Hej Linnea här!

Hejhej!
Linnea som skriver idag. Är på besök hemma hos underbara familjen Ahlgren nu för fjärde gången. För ca. ett halv år sedan var där grisfest / glädjefest i Svensköp där jag bor, då bodde familjen Ahlgren hemma hos oss på vår gård. Vi fick snabbt bra kontakt även om i inte pratade jättemycket med varandra. Dagarna gick snabbt och snart var det dags för Ahlgrens att åka hem igen. Varje sommar hyr vi ut halva vårt hus till olika familjer, vissa familjer saknar man mer än andra. När Ahlgrens hade åkt var det verkligen jättetomt. Som tur var hade vi planerat att åka till Stockholm en månad senare då vi hälsade på hemma hos Ahlgrens för första gången. Jag är så glad att jag lärt känna denna underbara och fantastiska familj! Trivs så bra hemma hos dem, de är som en andra familj för mig. Tim och Johan är alltid så gulliga. I fredags när jag kom fick jag ett silver halsband av Tim med ett L och ett T. Gulliga Tim. Är så jobbigt och se hur han blir sämre och sämre hela tiden och veta att det här antagligen inte kommer gå bra. Just nu går det bara inte att tänka sig hur det är att leva utan honom. Världens mest fantastiska kille! Beundrar honom så mycket för hans styrka och posivita inställning. Det är bara så orättvist. Önskar jag bara kunde dra händerna över hans huvud och så var han frisk. Älskade Tim!
Idag fick jag ett kort av söta lillebror Johan som där stod "Hej jag elskar er Emma ok Linia" Så hade han ritat ett hjärta och satt in bilder på honom och Tim. Sånt som gör en riktigt glad!
Nu ska jag gå och sova bredvid älskade Tim!
Kram Kram

Linnea

Kommentarer
Postat av: Rita

Så härligt det låter ändå! Mitt i allt det svåra så mycket fin kärlek! Kram från Anna-Karins barndomskamrat Rita

2009-04-06 @ 00:09:09
Postat av: Trine

Wow, Linnea, du är fantastisk!! Är du säker på att du inte är en ängel...

2009-04-06 @ 03:43:21
Postat av: Boel

Ja Linnea det är prcis som Trine säger. Är du inte en Ängel så har du i alla fall något magiskt över dig.



Kram till Er alla

Boel

2009-04-06 @ 08:13:54
Postat av: Ann-Charlotte

Tack för att du skrev Linnéa , var så fint att läsa.Det märks verkligen att ni står varandra så nära ,era familjer .Det är det finaste man kan ha, riktigt goda vänner .

Kram från Lina S W med familj (Tims klasskamrat)

2009-04-06 @ 08:16:53
Postat av: Anette

Vilken underbar tjej du är Linnea! Många kramar till dig och Familjen Ahlgren!



Kram Anette

Postat av: Marie Wettergren

Åh Linnea vilken tjej du är tänk om flera hade en sådan som du i en sån här situation. Följer Tim och hela Familjen jämnt kram till er alla från Motala

2009-04-06 @ 09:30:40
Postat av: Gabriella

Vilken värld vi skulle ha, om alla var som du Linnea! Att läsa om sådan vänskap är en fröjd för hjärtat. Tack för att du skrev och berättade om hur du känner familjen Ahlgren.



Och tack för att du finns!



Varmaste kramarna till dig och din familj och till Ahlgrens med Tim och Johan!









2009-04-06 @ 09:49:11
Postat av: Alex mamma (ewings sarkom)

Fantastiska Linnea...massor av kärlek till dej o familjen Ahlgren:)

2009-04-06 @ 10:14:19
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: susanne

Håller med de andra...Du verkar vara jättegullig och betyder nog verkligt mycket för Tim.

Borde finnas fler som du!Många kramar till er allihopa!

2009-04-06 @ 10:39:20
URL: http://www.susilidus.blogspot.com
Postat av: julia

Åh du skriver så fint Linnea.

Hoppas ni får ett par underbara dagar trots omständigheterna ihop nu!

kramar

2009-04-06 @ 11:03:50
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Angelica

Å Linnea, är så glad att du och Tim har funnit varandra. Som flera andra kommenterat: du är guld värd! Hoppas ni får några fina dagar tillsammans nu trots omständigheterna.



Kramar

2009-04-06 @ 12:26:34
URL: http://harmoni.devote.se
Postat av: Åsa

Vad roligt att läsa det du skriver, Linnea! Antar att du är äldre än Tim så du är nog en slags storasyster till dessa fina killar. Det är bra, det är toppen för dem att du finns och är en så go kompis till killarna och säkert till föräldrarna också. Ta hand om dig, och kom ihåg att du är en riktig pärla! Kram!

2009-04-06 @ 15:42:21
Postat av: Cina

Hej! Vilken tur familjen Ahlgren har som får umgås med dig, Linnea. Är säker på att du ger dem alla kraft och hopp, du underbara tjej. Hälsa familjen Ahlgren!! Cina

2009-04-06 @ 16:16:32
Postat av: Yvonne

Kan bara hålla med alla andra här...Vilken härlig tjej du är Linnea..hoppas att ni får några roliga dagar tillsammans.Kram

2009-04-06 @ 16:16:39
Postat av: Moa

Så fint skrivet Linnea, härligt för Tim att ha en kompis som du :)

Kram

2009-04-06 @ 17:31:51
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: anette

tack för att du finns linnea! kramar från fam snahr

2009-04-06 @ 18:05:46
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Hejsan Linnea,

jag visste väl att du var något utöver det vanliga och visst är väl det så att man klickar fortare med vissa.Hoppas nu bara din vistelse blir bra trots den orättvisa som råder med Tim Vi är nog många som önskar att vi kunde ta bort allt det onda.Han har ju en ängel vid sin sida. Stora styrkekramer till dig och till hela övriga familjen. Kram från Varberg

2009-04-06 @ 18:53:23
Postat av: Grannen Annica

Vad roligt att ni hittade varandra, jag håller med dig Linnea jag tycker också att familjen Ahlgren är jätte mysiga och det är så hel..tes tråkigt att söte Tim skulle bli så här dålig.

Kram!

2009-04-06 @ 19:09:17
Postat av: Fredrik

Keep it up Tim & resten av familjen, hoppas det vänder åt rätt håll.

2009-04-07 @ 00:30:56
Postat av: Frank

Vad roligt för Tim att du är hos honom. Tänk att ni har hittat varandra...själv har jag påsklov



Hälsa Tim



Frank

2009-04-07 @ 10:36:38
Postat av: Siss

Det bästa ngn kan göra för Tim, är ju att finnas där och älska honom....och det gör ju du Linnea!!!

Det är enda som räknas nu.

Kramar till er båda!

2009-04-07 @ 13:10:26
Postat av: Angelica

Blev länkad hit från en väns blogg. Jag blev så rörd när jag läser om kampen mot denna hemska sjukdom. Jag beundrar er styrka! Angelica

2009-04-07 @ 17:20:38
URL: http://ankimadame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback