En dag i taget

Dagen B närmar sig o magen knyter sig. Sen Tim lämnade oss har det varit så mycket som skall ordnas så allt har gått på automatik, känner mig som en robot som ibland har släppt fram  sorgen men nu är faktumet så solklart Tim är borta för alltid. Vill så gärna att allt ska vara en ond mardröm o jag vaknar upp o Tim är här igen.  Begravningen kommer bli så tung, tårarna så många o magknip.
Platsen är nästan bestämd, det lutar åt den gamla platsen som är mer fridfull,
ÄLSKADE ÄLSKADE STORA LILLE TIM VAD MAMMA SAKNAR DIG!

Hjärtat har slitits ur min kropp gång på gång o jag försöker att gå vidare men utan Dig blir det så fasligt tomt. Du hade vår uppmärksamhet till 100% under dina sjuka år o nu när Du är borta så är så tomt. Åhh vad jag saknar mitt hjärta! Jag vet att du är med mig varje dag för det känner jag till hundra, men jag vill så gärna ha den fysiskt!

Att ta ett sista farväl på tisdag kommer bli så svårt.

Vi ses snart!

Kram
-A-


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men herregud vad tragiskt :'/

Postat av: Ännelaij

Ja, det kommer att bli jobbigt för er.

Minnena av er söte Tim kommer ni alltid bära med er.

Det är den enda trösten.



KRAM

/A

2009-05-24 @ 11:53:33
URL: http://bradag.blogspot.com/
Postat av: susan

så sorgligt "/

2009-05-24 @ 12:14:52
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Morris

Det är så sorgligt och ofattbart vad går igenom ... ja - ORÄTTVIST!

Vill bara krama er o önskar ni slapp allt det här förstås...

2009-05-24 @ 12:17:42
Postat av: Frida i Linköping

Hej igen!

Ja, vad skriver man?!?

Jo, jag måste faktiskt nämna ngt om hur du skriver Anna Karin - du skriver så fantastiskt träffande, orden går rakt in i mitt <3 OCH de stannar kvar!

Visst kommer det bli jobbigt på tisdag, självfallet. Jag hörde ngn gång att själen hos den som begravs sitter med på begravningen. Jag tycker det är en fin tanke! Är helt övertygad om att Tim är med Er då - håll öronen och ögonen öppna så kanske ni kan se och höra hans små tecken och meddelanden till Er! Visst är han med Er dagligen, en ängel sviker aldrig!!! Jag råkar liksom veta det...

Bilden är så fin och jag fashineras av Johans blick, han är på ngt speciellt sätt så nära Tim.



ALL styrka, värme och kraft som jag kan uppbringa skickar jag till Er!



Styrkekramar från Frida



2009-05-24 @ 12:21:51
Postat av: peggy, karin o christian

Kramar från oss

2009-05-24 @ 12:32:05
Postat av: Suzanne

Jag ska verkligen ha tankarna på er på tisdag.

Vet ju hur jobbigt det är att begrava barn, även om det var min syster och inte mitt eget barn den gången för längesen.

Lyssnar om och om igen på Tims underbara låt på Youtube.. och tårarna rinner.

Många styrkekramar till hela familjen !

2009-05-24 @ 12:36:57
Postat av: Boel

Kramar från oss alla,





Boel, Stefan, Marie och Christopher

2009-05-24 @ 12:46:33
Postat av: Ann-Charlotte

Finns inga ord !Fasansfullt !

Kramar

Ann-Charlotte Sören Lina S W

2009-05-24 @ 13:00:11
Postat av: Rita

Ja, Tim hade er hundra procent och jag förstår att tomrummet är enormt. Ni får fylla detta tomrum med läkning och försöka orka fylla det med Johan också. Ni kommer ta er igenom det här! Tim kommer att skicka bra vibbar till er det är jag övertygad om. Men längtan efter att få ha sitt barn i fysisk form förstår jag är smärtsam. Ni är i mina tankar! Kram Rita

2009-05-24 @ 13:41:31
Postat av: Kicki

Ni kommer att få se/märka vilket stöd ni har på tisdag. Ingen glömmer Tim! Det kommer bli en fin ceremoni för oss alla och framför allt för Er. Och ni kommer att klara er galant, fast självklart kommer det att bli jobbigt. Men vi finns där! Kram

2009-05-24 @ 13:59:04
URL: http://kilden.blogg.se/
Postat av: Åsa W

det gör ont i hela mig när jag läser vad du skriver. En förälders absolut VÄRSTA mardröm. Vi sänder all styrka till er inför tiden som komma skall. Är det något jag är säker på är det att Tim är med er och vakar över er.

Kärlek till er alla//Åsa och Micke

2009-05-24 @ 14:21:59
Postat av: Andréas Lindholm

Svårt att skriva nått..



Kan inte föreställa mig eran saknad och sorg..



Ta hand om er

2009-05-24 @ 14:36:49
Postat av: cecilia

Åhh, den vackraste bilden..blir så rörd av den in i själen. Så mycket kärlek i den bilden, mor och bror vid sin sida, måste ha betytt massor för Tim den stunden, känna kärleken flöda....Lider med er och känner med er....Sänder styrka till er i denna svåra tid ni har nu! Kram Cecilia

2009-05-24 @ 14:37:37
Postat av: Lena i Kiruna

Mitt hjärta gråter och jag känner sån sorg. Önskade verkligen att man kunde spola tillbaka tiden och mirakelmedecin hann uppfinnas. Livet är så grymt många gånger och man funderar på vad som är meningen när barn inte får leva sitt liv och växa upp.

Jag skickar miljoner styrkekramar och ska tänka på er när tisdagen kommer.

Kram

2009-05-24 @ 15:18:25
URL: http://www.fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Nathalie

fy så jobbigt för er! men va starka även fast det är svårt! försök iallafall för er andra son..

all lycka till er

2009-05-24 @ 15:51:47
Postat av: Anonym

Käraste vännerna! Ja, precis som andra skriver här: Orden går rakt in i hjärtat och ögonen fylls av tårar.



Sänder er alla mina krafter och tankar genom cyberrymden och är med er i tanken på dagen B. Ingen ska behöva gå igenom det ni nu gör.



Men kärleken mellan Tim och er har ni alltid kvar. Den gränslösa kärleken, som går igenom alla tider och dimensioner. Tills ni möts igen. För det gör ni.



Varmaste kramarna!

2009-05-24 @ 16:13:30
Postat av: Gabriella

Sorry, glömde skriva signatur på förra inlägget. Det var alltså jag, Gabriella. Kram!

2009-05-24 @ 16:14:28
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Vad jag önskar att det bara var en mardröm ni går igenom men så är ju tyvärr inte fallet.Magen knyter sig när man läser ditt inlägg och ser på den fina bilden.Tänker på er alla och skickar Stora Styrkekramar till er från Varberg

2009-05-24 @ 18:01:11
Postat av: Marie Wettergren

Åh älskade Ahlgrens kan ej ens tänka mig hur ni mår och känner inför tisdag. Måste vara extremt tufft. Hur mår Johan i allt detta?.

Tänker på er och kommer att tända ljus här i Motala på tisdag. Hade hoppats att kunna närvara men det går ej och Anna du vet varför.

Kram Marie i Motala

2009-05-24 @ 18:01:55
Postat av: Veronica

Åh,ännu ett kort på Tim,

känns skönt att se honom igen!!

Han ser så trött ut men ändå fridfull och lugn på nåt sätt...

Mina tankar är hos er och hos ängeln Tim,

ALLAS VÅR SUPER-HJÄLTE:VI GLÖMMER DIG ALDRIG TIMPA !!!

2009-05-24 @ 18:10:44
Postat av: Cina

Skickar all styrka och omtanke till er... Vi är många som kommer att vara med er på tisdag, både i tanken och personligen.

Många kramar till er!! Från Cina

2009-05-24 @ 19:13:56
Postat av: Millan

Hej! Tänker på er, och ni kommer finnas i mina tankar hela tiden på tisdag ( Vilket ni redan gör..)Tänder ljus här hemma för er och för Tim..Många styrke kramar Millan ( Vacker bild, lyser kärlek )

2009-05-24 @ 19:29:21
Postat av: Britt-Marie Frantz

Tårarna faller, vad otroligt overkligt, det går inte att förstå....Kramar B

2009-05-24 @ 19:34:14
Postat av: Nina

Så fin bild!

Kommer att tända ljus för Tim

på tisdag.



Värme och kärlek

till er alla

från Nina

2009-05-24 @ 19:53:32
Postat av: Anna

Kan inte sätta mig in i vad ni känner och hoppas att jag ska slippa vara med om det ni har gått igenom. Tänker ofta på er! Min pappa gick bort i cancer för snart 5 år sedan och jag känner också att han är med mig hela tiden. Det gör sorgen lättare, men inte saknaden.

Kramar

2009-05-24 @ 20:02:57
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Karin L

Mina tankar är ofta hos er och på tisdag kommer dom finnas lite extra hos er familj.

Hoppas att det blir en fin begravning, vilket jag är övertygad om att det blir.

Det är alltid så otroligt tungt med begravningar och när det är en ung människa och dessutom ens barn så är det givetvis en obeskrivlig sorg och smärta. Jag hoppas att ni på något sätt kan känna värmen, styrkan och orken som jag skickar till er (och många med mig)

Stora Kramar

2009-05-24 @ 20:41:06
Postat av: Anneli Hellgren

Hej på er!!!

En sån fin bild!!! Det är så ofattbart att fina lilla Tim är borta, lider med er.

Tänker på er mycket, fast jag inte känner er. Är inne på hemsidan varje dag och ser om ni har skrivit något, jag förstår att ni har det jobbigt!!!

Jag ska tända ett ljus för Tim på tisdag.

Sköt om er!! Styrkekramar från Anneli

2009-05-24 @ 20:51:06
Postat av: Maria m Olivia ATRT

Det finns inte ord för vilken fruktansvärd plåga det måste vara att behöva begrava sitt eget barn. Jag lider så oerhört med er och önskar innerligt att jag kunde trolla bort allt det onda. Som sagt, en dag i taget och mycket styrka till er på tisdag. Det är inte mänskligt det ni går igenom.

2009-05-24 @ 21:24:46
URL: http://www.familjen.zoomin.se
Postat av: Frida i Linköping

Jag ville bara titta till Er och säga godnatt!!!



Imorgon är det ruggig tenta - vore inte helt fel om man hade lite änglavakt :)

Hoppas ni får en skön nattsömn!



Styrke, värme & kraft / Frida

2009-05-24 @ 22:07:40
Postat av: Pysan

bara kramar om



Pys

2009-05-24 @ 23:12:01
URL: http://pysan.wordpress.com
Postat av: Amanda

mina tårar rinner. kan inte förstå varför livet ska vara så orättvist? varför varför är min fråga? tänker på er och ni finns med mig i mina tankar varje dag. styrkekramar

2009-05-24 @ 23:24:14
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: julia

Tårarna bara forsar ner... Fan, så jävla orättvist allt e... Många tankar och kramar till er.

2009-05-25 @ 00:17:23
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mina tankar är hos er. Ni skriver så fint. Kramar i massor.

2009-05-25 @ 08:45:54
Postat av: Anneli

Varma tankar och kramar till er. Ja, det är ofattbart att sorg och saknad även kan göra så fruktansvärt fysiskt ont. Lider med er...

Anneli i Vänersborg

2009-05-25 @ 09:15:54
Postat av: fru furman

Tänker på er varje dag och önskar att tomheten en vacker dag enbart ska fyllas med vackra minnen.

2009-05-25 @ 10:10:41
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: kjersti, änglamamma

Vi är nog många som tänker på er i morgon. Jag har tidigare kommenterat att jag tror efter i morgon kommer ni in i en ny fas, precis som du skriver så har det mesta nu gått per automatik men i morgon i solskenet tar ni farväl av er hjälte men han kommer alltid att finnas hos er. I vår sons dödsannons skrev vi "Vi har varit med om dig och kan aldrig förlora dig". Visst är det sant? Ta hand om varandra. Kram

2009-05-25 @ 10:49:35
URL: http://bloggberta.blogg,se
Postat av: Alex mamma (Ewings sarcom)

FIN FIIIINA TIM...o UNDERBARA familjen Ahlgren ni finns i mina tankar hela tiden

2009-05-25 @ 10:58:38
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: kjersti, änglamamma

Vi är nog många som tänker på er i morgon. Jag har tidigare kommenterat att jag tror efter i morgon kommer ni in i en ny fas, precis som du skriver så har det mesta nu gått per automatik men i morgon i solskenet tar ni farväl av er hjälte men han kommer alltid att finnas hos er. I vår sons dödsannons skrev vi "Vi har varit med om dig och kan aldrig förlora dig". Visst är det sant? Ta hand om varandra. Kram

2009-05-25 @ 11:20:22
URL: http://bloggberta.blogg,se
Postat av: Yvonne

Underbar fin bild med en super stark mamma och hennes två helt underbart söta pojkar.Ett sista farväl gör alltid så ont, det blir så förbaskt bekräftat att så här är det. I morgon tänder vi alla som inte kan närvara vid begravningen ett ljus för den underbaraste Tim som nu har rest vidare. Kramisar

2009-05-25 @ 11:55:48
Postat av: Moa

Många kramar och extra tankar till er imorgon på begravningen. Den blir säkert jättevacker, det är ju Tims! Allt är så ofattbart.

2009-05-25 @ 12:32:21
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Maria i Vagnhärad

Oh vad tårarna rinner när jag läser om sorgen efter Tim, så sorgligt.

Jag skall tänka på er och Fina söta Tim imorgon.

Kramar till er i denna stora sorg.

2009-05-25 @ 12:32:24
Postat av: mireille

känner ett tryck i mitt bröst när jag läser om er. när man själv har upplevt en sorg så blir man så påmind om smärtan man bär men som blir mindre med tiden. men minnena försvinner aldrig och det är jag så tacksam över samtidigt. om jag inte minns fel så är det väl idag ni tar farväl i kyrkan? i så fall vilken fin dag. Tim ler däruppe för att visa er att han har det bra. många kramar mireille

2009-05-25 @ 14:26:21
Postat av: mireille

nu ser jag i inlägget att det är i morgon. är övertygad om att det kommer bli en solig dag imorgon oxå. all min styrka till er.

2009-05-25 @ 14:27:50
Postat av: Agneta P

Alla mina tankar finns med Er imorgon!

Kramar från Skåne

2009-05-25 @ 15:03:53
Postat av: Maria

Så sorligt och så himla orättvist, tänker på er!!!

2009-05-25 @ 15:21:15
Postat av: maria

åh vad allt är hemskt...jag klarar inte av attt titta på det vackra fotot och läsa din text utan att tårarna sprutar..min son är 11 år och ...nää..det går inte föreställa sig...sänder en stor kram till er och jag hoppas att dagen blir ett väldigt fint minne..

2009-05-25 @ 16:21:39
Postat av: Nettan

Tänder ljus för Tim i morgon.



Styrkekramar till er alla.

2009-05-25 @ 16:38:01
Postat av: Eva

Extra tankar till er imorgon på begravningen.

Många kramar/Eva, Pelle,Max & Erika.

2009-05-25 @ 17:35:47
Postat av: Cilla

Önskar jag hade något styrkande och värmande att säga.Vår prisessa Evelina dog den 9 maj och gör nu er lille Tim sällskap i himlen.Jag har följt er en längre tid och funnit styrka genom er.Men nu när man upplever denna olidliga sorg så finns det inga ord.Vi ska ta farväl av Evelina på fredag och det känns fruktansvärt jobbigt.Tänker på er och Tim imorgon.Kram från Evelinas mamma

2009-05-25 @ 18:01:31
URL: http://prinsessanevelina.blogspot.om
Postat av: Mi

Det gör ont i hjärtat när jag tänker på vad ni måste gå igenom. Jag känner med er verkligen, ni finns i mina tankar och specielt B dagen...

2009-05-25 @ 18:22:23
URL: http://www.kari.nu
Postat av: Ann-Sofie

Tänker på er varje dag, men imorgon lite extra...

Skickar styrka, styrka, styrka...

Hittar inga andra ord, vill bara ta bort er smärta!

2009-05-25 @ 19:12:49
Postat av: Millan

Hejsan familjen! Tänker på er. Och extra i morgon...Kramar Millan

2009-05-25 @ 20:03:48
Postat av: Annika

Tänker på er inför morgondagen. Tim är säkert där och tittar till er. Stor kram till hela familjen från en bloggläsare.

2009-05-25 @ 21:05:55
Postat av: Lotta (Davids mamma)

Tänker på er och er svåra stund i morgon.

Många kramar

2009-05-25 @ 21:05:56
Postat av: Frida i Linköping

Nu känns de flesta orden fel... vill bara krama om Er!!!!!



Styrka & värme från Frida

2009-05-25 @ 21:22:24
Postat av: Majvor

Kommer imorgon

Kram kram kram

2009-05-25 @ 21:26:43
Postat av: Maria

Tänker på Er!

I morgon tänder vi ett ljus för Tim.

Många styrkekramar till hela familjen!

2009-05-25 @ 21:29:11
Postat av: Maria

Tänker på Er!

I morgon tänder vi ett ljus för Tim.

Många styrkekramar till hela familjen!

2009-05-25 @ 21:29:44
Postat av: Johanna

Hoppas det blir en fin begravning imorgon. Ni kommer finnas i mina tankar... Imorgonkväll tänder jag ljus för finaste Tim!!



Många styrkekramar Johanna

2009-05-25 @ 21:40:26
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: helena

Hej...

Känner inte er men känner sååå med er... så orättvist livet är...

Önskar er all styrka inför morgondagen och alla mina tankar kommer vara hos er imorgon!

Önskar så det fanns ngt man kunde göra för er...

Många styrkekramar till hela familjen

2009-05-25 @ 21:44:06
Postat av: Helena

Hej...

Känner inte er men känner sååå med er... så orättvist livet är...

Önskar er all styrka inför morgondagen och alla mina tankar kommer vara hos er imorgon!

Önskar så det fanns ngt man kunde göra för er...

Många styrkekramar till hela familjen

2009-05-25 @ 21:46:31
Postat av: Åsa

Tänkte på en vers jag läst en gång, den passar så bra när man tänker på Tim tycker jag.

"Det liv är inte längst som längst har varat. Den levat längst som givit andra mest."



Mina tankar är hos er. Ska tänka extra på er imorgon. Stora kramar från mig.

2009-05-25 @ 22:25:46
Postat av: Begravningsassistent Ingrid

Jag tänker på Er fina familjen Ahlgren och speciellt lillebror Johan, inför begravningen imorgon. Ledsen att jag inte kan vara med och hjälpa till hela vägen, men övertygad om att ni kommer få bästa tänkbara stöd både känslomässigt och praktiskt. Hoppas nu att valet av Tims gravplats blev helt rätt för er trots de komplikationer som uppstod runt bokningen, och att vägen dit blir ljus. Jag kan inte tänka mig en vackrare gravplats än Skogskyrkogården. Styrka till er i sorgen! Ni är kloka och modiga som berättar om er smärta och saknad. Kram från Ingrid (som gjorde yrkespraktik på begravningsbyrån).

2009-05-25 @ 22:45:30
Postat av: Therése

Hej! Tänker på er och vill sända all styrka jag har till er så att morgondagen blir så bra som det bara är möjligt för er, trots allt hemskt som är och har varit.



Varma kramar!



/Therése.

2009-05-25 @ 23:13:40
Postat av: Anna Laufeld

Även vi kommer tända ett ljus för Tim imorgon. Det är orättvist, hemskt och inte någon borde behöva gå igenom det ni gör, men vad hjälper det att jag önskar att det fick vara så. Sänder er all styrka och mina tankar kommer finnas hos er och Tim imorgon.

Kram från Anna med famij

2009-05-25 @ 23:16:49
URL: http://www.laufelille.blogspot.com
Postat av: Giesela

Kära ni, vi tänker på er. Vi fortsätter med att tända ljus här hemma. Tillsammans är ni starka. Stor kram // Giesela med familj

2009-05-25 @ 23:56:07
URL: http://www.realrinse.se
Postat av: Marie Wetttergren

Familjen Ahlgren och alla andra som kan närvara vid Tims begravning i dag. Jag kommer att tänka på er hela dagen som om jag inte gör det redan. Att en kille på 12 år skulle kunna beröra så många det är otroligt ,men efter att följt er länge så börjar man förstå varför han beröde så många.En fantastik stark kille och att han blitt det har han sina underbara föräldrar att tacka. Tänder ljus nu till begravningen och tar en tyst stund och delar mina tankar med er.

2009-05-26 @ 06:32:38
Postat av: Monica

Mina tankar är hos er idag!

2009-05-26 @ 06:55:47
URL: http://mogika.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tänker på er...

Anneli i Vänersborg

2009-05-26 @ 08:23:15
Postat av: Margareta

De mest deltagande tankar till er alla i denna tunga o svåra dag...det är så ofattbart så det finns inte ord..!Stora kramar till er alla från Maggan

2009-05-26 @ 08:47:39
Postat av: Anna

Hej!

Vill skänka er massor av kramar....

Vår Lille Hugo lämnade oss igår för 2 år sedan och det är fortfarande jobbigt.

Värre efter begravningen??? Ja du det är nog invidiuellt...jag tyckte det blev mer tomt , eftersom det inte fanns mer att planera....men du,, ni ska se att ni kommer framåt..ta ett steg i taget,,så går ni på rätt håll.



Många Hjärtekramar Anna

2009-05-26 @ 09:00:35
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Skickar många varma styrkekramar. Ni finns i mina tankar denna för er tunga dag.

2009-05-26 @ 09:03:33
Postat av: Louise

Mina tankar är hos ER,

jag har tänt ett ljus för Tim som får brinna idag



Kram Louise



2009-05-26 @ 09:21:06
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Många varma styrkekramar. Ni finns i mina tankar denna för er svåra dag.

2009-05-26 @ 09:24:17
Postat av: Fuschia

Mina tankar hos er och Tim idag!



Kramar

2009-05-26 @ 09:28:19
URL: http://blogg.passagen.se/fuschia
Postat av: Bitte

Tankarna går till er alla fyra idag.

Stor varm styrkekram

2009-05-26 @ 09:38:52
Postat av: Lisa

Idag finns mina tankar särskilt mycket hos er, all styrka och kärlek till er i er svåra stund. Kramar till er alla.

2009-05-26 @ 09:46:09
Postat av: Lumumma

Skickar många varma tankar till er och hoppas att begravningen blir en fin upplevelse trots allt. Många kramar.

2009-05-26 @ 10:14:52
URL: http://lumumma.rummet.nu/
Postat av: Anette

Tänder ett ljus och tänker på er idag.

Massor med kramar Anette

2009-05-26 @ 10:30:40
URL: http://nenne68.blogg.se/
Postat av: Isabella Färemo

Tänker på er idag och skickar styrkekramar! Jag hoppas det blir en fin stund med många bra tankar om Tim och det liv ni har haft med honom! Kram från Isabella

2009-05-26 @ 10:33:57
Postat av: Katarina

Mina tankar är hos er idag sänder massa styrkekramar till er.

2009-05-26 @ 11:05:29
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu pågår Tims begravning...

Mina tankar är hos er!!!

Tänder ljus för Tim...

Kramar Om!!!

/Camilla...

2009-05-26 @ 12:13:26
Postat av: Anna (Pandan)

ANNA-KARIN, JANNE och JOHAN!!!

Ni är fantastiska!

Begravningen var jätte fin!

Tims sånger är underbara!



Tack för att jag fick komma



Oändligt med styrkekramar till er

2009-05-26 @ 12:41:53
Postat av: karin

Tänker på er extra mycket idag. Det blir en dag full av sorg men också av ljus och kärlek Kramar från Karin <3

2009-05-26 @ 13:29:25
Postat av: Siss

Mina tankar har varit hos er idag...kramar Siss

2009-05-26 @ 13:29:37
Postat av: Frida i Linköping

Några minuter innan 11 satte jag mig i kyrkan här hemma och sände alla mina tankar och all min kraft till Er! Det kändes på något konstigt sätt bra att få vara med även om jag inte kunde delta fysiskt där uppe hos er. Ikväll kommer vi att tända ett ljus speciellt för Tim.



Styrka, värme & kramar från Frida

2009-05-26 @ 13:33:35
Postat av: Andreas

Ville bara säga att ceremonin var jättefin. Vi tänker jättemycket på er. Melinda fixade inte att stanna kvar, hon kom att tänka på farmor för mycket som begravdes i höstas på samma ställe, jag tror inte det spelade er någon roll men ville bara säga det ändå.

2009-05-26 @ 14:18:54
Postat av: Jenny (Tobias mamma)

Våra tankar är hos er. Varmaste kramar

2009-05-26 @ 14:31:09
Postat av: Boel

Tack för en underbart fin begravning, Tims sånger går rakt in i hjärtat och han kommer alltid finnas med oss.

Styrke kramar från oss alla

Stefan, Boel, Marie och lilla Elsa

2009-05-26 @ 15:20:04
Postat av: Sophia Sjölin

Mina tankar har gått till er hela dagen idag. Nu börjar det riktigt tunga sorgearbetet för er. Jag önskar att jag hade bott närmre er för att fysiskt kunna göra något för att underlätta er vardag. Nu kan jag bara skicka er mina varmaste tankar och kramar... Krama särskilt om Johan från mig!

2009-05-26 @ 15:23:44
Postat av: catta

Anna-karin, Janne och Johan tack för att vi fick vara med på Tims vackra begravning. När kyrkan fylldes av Tims fina sång så kändes det som om han var med oss och ville tala om att allt kommer att ordna sig och att han har det bra. Ni är underbara, var rädda om varandra. Vi tänker på er. Många kramar Catta, Alexandra, Viktor och Rolle

2009-05-26 @ 15:30:21
Postat av: Kristina

Mina tankar har vandrat till er många många gånger denna dag.

2009-05-26 @ 15:31:30
Postat av: catta

Anna-karin, Janne och Johan tack för att vi fick vara med på Tims vackra begravning. När kyrkan fylldes av Tims fina sång så kändes det som om han var med oss och ville tala om att allt kommer att ordna sig och att han har det bra. Ni är underbara, var rädda om varandra. Vi tänker på er. Många kramar Catta, Alexandra, Viktor och Rolle

2009-05-26 @ 15:31:43
Postat av: Ann-Charlotte

Tack för att vi fick möjlighet att delta i den mycket vackra och fina ceremonin .Tim var i allra högsta grad närvarande, på bild och med sin fina röst och vackra ord .

Hoppas att ni kunde känna att vi var många som ville stötta Er och ge Er lite styrka att komma vidare .Ett litet myrsteg i taget .

Platsen där Tim nu vilar kändes vacker och rofylld .

Ta nu hand om varandra och Er lille Johan .

Kramar från Lina och Ann-charlotte S W

2009-05-26 @ 16:07:52
Postat av: Erica

Tänker på er i massor, Många kramar och krama speciellt om Johan i massor av mig!!!!

2009-05-26 @ 18:28:33
Postat av: emelie

Ville bara skriva att ni finns i mina tankar, ceremonin för Timpa var helt underbar och vacker, tack för att jag fick ta del utav den!

Styrkekramar till er! Puss & kram ses snart igen!

2009-05-26 @ 18:43:00
URL: http://cooorpsebride.blogg.se/
Postat av: Millan

Har tänkt på er hela dagen... kunde ej närvara personligen men mina tankar var hos er..Sänder ett helt fång styrke kramar Millan

2009-05-26 @ 19:00:08
Postat av: Malin...

Tänker extra på er idag. Och imorgon. Önskar er en stund av vila mitt i sorgearbetet.

2009-05-26 @ 19:55:20
Postat av: vindensmelodi

Åh vad ni får gå igenom fruktansvärda kval,,,jag sänder er all styrka och energi jag förmår,,,,



Kramar i miljoner,,,

2009-05-26 @ 20:17:30
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: kjersti, änglamamma

När solen var som varmast i dag fanns ni extra mycket i mina tankar klockan 11.30. Den tunga dagen, dagen B som ni valde att kalla den. Självklart sken solen i dag, den sken för Tim. Tim var ju solen i så mångas liv så därför fick solen hjälpa till i dag.

Jag önskar er allt gott. Kram från en änglamamma och mamma till barn som är kvar på jorden.

2009-05-26 @ 20:24:45
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Begravningsassistent Ingrid

Mina tankar gick till er idag, när jag satt på lektion i Uppsala. Maria på Funeral meddelade mig att Tims begravning hade blivit jättefin och att allt hade gått väl. Jag är så tacksam att jag fick vara med er en bit på vägen, och jag kommer minnas Tim som en av mina viktigaste lärare när jag snart är färdigutbildad begravningsentreprenör. Det kan tänkas att det var Tim själv som hade egna ideer om gravplats när ni oväntat fick ett till alternativ att välja på, och tänk vad fint att det blev just det gamla rofyllda gravkvarteret som passade bäst. Hoppas att ni får vila ut nu och smälta alla intryck. Jag ser fram emot att hälsa på Tims grav nästa gång jag besöker Skogskyrkogården. Ta hand om er fina familjen! Kram Ingrid

2009-05-26 @ 20:27:47
Postat av: Jossan

Tänkt på er idag, Hoppas att det blev en fin begravning. Det är så fel att begrava sitt barn, så fruktansvärt fel. Tänker på Timpa han har påverkat mina tankar, han har fått mig att värna om mina barn mer än vad det bara går, Tack Tim för allt du lärt mig och alla andra - KÄRLEK



Ni finns alla i mina tankar



Jossan

2009-05-26 @ 21:33:15
Postat av: Heidi

HAr tänkt på er idag och varit så ledsen för att jag inte kunde vara med på begravningen! Hoppas att allt gick väl! Mina tankar finns hos er hela tiden! Många kramar!!!!!

2009-05-26 @ 22:07:03
URL: http://heidin72.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Hela dagen idag har mina tankar varit hos er.Hoppas att det blev en fin begravning och att ni kanske fick ett litet tecken från Tim.Stora Styrkekramar till er alla från Varberg

2009-05-26 @ 22:13:05
Postat av: Branka, zoran, stefan och aleksandra från Tims klass..

Våra tankar är hos Er! Tim, vi kommer aldrig glömma dig!

Stora kramar från oss!

2009-05-26 @ 22:14:44
Postat av: Branka, zoran, stefan och aleksandra från Tims klass..

Våra tankar är hos Er familjen Ahlgren! Tim vi kommer aldrig glömma dig. Stora kramar från oss!

2009-05-26 @ 22:18:10
Postat av: Frida i Linköping

Hallå familjen!

Sitter här i mysmörkret och dricker en kopp the och tittar in i det tända ljuset. Mycket far runt i huvudet... Hoppas att ni sover nu och får vila en stund ifrån alla Era tankar, funderingar och tårar. Hoppas att Ni känner att cermonin idag blev som ni ville. Hur mår Johan? Hur är det med Linnea? Men naturligtvis undrar jag - hur är det med Er, AnnaKarin & Janne? Får ni den hjälp ni behöver? Kan man bistå med någonting fast man är 20mil bort? Önskar så att jag kunde göra mer än att bara skicka alla dessa kramar...



... Kramar till Er alla!

Frida

2009-05-26 @ 22:33:02
Postat av: Pelin

Janne, Anna Karin och Johan!

Tack för att vi fick vara med på Tims vackra begravning.

Tims sånger är underbara!!

Ni är fantastiska!

Tänker på er!!

Kram Kram

2009-05-26 @ 22:52:22
Postat av: Anonym

Janne, Anna Karin och Johan!

Tack för att vi fick vara med på Tims vackra begravning.

Tims sånger är underbara!!

Ni är fantastiska!

Tänker på er!!

Kram Kram

2009-05-26 @ 22:53:07
Postat av: Pernilla

Jag sänder hela familjen mina styrkekramar. Jag hoppas och tror att begravningen idag blev en fin stund för er alla. Hur tung den är måste ha varit. Jag kan inte ens tänka mig in i er situation. Jag har erfarenhet av att mista min far ganska tidigt. Jobbigt var det. Men detta måste vara så många gånger mer jobbigt. Ta hand om er och varandra och håll minnena nära hjärtat och glädjs åt dom =) Kram

2009-05-26 @ 22:53:25
Postat av: Pelin

Anna-Karin, Janne och Johan!!

Tack för att vi fick vara med på Tims fina begravning!

Ni är fantastiska!

Tänker på er!

Kram Kram

2009-05-26 @ 22:56:45
Postat av: Anonym

2009-05-26 @ 22:58:34
Postat av: Pelin

Tänker på er!

Kram

2009-05-26 @ 22:59:41
Postat av: Anonym

tänker på er!

2009-05-26 @ 23:00:18
Postat av: Gabriella

Har tänkt så på er i dag.



Kramar om

2009-05-26 @ 23:11:29
Postat av: Monica R

godmorgon, hoppas att ni kunnat sova inatt,

jag tänker på er



styrkekramar MonicaR

2009-05-27 @ 08:18:05
Postat av: peggy och karin

hej familjen

vi vill bara säga tack och att begravningen var vacker, värdig och att man kunde känna Timpas närvaro till 100%, Han var och förblir en hjälte för många.

Glöm inte att ni är också är hjältar som orkar dela med er och att ni kan känna en tröst i att det är många som bryr sig.

Hoppas ni får lugna dagar så ni kan ta igen er.

kramar kramar

2009-05-27 @ 09:02:16
Postat av: Maria

Tänker på Er!

Många kramar!

2009-05-27 @ 10:19:36
Postat av: Maria i Vagnhärad

Tänker på er och finaste Tim.

2009-05-27 @ 12:25:17
Postat av: Millan

Kramar! Millan

2009-05-27 @ 12:54:09
Postat av: Johan Lövgren (Wilmas pappa)

Man kan inte säga att vi träffat Tim mycket, men det känns ändå otroligt jobbigt. Förstår att det ofta känns omöjligt att klara av. Men ni kommer att fixa det här, det är jag säker på. Tim var en riktig kämpe och den egenskapen kommer från er!



VI sörjer med er, känner med er och tänker på er.

Fam Lövgren

2009-05-27 @ 18:33:44
Postat av: Elisabeth Colleen

Gud så hemskt!!! Tänker på er och hoppas att ni någongång kan se ljuset! kram

2009-05-27 @ 19:21:36
URL: http://tildatexas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej familjen!

Här kommer dagens kram. Jag tänker på Er och hoppas att ni (får hjälp - om ni så önskar) orkar samla krafterna för att orka bearbeta sorgen och med många, många små, små, små myrsteg arbeta er fram mot lite andrum och ro i själ & hjärta.

Ni finns ständigt i mina tankar.



Kramar, kraft & värme från Frida

2009-05-27 @ 20:30:09
Postat av: Kerstin

Mina tankar finns ofta hos er.

2009-05-27 @ 20:35:34
Postat av: Maggan

Mina tankar är hoss er dessa svåra och tunga dagar efter en begravning, ni har begravt ett skal hans ande är hoss er så länge ni behöver honom ,jag tror att ni kan prata med honom när ni behöver, jag säger som andra ta ett andetag i taget och hjälp varandra i er sorg jag har ett ljus tändt och tänker på er. KRAM!

2009-05-27 @ 21:25:20
Postat av: Anna Maria

Känner med er och hoppas ni finner styrka till Tim's minnesstund. En hel massa styrkekramar.

2009-05-28 @ 02:57:44
Postat av: Frida i Linköping

Hej igen!

Idag fick jag syn på ett citat som jag tycker passar så bra in på Tim & Er.

"Man kan inte själv välja när eller hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva." av Joan Baez

Tänker på Er och sänder styrka, värme & kramar Frida

2009-05-28 @ 14:32:56
Postat av: Viktoria

Åhh, vad jag lider med er. Kan inte veta hur ni känner er, men jag försöker förstå.

Skickar flera stärkande kramar

/Viktoria

2009-05-28 @ 18:12:47
Postat av: Millan

Tänker på er! Varma kramar Millan

2009-05-28 @ 18:48:49
Postat av: Pelin

Mina tankar är hos er!Kramar

2009-05-28 @ 19:38:24
Postat av: Frida i Linköping

Tänker på Er och ville säga godnatt.



Kramisar fr Frida

2009-05-28 @ 21:22:38
Postat av: Rita

Kan faktiskt inte ens längre ana den tomhet ni och saknad ni måste uppleva nu. All kamp, alla omsorger och nu all sorg. Jag tänker på er många gånger varje dag. Ta hand om varandra! Kram!

2009-05-28 @ 22:14:58
Postat av: catta

Ville bara säga att vi tänker på er och skickar många styrkekramar till er! Kramar catta med familj

2009-05-29 @ 08:01:32
Postat av: Maria Bölja

Här kommer många varma kramar från oss också! Vill bara säga att vi tänker på er!

2009-05-29 @ 09:50:45
Postat av: Maria Bölja

Här kommer många varma kramar från oss också! Vill bara säga att vi tänker på er!

2009-05-29 @ 09:55:10
Postat av: Frida i Linköping

Hej!

Sänder varma, somriga styrkekramar från Linköping. Tänker på Er!

2009-05-29 @ 11:34:25
Postat av: Karin

Tänker på er...varma hälsningar Karin <<<<<<<<<<<<<3

2009-05-29 @ 13:28:27
Postat av: Lena i Kiruna

Jag kikar in och ger en bamsestor kram till er.

2009-05-29 @ 13:30:56
URL: http://www.fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Tror inte någon kan sätta sig in i den situationen hur det är att förlora sitt lilla barn. Men jag är säker på att Tim är med er i varje steg, och han kommer hjälpa er igenom begravningen. Alla mina tankar går till er!



2009-05-29 @ 14:09:46
URL: http://alexandraforselius.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Sänder er tankar och styrka,,,,att orka,,,,ta ett steg till,,,,



<3 Love <3

2009-05-29 @ 14:29:15
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Elisabet Roslund och ängeln Mattias

Andas in.......andas ut........andas in..........andas ut........vi får inget svar, vet ingenting, men kan hoppas och tro att vi verkligen möts igen. Våra änglabarn finns för varandra, vi på jorden finns här för varandra.

Varmaste Kraaaam till er hela familjen/Elisabet

2009-05-29 @ 15:53:08
Postat av: Millan

Hej! Kikar in..Sänder styrka och ett gäng med kramar!! Millan

2009-05-29 @ 18:54:43
Postat av: ann o dizel med fam.

Styrkekramar i massor till er!!! Ni är helt otroliga att ni orkar att andas! Jag beundrar er och tänker ofta, ofta på ert öde.

2009-05-29 @ 21:24:48
URL: http://unforgettable.se/dizel
Postat av: Åsa

Undrar så hur det går för er? Hoppas att ni känner att begravningen trots allt blev ljus och fin. En så fin kille förtjänar ett riktigt fint avsked.

Tänker på er... Stora kramar.

2009-05-29 @ 22:36:29
Postat av: Sus

Tänker ofta på er och imponeras av er öppenhet och kärlek i bloggen. Ni genomgår juust nu allas mardröm, och jag lider såå med er. Hoppas ni med tiden hittar en ro i själen.

Styrkekramar!!

2009-05-29 @ 23:13:58
Postat av: Mette

FÖRÄLDRAR SKALL ALDRIG ALDRIG BEHÖVA BEGRAVA SINA BARN.

Kram Mette

2009-05-30 @ 10:41:35
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Maggan

Tänker så på er ! ta hand om varandra, det är er det gäller nu, Tim har det bra.VARM KRAM!

2009-05-30 @ 12:28:28
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Tänker på er. Stora styrkekramar till er alla från Varberg

2009-05-30 @ 16:41:27
Postat av: Millan

Vill bara säga att jag tänker på er. Kramar om Millan

2009-05-30 @ 20:03:45
Postat av: Veronica

Hej,

tänker på er och hoppas ni har det "ok".

Här i Stöde skiner solen 28 grader varmt i skuggan-puh!!

Man får hålla sig inomhus,

har sorterat tvätt och annat tråkigt men lyssnade samtidigt på Timpa på datorn och då gick det som en dans-man blir varm om hjärtat av att höra hans röst men samtidigt ledsen så det kom ngra tårar såklart..

Många KRAMAR till er och EN BAMSEKRAM till lillebror Johan.

2009-05-31 @ 15:29:54
Postat av: Pelin

Tänker på er!



2009-05-31 @ 15:48:52
Postat av: Frida i Linköping

Här kommer en dubbelkram - för hela helgen på en gång! Tänker på Er och hoppas innerligt att Johan orkar LEKA.

Styrka, kraft & värme från Frida

2009-05-31 @ 20:04:52
Postat av: Anonym

Tänker på er mycket mest när Tims begravning var..Kram Frank

2009-05-31 @ 20:44:25
Postat av: Carin

Massa kramar..........

2009-05-31 @ 21:06:06
URL: http://www.nogg.se/tiora
Postat av: Me

Tårarna rinner.

Så ofattbart.

Å jag tänker att det var tur att det drabbade mig och inte mitt barn.

Orkar inte ens läsa er blogg.



Det gör för ont.



All styrka till er.

2009-09-21 @ 09:39:54
URL: http://dagarmedme.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Vi har själva två barn.

Det jag har läst o det ni har varit med om.

Det är så fruktansvärt hemsk. Ingen ingen ska behöva uppleva det ni har upplevt

Man kan inte fatta, stackars Tim..

Tänker på er!

Många styrkekramar!

2010-06-09 @ 11:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback