredison.blogspot.com
Postat av: Gunilla

När nu läget är som det är önskar jag verkligen att stackars Tim kan släppa taget och komma till ro. Så han slipper att lida mer och att ni föräldrar ska slippa genomlida det ni gör nu. Det är omänskligt att behöva ha det som ni. Självklart blir det en enorm förlust för er. Kan inte tänka mig värre men detta att se sitt barn lida så oerhört utan att kunna göra någonting för att hindra det måste vara ett rent helvete. Läser bloggen varje dag och jag kan inte låta bli att förundras hur ni orkar skriva och berätta trots att ni måste vara totalt slutkörda. Beundransvärt! Jag lider med er och hoppas att ni, när det gått ett tag, känner att ni kan börja känna nån sorts glädje igen. Lillgrabben kommer klara det här bra även om han alltid kommer sakna sin storebror.

Björnkramar till er alla

2009-04-30 @ 13:24:33
Postat av: Lillan

Jag är inne och kollar flera gånger om dagen. Tänker på er.



Kram

2009-04-30 @ 13:39:24
Postat av: Kerstin

Skickar varma hälsningar och tankar till er i er svåra situation.....

2009-04-30 @ 13:59:10
Postat av: peter pc carlsson

Vi är många som önskar att det sker ett mirakel, att det inte är för sent för ett under.



Ute blommar de Japanska kösbärsträden. Deras blomsterskrud är så vacker att det gör ont att se. I Nangijala står det alltid körsbärsträd i blom. Jag vill tro det och jag önskar att det är där vi får träffas en gång.

2009-04-30 @ 14:01:50
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Åsa

Inte är det konstigt att AnnaKarin fick panikångest, det är fullt förståeligt i den situation ni befinner i just nu. Det gör ont i mig att tänka på hur Tim och ni alla har det. Tack och lov att ni har bra stöd av era nära vänner, det är ni väl värda.

Hoppas att ni får bukt med smärtorna och magen på stackars Tim... Morfinet gör ju också att tarmarna stannar av. Önskar att det sett annorlunda ut för er, inga föräldrar skulle behöva se sitt barn lida så.

Tänker på er och skickar många styrkekramar.

2009-04-30 @ 14:08:55
Postat av: Jenny (skååningaen) Nilsson

Tårarna rinner på min kind. Lider med er! Elliott hälsar till Tim och Johan!

2009-04-30 @ 14:13:30
Postat av: Maria i Vagnhärad

Jag blir så ledsen när jag läser om vad ni och fina Tim får gå igenom. J...a Cancer.

Jag tänker på er, Kram.

2009-04-30 @ 14:18:52
Postat av: Gittan

Hur kan något så här hemskt få hända?

Blir så illa berörd när jag läser detta. Hoppas Tims smärta lättar snart. Mina varmaste tankar till hela familjen.

2009-04-30 @ 15:06:38
Postat av: Anneli

Lille, lille vännen, varför ska du behöva lida så... Vi är många vars hjärtan gråter för dig. Skickar all min värme till dig Tim i en stor kram. Kram till mamma, pappa och Johan också.

Anneli i Vänersborg

2009-04-30 @ 15:45:50
Postat av: Emma-Lou

Hej på er. Brorsan nämnde er situation. Jag vet inte vad jag ska skriva, men skriver ändå ett par rader så att ni vet att jag tänker på er allihopa. Det ni går igenom är mycket tungt och jag kan bara be för ett mirakel. Fyfan, har inga ord för det här.

2009-04-30 @ 15:57:35
URL: http://www.metrobloggen.se/pesonen
Postat av: Cina

Underbara familj... Ni finns i mina tankar och mitt hjärta blöder för er. Stärkande kramar i massor!! Cina

2009-04-30 @ 16:05:58
Postat av: Sussi

Vet inte vad jag ska skriva för att lätta eran vardag, ni finns i vårat tankar.



Massor av kramar

2009-04-30 @ 16:49:57
URL: http://www.bellaochputte.se
Postat av: Kristina

Det första jag gör när jag kommer från jobbet är att titta in här.Ni har det hemskt.

Jag har inte hunnit läsa alla inlägg här ovan i dag så kanske redan någon tipsat om Taktil Massage för Tims mage. Jag vet att det fungerar på många äldre människor som ligger och är förstoppade.Hoppas ni har någon som kan hjälpa er och prova det några gånger om dagen.Kanske er hemsjukvård kan ?



2009-04-30 @ 16:54:14
Postat av: Catrin

tänker på er

2009-04-30 @ 17:03:20
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Karin

Kikar in till er här med jämna mellanrum. Sänder vitt helande ljus till Tim, och hoppas så att hans smärtor har lindrats. Skickar miljoner styrkekramar till er alla i familjen. Hälsn Karin

2009-04-30 @ 17:28:41
Postat av: Jerry

Önskar Tim frid och vila.

Önskar familjen lugn och ro.

Önskar er alla en visshet om att det finns en fortsättning, även om det nu är svårt att se det.

Kram till er alla!

2009-04-30 @ 18:52:12
URL: http://jerbaz.wordpress.com
Postat av: åsa

blir så ledsen tankarna e hos er, att ni delar med er av allt så mycket kärlek, bara att ni har så otroligt mycket styrka o kärlek att ge i denna svåra tid ni befinner i.Hoppas att er härlige son får somna in lugnt o stilla o inte behöva ha ont.Läste om att ni ville vakna ur drömmen,av hela mig o mitt hjärta så önskar jag det oxå tyvärr är ju inte livet så mot oss.

Miljoner kramar från en tjej till en kärleksfull o stark familj.

2009-04-30 @ 19:38:32
Postat av: susann

Jäkla skitsjukdom !!!! Hatar den !!! Varför ska den drabba alla goa människor ? !! O särskilt barn... Önskar och ber för att miraklet ska komma till er NU... Kämpa, kämpa.. Miljoner tankar och kramar till Timpa och hela familjen.

2009-04-30 @ 20:16:26
Postat av: Lisa

Finns inga ord, men det är många här ute som tänker på er.

Kramar från Lisa

2009-04-30 @ 20:24:12
Postat av: ann o Dizel m fam

Tänker på er!



kramar

2009-04-30 @ 20:42:35
URL: http://unforgettable.se/dizel
Postat av: Marie

Många kramar och tankar till er.

Vilken kämpe han är, er Tim. Jag hoppas att han har fått smärtlindring så att han slipper ha så ont.

2009-04-30 @ 20:59:02
Postat av: Margareta

Mitt hjärta har gått sönder....för såå längesen...det är så sorgligt..så jag kan inte skriva..tårar..massa tårar..!!Allra varmaste tankar...kramar..håller om er..Men jag vill också skriva att man är aldrig ensam.....det finns någon som också upplever detta helvete...men det hjälper inte just nu....Omtanke, styrka kram i massor Maggan

2009-04-30 @ 21:00:13
Postat av: Johanna i krusboda

Tänker på er...

skicka styrka till er från oss här i Tyresö

2009-04-30 @ 21:48:09
URL: http://majoro.blogg.se/
Postat av: Catharina

Kramar om

Catharina med familj,Uffe,Ellinor och Fredrik

2009-04-30 @ 21:59:06
Postat av: susanne

Massor med kramar,tänker på er jättemycket!!!

2009-04-30 @ 21:59:14
URL: http://www.susilidus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback