Smärtproblem!!

Vi har hela tiden varit lite lättade av att Tim varit befriad från smärta! åtminstone vad det verkat som?
Nu är det nog inte så längre,han har låtit hela natten och vi har haft väldigt svårt att veta exakt vad det berott på?
Nu har han fått ett Morfinplåster och vi försöker att få i honom en medicin som heter Catapresan som ska jobba tillsammans med alvedonsuppar.
Han har fortfarande ganska mycket styrka kvar,inte så konstigt när man över fyra o ett halvt år präntat i honom att aldrig sluta kämpa och inte ge upp!! Nu har det vänts till en nackdel! det trodde man ju inte under alla år på sjukhuset?
Kissandet fungerar litegrann iallafall och han får i sig vatten med hjälp av skumgummi liknande pinnar som vi doppar i vatten.
Det är allt vi vet just nu och vi uppdaterar så fort vi orkar!
Fy fan vad livet suger!!! verkligen!

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Älskade Tim. Jag har aldrig träffat dig, bara lyssnat på dig, läst av och framförallt om dig. Jag hoppas så att din smärta snart är över. Helst att u skulle bli bra, att det plötsligt skulle ske ett under och du kan resa dig upp och vara frisk.



Jag vet att det inte är någon tröst Tim, men ändå hoppas jag så att du vet och på något sätt kan känna att det är få människor som är så omtyckta och som så många tänker på som just dig. Ditt liv har varit kort, ändå vet fler vem du är och bryr sig om dig än de flesta människor får vara med om.



När du går kommer du ändå att finnas kvar.

Önskar att jag fått träffa dig.

Postat av: Anders Färemo

Livet suger verkligen..

Tänker på er.

/Anders (Matildas änglapappa)

2009-04-27 @ 22:29:06
Postat av: marie wettergren

Ja vad ska man säga mer än att ni vet vart jag finns om det skulle vara något .Tänker på er hela tiden . Uppdatera då ni orkar tänk på er själva i denna situation. Jag har massa känslor för er känns som jag känner er och lider något enormt med er. Kram till hela familjen.Ta vara på varje sekund

2009-04-27 @ 22:29:36
Postat av: Ingela

Tack underbara ni för att ni trots allt ni har att tänka på och leva med orkar uppdatera bloggen. Jag vet att vi är många som följer Tim och ber och hoppas...



Jag tycker att ni är makalöst fantastiska som orkar tänka på oss utanför huset och familjen.



Tack, goa rara ni.



Hälsa Tim så gott och även Johan och varma kramar till er bägge.



Ingela

2009-04-27 @ 22:34:08
Postat av: Veronica

TACK för att ni tar er tid att skriva i denna jobbiga stund,

kikar in flera ggr om dagen med en stor klump av rädsla i magen,fastän man vet att det kan ta slut när som helst så vill man ju ej fatta.

Fastän jag ej träffat Tim så svider det i bröstet av saknad redan nu fastän han fortfarande kämpar på.

Tim kommer alltid finnas i mina tankar!!!

Ev vet jag av en tjej som sysslar med silversmide av smycken,har ej sett hennes smycken men det sägs att hon är skicklig, om ni vill kan jag luska lite.(hon bor i närheten av Sundsvall)

Många kramar jag tänker på er hela tiden,

hoppas Tim inte får mer ont än han har.





2009-04-27 @ 22:45:17
Postat av: Anonym

Det suger verkligen!!!



Ni måste kunna få mer morfin, med pump eller liknande?



Fn också. Det finns inget att säga. Bara att snudda vid tanken på vad ni går igenom gör så ont.

Skit också!!!

2009-04-27 @ 23:07:54
Postat av: Anna

Ja, och FY FAN som jag känner med er och Tim!!

Hittade hit via enbart.blogg.se och jag är GLAD över att ni delar med er, för i mina ögon har ni en ENORMT stark kille och han har oerhört starka föräldrar, även om det suger fett!!

Och jag förstår om det kan bli en nackdel att säga att man SKA kämpa... Men det det egentligen gäller är ju att man VILL kämpa, inte att man måste eller ska... Ibland får man bara släppa taget, ta ett steg tillbaka och bara vara och det är att kämpa i sej, bara att man tar en liten andningspaus...

Kram!

2009-04-27 @ 23:38:14
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Det gör så ont i mig när jag tänker på eran situation. Och lilla Tim, varför måste det vara så här. Hoppas att ni hittar en smärtlindring som hjälper, morfinpump? Tänker på er <3 /karin

2009-04-27 @ 23:42:01
Postat av: peggy, karin o christian

hoppas att medicinerna hjälper så att Timpa slipper att ha ont.

hälsa och krama om honom från oss.

2009-04-28 @ 01:18:14
Postat av: Anna Maria

Fy tusan! Tänker på er och känner med er.

Hoppas att medicinerna ger Tim smärtlindring utan en massa jä*la biverkningar!

Må så gott ni kan.

2009-04-28 @ 01:27:53
Postat av: Eva

Det är helt otoligt vilken kämpe du är Tim. Du är en helt underbar kille en fighter in i det sista. Det är helt makalöst att din lilla kropp orkar kämpa. Ni är så fantastiska hela familjen som orkar att dela med er under denna djävulska mardrömsresa. Fy fan att barn ska behöva drabbas av dödliga sjukdomar. Vad är det för en idiot som bestämmer det? Hur kan människor tro på en Gud när

detta får ske????????? Mina tankar och känslor är hos er hela tiden. Kramar från Eva i Enskede mamma till ängelen Jacob 12 år.

2009-04-28 @ 01:47:52
Postat av: Fuschia

Tittar in för att se hur det är med Tim,och er.

Läst er blogg en tid.Kommenterat ibland. Har 3 pojkar på 9,8 och 6 år. Bara tanken på att få reda på att någon av dem har cancer...Vilken jäkla lång jobbig resa ni steg ombord på vid beskedet,där ni inte visste var (eller om) den skulle sluta,men nu tyvärr vet.



Många av mina tankar hos er,många gånger om dagen.

Hade vi bott nära hade Johan kunnat komma till oss så barnen kunnat lära varandra lite bus.



En sak har Tim och ni lärt mig: Att ta vara på dagen och varandra.Inte ta något för givet. Och att man oftast är starkare än man visste om när det behövs.



Massor,miljoner Kramar från Susanne!



2009-04-28 @ 02:01:44
URL: http://blogg.passagen.se/fuschia
Postat av: Jeanette

Ni har lärt oss massor! Att man ska vara rädd om det man har, inte ta något för givet, att tala om för nära och kära hur mycket dom betyder. Det försöker jag visserligen göra, även innan, men det känns om än viktigare nu, när man läser om Tim och er, hans unferbara familj! Vet att det känns klent med ord nu, men jag hoppas att ni känner att det är många som är med er. Kramar från Jeanette

2009-04-28 @ 06:05:59
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: Tusse

Var inte rädd för mörkret,

ty ljuset vilar där,

var inte rädd för mörkret,

som ljusets hjärta bär.



Tänker på er och hoppas att Tims smärta försvinner. Ni finns i mitt hjärta! Kram från Tua

2009-04-28 @ 06:38:56
URL: http://tusseandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad ska man säga... livet är jävligt orättvist...



Tänker på er hela tiden



Många styrkekramar

2009-04-28 @ 07:07:43
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Anneli

Tänker på er, idag liksom alla andra dagar... Lille, store Tim. Stora kramar från Anneli i Vänersborg

2009-04-28 @ 07:21:36
Postat av: Ann-Charlotte

Tack för att ni orkar skriva.Är inne flera ggr om dagen för att få veta .

Hoppas att han inte får mer ont .

Tänker på er .

Kramar !

Lina Sören Ann-Charlotte S W

2009-04-28 @ 07:21:55
Postat av: Anonym

2009-04-28 @ 07:41:55
Postat av: Boel

Ja fan vad detta suger, Timpa du är en sådan kämpe så jag finner bara inga ord. Och Ni Janne, AK och Johan är bara så fantastiska. Omfamnar Er i mina tankar hela tiden.

Vi är med Er.

Kramis

Boel med familj

2009-04-28 @ 07:46:21
Postat av: Marianne Hirvelä-Sjöblom

Hej på er, ja fy fasiken vad livet suger...

Ni finns i mina tankar hela tiden och jag kan inte ens föreställa mig vad ni alla går igenom fast jag också har kämpat med min sons cancer men jag har förmånen att han är med oss i dag,symtomfri.

Sänder er all värme och styrka

Mvh Marianne

2009-04-28 @ 08:03:18
Postat av: Heidi

Ja då sitter man här igen med tårarna rinnandes.....Det gör mig så ont att han ska behöva ha ont stackarn....JAg lider med er, hela familjen!



Hur som helst beundrar jag er oxå att ni orkar uppdatera oss i den här svåra stunden, för mig är det ugld värt! Man har ju "levt" med er i ett bra tag nu och vill ju veta vad som hädner.....Skickar en massa styrkekramar igen.....((((KRAM))))



/Heidi

2009-04-28 @ 08:09:03
URL: http://heidin72.blogg.se/
Postat av: Malin

Detta är inte rättvist. Tänker på er och sänder varma kramar till er.



Hoppas den lille krigaren Tim slipper mer smärta. En anhörig till mig dog i cancer och hon kämpade länge innan hon reste vidare. Hennes kropp hade gett upp men hjärtat var starkt. Tror Tim har ett starkt och stort hjärta.



Hoppas dagen blir lugn för er.

2009-04-28 @ 08:14:08
Postat av: Millan

Hej familjen! Hoppas medicinerna hjälper Så Tim slipper smärta. Tack för att ni delar med er i er svåra stund, tänker på er hela tiden, finner inga ord..Men skickar ett lass fullt med styrke kramar!!

( Tim..Lyssnar på din sång, och jag känner livet innom mig, på riktigt!Du har lärt mig så mycket. Jag tar till vara på livet NU, inte sen.) Kram Millan

2009-04-28 @ 08:26:54
Postat av: Cina

Skriver som så många andra...Tack för att ni orkar dela med er!! Tim du är en otrolig kämpe, ja alla ni i familjen är det. Jag beundrar er sååå mycket.

Hoppas att ni får en lugn dag, utan smärta. Kram till er alla!! cina

2009-04-28 @ 08:59:10
Postat av: Annika

Tänker på er och det känns så oerhört sorgligt att ni ska behöva gå igenom det här. Vilken fin pojke Tim är. Han har berört mångas hjärtan och säkerligen fått många att ta vara på sin tid lite bättre. Hoppas han inte behöver ha ont idag. Kram från en av era bloggläsare.

2009-04-28 @ 09:05:34
Postat av: vindensmelodi

Tassar in lite tyst och sänder en varm mjuk kram till er alla.



2009-04-28 @ 09:25:00
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Pysan

kramar om



Kram Pys

2009-04-28 @ 09:44:50
URL: http://pysan.wordpress.com
Postat av: Sebastian

Jag vill ge Er alla en styrke kram, och samtidigt säga att jag tycker att Ni är otroligt starka genom att uppdatera alla läsare Trots att Ni har det som Ni har det just nu...Tänker På Er // Sebastian

2009-04-28 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback