Hej igen

Ja nu har det gått ett litet tag sen vi skrev nåt och även ett litet tag sen begravningen. Man önskar ju att man kunde säga att allt är ok,men det är det ju definitivt inte!
Det är fortfarande så jäkla overkligt? egentligen känns det ibland bara som man försöker hitta nya sätt att bedöva smärtan på.
En stor ljusglimt mitt i allt är iallafall Johan. Han har verkligen utvecklats åt rätt håll och är glad och pigg o sprider glädje med sina roliga kommentarer.
Idag blir det nog ett biobesök med honom,han vill se Iceage.
Han säger också att Tim är ledig från sina uppgifter idag så han kan hänga med oss på bio! tur va?
Vi får försöka skriva lite mer på bloggen men det har varit jobbigare än man kan tro att skriva nåt,man är ganska tom fortfarande. Vi hörs snart igen 

Kommentarer
Postat av: Millan

Härligt att det går åt rätt håll för Johan! Han är så fin på bilden! Skickar styrke kramar till er! Millan

2009-07-19 @ 13:11:07
Postat av: Nilla

Vad fin han är eran Johan.

Ta hand om varandra.

Kram

2009-07-19 @ 13:22:55
Postat av: Ingela Lindberg

Hej på er..



Det var roligt att se er även om det blev kort. Men trots att vi inte träffats så mycket så var det ändå mycket märkligt att träffa er utan Tim.. Han hör ju till liksom. USCH!!



Nå, hoppas vi hinner ses när vi kör upp till Stockholm.



Många kramar från Lindebergarna

2009-07-19 @ 14:06:54
Postat av: Johanna

Skriv när ni orkar! :)

Postat av: Boel

Skönt att höra från Er, skriv när ni orkar. Skönt att höra att det går bra för Johan. Ha en bra biodag.



kramiz

2009-07-19 @ 16:02:32
Postat av: Anonym

Hej.Jag är också en ängel mamma och känner precis som ni.Allt är ännu så ofattbart man vill inte riktigt inse och förstå att det är så här det är nu.Va fint att ni har er fina Johan som kan pigga upp lite.Utan våra andra två hade livet inte haft nån mening alls.Jag kan bara säga att jag finner mycket styrka och tröst att skriva på min blogg,där får Evelina och vi leva vidare tillsammans.Önskar er en fin sommar och styrka till er att gå vidare,vi finner själv ingen direkt men det är ju ett måste sägs det.

2009-07-19 @ 23:27:48
URL: http://prinsessanevelina.blogspot.com
Postat av: Pysan

Tänker på er ska ni veta...sorgen har så många små steg.. att det är svårt att räkna dem.. men sakta men säkert så blir det bättre.. och det är så skönt att ni inte sluttar blogga.. jag har fått för mig att bloggen är en otroligt bra terapeut.. för man kan få skrika och gapa utan att känna dåligt samvete.. att man lägger över sin skit på någon annan...



Kram Pysan

2009-07-20 @ 07:44:42
URL: http://pysan.wordpress.com/
Postat av: Cina

Vad underbart att läsa om Johan och att hans kommentarer.

Ha en bra biodag!!

Styrkekramar i massor till er alla!!

Cina

2009-07-20 @ 08:51:55
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Skriv när ni orkar, allt har ju sin tid. Ha det kul på bion allihop. Styrkekramar från Varberg

2009-07-20 @ 13:30:22
Postat av: Veronica

Skönt att höra från er,

skriv när ni orkar.

Fina lille Johan har rätt ang. Timpa,

nu är han "ledig" och är säker med er hela tiden

och stolt över sin fina familj som kämpar på!!

Många kramar från mig !

2009-07-20 @ 19:15:11
Postat av: Gabriella

Så fin han är, Johan! Förstår att han är en glädjekälla. Hoppas det blev ett trevligt bibesök!



Tror som Veronica (ovan) att Tim är med och stolt över er!



Sommarkramar från mig!

2009-07-20 @ 23:04:48
Postat av: Anna

Söt han är, er Johan!:)

Hoppas att ni hade ett mysigt biobesök.

Jag gillar Johans kommentarer, vill också tro att våra nära och kära finns hos oss även om de är i himlen!:)

Kram

2009-07-21 @ 16:54:57
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Rita

Häftigt att Johan verkar ha direktkontakt med Tim och "insideinformation". Han verkar vara en härligt liten kille! Tror man måste bedöva smärtan för att ta sig fram i början. Annars skulle det nog bli omöjligt att stå ut med smärtan. Tids nog får ni finna vägar att sluta bedöva och börja leva med sorgen som en del av era liv. Men ännu har sån liten tid gått... Ni gör en fin sommar för Johan och det är toppen! Han behöver få vara en glad liten kille även om han saknar sin bror. Kram på er!

2009-07-21 @ 19:15:41
Postat av: Åsa

jag tycker att ni gör det jättebra som orkar uppdatera oss som följer er så ofta som ni ändå gör. Tänker på er!

Hoppas att Ice Age var bra så att Johan blev nöjd.Han är så charmig på bilden!

Sköt om er!

2009-07-21 @ 23:37:54
Postat av: Moa

Skönt att höra om Johan och verkligen häftigt att han verkar ha kontakt med sin fina storebror. Hoppas han blev nöjd med filmen! Jag såg den förra söndagen, tyckte den var bra men inget slår harry potter för en vecka sedan ;). Kram!

2009-07-22 @ 19:39:10
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Annika

Vilken fin bild på er fina pojke. Skönt att Johan håller koll på er andra pojke som har flyttat till himlen! Skriv när ni orkar, vi är nog många som tittar in då och då och undrar hur ni har det men vi har nog alla full förståelse för att ni inte orkar skriva så ofta. Stor varm kram från en av era bloggläsare.

2009-07-23 @ 07:55:04
Postat av: Anonym

Hej, Ni känner inte mig. Jag hittade er blogg genom att jag sitter och läser på nätet om barnbegravningar och cancersjukdom. Min son är döende i cancer. Han är tre och ett halvt¨år gammal och drabbades i december -08 av medulloblastom, precis som er Tim. Jag är ledsen över er fruktansvärda förlust, men gläds över att ni verkar njutit så av era barn, tillsammans. Det stärker mig nu. Tack från med-mamma i medulloblastomvärlden //Malin

2009-07-23 @ 18:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback